Django 100"
- Rudolf Rada
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Konstrukčně se jedná o "klasickou" vakuovku s jádrem nosných ploch z XPS a uhlíkovými pásnicemi a vyztuhami. Naprosto perfektní a čisté je jejich provedení, včetně spojení obou částí polovin křídla, kdy nosník a pásnice jsou nedělené a včetně uhlíkového pásku přes spoj jader jsou pod sklem vákuovány vcelku. Řídící plochy jsou po celé délce rozpětí a včetně klapek motýla jsou zavěšeny na tkanině pod potahem. Spojku polovin křídla tvoří uhlíková kulatina o průměru 6mm. Uchycení křídla k trupu je 4mi PA šrouby M4.
Trupová gondola je rozměrově shodná s Tílií25 a je ze sklolaminátu s uhlíkovými pásky po celé délce. Kuželová uhlíková trubka je ručně vinutá a lepí se z vnějšku na výstupek gondoly.
Rozpětí křídel 2480 mm.
Skutečné hmotnosti dílů:
Levá polovina křídla - 128g
Pravá polovina křídla - 132g
Spojka křídla - 8g
Gondola - 43g
Kuželová trubka - 22g
Ocasní plochy - 19g
Překližkové díly - 4g (mot. přepážka, deska serv, uchycení křídla)
Šrouby a matice - 2,5g (4+4ks)
páky - 1,2g (6ks, sklotextit 1,5mm)
Díly celkem: 360 gramů
Komponenty a osazování budou následovat.
"létat je tak snadné....ale padat je snažší"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomáš Hlavinka
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 234
- Obdržená poděkování 16
mém "hangáru". Osazení použiju šuplíkové 2x Dymond D60 + 2x Dymond D47 + 2x GWS Pico BB, Turnigy 2830/3S/10x6, JETI Advance 30A
Jak budou nějaké další podrobnosti, tak se podělím. Já navážil dohromady 345g.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rudolf Rada
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Ahoj Tomáši,Tomáš Hlavinka napsal: Jak budou nějaké další podrobnosti, tak se podělím. Já navážil dohromady 345g.
nechybí ti kus letadla?

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rudolf Rada
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Motor: Aeolian Revolution C2826/12 KV 1350
Regl: Castle Talon 25
Serva klapek: Corona DS-843MG
Serva křidélek: PowerHD DSM44MG
Přijímač: MZK Twin 6 mini
Pořídit musím serva motýla a váhám:
BMS 306
GWS pico
PowerHD 1440A / 1550A
tímto prosím o Vaše doporučení a zkušenosti s těmito servy.
D47, dnes za bezmála 700,-/ks

"létat je tak snadné....ale padat je snažší"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Za vyzkoušení by stál Graupner DES131, ale je poměrně tlustý. Úplně bych dále neopomíjel ani klasický Hitec, HS45 pro tento účel není marné
Jinak asi nějaké PowerHD...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rudolf Rada
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Taky jsem na něj koukal ale trochu mě zarazilo striktní omezení napájení do 4,8V. Talon dává 5,5V. Tak jsem si netroufal.Tomas Hruby napsal: Úplně bych dále neopomíjel ani klasický Hitec, HS45 pro tento účel není marné
"létat je tak snadné....ale padat je snažší"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan Chalupník
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 562
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 27
www.topmodelcz.cz/index.php?&desktop_bac...on=zbozi_detail&id=1
ale to poštovné to vždy prodraží
HS-45 měly problémy s poťákem, když budeš mít štěstí, tak budou ok, provozem se však může to neustále dohánění neutrálu objevit i u původně dobrých, a servis potenciometru není možný, jedině prolévat chemií. Jejich sympatické zmenšeniny HS-35 jsou jaksi bez recenzí.
V této velikosti serv bych raději připlatil za jistotu kvality
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomáš Hlavinka
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 234
- Obdržená poděkování 16
Aku Nanotech 3S 460mAh a i tak budu asi těžkej na "čumák"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rudolf Rada
-
Autor tématu
- Offline
- Pokročilý
-
Večer jsem si tedy alespoň připravil desku s maticemi pro uchycení křídla, obé bylo přiloženo k modelu.
Deska je precizní laserový výřez z 3mm překližky a obě části pro přední a zadní šrouby jsou v jednom kuse. Spojovací "nožičky" jsou ale téměř do poloviny síly materiálu předříznuty a po zalepení do trupu se vylomí aby nepřekáželi pákám serv. Vypálené díry mají průměr přesně tak akorát a hliníková závitová pouzdra šla zasunout mírným tlakem kleští.
"létat je tak snadné....ale padat je snažší"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radek Novotny
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 1100
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 36
Moc se těším, až to uvidím v reálu v letu, a kvalitu provedení. Jediné, co mi jde proti gustu, je ten ocas do V. Bude k dispozici taky i klasika, tedy kolmá směrovka na výškovku?
Je fajn, že se objevují další modely pro RCEV, je houšť, jen houšť

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- MISTROVSTVÍ SVĚTA F5J Argentina (7 Příspěvky)
- GRATULACE !
- v Letecké kategorie / F5J
- od Pavel Svoboda
- 07. bře 2025 15:29
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.