file baterie pro polní nabíjení

Více
05. dub 2018 17:50 #20112 od Milan Chalupník
Olovo sice dobrý, ale LiIon je skoro čtyřikrát menší, velikost jako 12V/7,2Ah olovo, ale kapacita 12,4V/25Ah a nebalancuji, jen občas přeměřím, se zapouzdřením jsem si hlavu nelámal:
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. dub 2018 18:19 #20113 od Petr Dušek
Jen ze zvědavosti se zeptám. K čemu je taková baterka dobrá, když stejně všude máme auto v depu hned za zadkem? A na celou F5J soutěž stačí max. 2Ah

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. dub 2018 22:50 - 06. dub 2018 00:05 #20119 od juraj.jurej
Ja keby som to potreboval išiel by som do "Car Jump Starter" (má to rôzne funkcie a svoje výhody) Ale já nabíjam max. 3-4S aku.
Niečo z toho to by sa nedalo použiť?

www.amazon.com/Power-Packs-Automotive/b?ie=UTF8&node=1253955011

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 06. dub 2018 00:05 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 06:09 #20120 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal: Jen ze zvědavosti se zeptám. K čemu je taková baterka dobrá, když stejně všude máme auto v depu hned za zadkem? A na celou F5J soutěž stačí max. 2Ah

Na F5J nabíjení při jednodenní akci stačí málo, ale když vezmeš víkendovou akci od pátku, tak máš soutěž, tréningové lety, k tomu nějaké nabíjení telefonu a případné další doplňky a ono se to nasčítá. Už nějakou dobu užívám starší LiPOL z větších copterů a jeden čtyřčlánek cca 4Ah mi nevystačí prakticky nikdy, minimálně dva, reálně tedy na akci padne cca 4s7000mAh. Při přepočtu na nižší napětí olověného aku bych z auta vysál určitě přes 10Ah a to je docela dost - startovací baterka nedá víc než půlku jmenovité kapacity a když je trochu starší, tak se můžeš dostat nepříjemně blízko problému (lidí, co nenastartovali už po letištích bylo moooc) :-(
A pokud si při té vícedenní akci ještě večer střihneš pár letů s nějakým nesoutěžním rekreačním modelem, tak to dále naskakuje.
Podle mě je rozumné minumum pro F5J vícedenní akce něco ve 4-5s (dnešní nabíječky vesměs s vyšším napětím na vstupu pracují účinněji) a kapacita něco kolem 200Wh, tedy aspoň 13Ah u 4s a 11Ah u 5s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 07:25 #20125 od Tomas Hruby
Páteční odlehčení zejména pro Martina Besedu - pokud tě ještě úplně nepustila obava z LiPOL, tak bych měl konečně systémové řešení skladování, navíc s vysokou estetickou hodnotou :-)
Cena pod 500 korun v armed.cz (bohužel aktuálně není skladem, ale bude)...

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 07:34 #20126 od Alois Hrabáček
Nechci Vám do toho kecat. Dělám to stejně jako Petr. Připojím nabíječ na auto a je to. Ale poku by jste chtěli zdroj levný tak v Hradci Králové včera si koupil kamarád baterii Pb 7,2 Ah 6 V za 207,-Kč. On to používá do lodiček. Je to do nějakého náhradního zdroje k něčemu. Možná, že by měli i 12 V. Pokud bude zájem zjistím webové stránky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 07:39 #20127 od Tomas Hruby
Hledat nemusíš, je to třeba www.gme.cz/pb-akumulatory , výběr bohatý...
Jen jsou zkrátka tyto Pb accu proti zmíněné složenině z LiION tak asi úroveň Š120 proti Audi A7, přitom ale rozdíl ceny zas tak velký není...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 08:00 - 06. dub 2018 08:07 #20128 od Pavel Svoboda

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 06. dub 2018 08:07 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 10:58 #20131 od Bohumil Hejl
Milane jak je zapojena baterie 12,4V/25Ah?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2018 11:06 #20132 od Petr Dušek

Tomas Hruby napsal: ...Při přepočtu na nižší napětí olověného aku bych z auta vysál určitě přes 10Ah a to je docela dost - startovací baterka nedá víc než půlku jmenovité kapacity a když je trochu starší, tak se můžeš dostat nepříjemně blízko problému (lidí, co nenastartovali už po letištích bylo moooc) :-(

Nevyjádřil jsem se asi přesně, já myslel k čemu je taková lehká přenosná baterie když mohu mít v autě nějaké menší trakční olovo (15-25Ah). Nabíjení ze startovací baterie je při vícedenní akci opravdu risk.
Na druhou stranu, cenově líp vychází pořízení 50W panelu a dobíjení startovací baterie v autě, než externí baterie. I při mizerných podmínkách to za víkend těch minimálně 10Ah dá a to celé zhruba za tisícovku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.456 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám