file baterie pro polní nabíjení

Více
26. dub 2018 19:40 #20241 od Martin Beseda
Mě už to sice funguje jak má, odzkoušel jsem kufr i v terénu. Ale ještě ladím drobnosti jako plynulá regulace větráčků v závislosti na teplotě při napájení nabíječek z obou zdroujů. Jede mi zatím jenom na 12V, ale chci to i na 24V. A ještě delší popruh na nošení přez rameno. S tím co k tomu je, to není pohodlné. Ale jak jsem psal jinak to jsou drobnosti, nepodstatné. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 06:12 #20245 od Tomas Hruby
Mimochodem tu krabičku na míru jsem včera opravdu nakreslil, dnes to zkusím poslat do tiskárny a pokud bude vše sedět, tak budu moci prohlásit nabíjecí sadu za dokončenou.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 07:18 #20248 od Alois Hrabáček
Mám skromný dotaz? K čemu to všechno co tady píšete je dobré? Jsem sice amátér ale nikdy jsem nic takového nepotřeboval? Nebo si jen tak hrajete?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 07:26 #20249 od Tomas Hruby
To teda Lojzo kecáš, nabíjet na poli z nějakého zdroje jsi potřeboval nesčetněkrát :-)
Naopak ale v použití právě LiION nic moc vědeckého nehledej, to je jen a pouze o dozrávání technologií. Před pár lety by podobný kompaktní pack byl blbě dostupný a nechutně drahý, tak by se to řešilo nějakou vhodnou olověnou baterkou. Ale doba se posunula a tedy to lze za rozumnou cenu udělat kompaktnější a s lepšími provozními vlastnostmi, tak proč to nepoužít?
Za dalších 10 let se možná budeme stejně bavit o nějaké další technologii - normální stav :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 08:59 #20253 od Alois Hrabáček
Jen tak pro zajímavost z dlouhé "chvíle". Tome, když jedu na závody tak beru 5 baterek 850 mAh a pět tisícovek do těžkého. Doma je nabiji předem a na závodech maximálně dvakrát nějakou dobiji z auta a párkrát jsem vzal sebou autobaterii12 V/45 Ah . Pokud se dostanu do finále tak dobiji tři na finále. S baterkama nedělám žádné obštrukce, jako nabíjení vybíjení, když je nevylétám na závodech tak třeba za čtrnáct dní při rekreačním létání, já netrénuji! Jdu si jen zalétat. Baterie mám staré i od r. 2015 (3 sezony) ale většina je e-spice z r. 4/2016. Nenafukují se a zkouším je na těžkém modelu s motorem 16/30/3 CE odběr min. 40 A musí vydržet celých 30 sec.! Ať 850 nebo 1000 mAh. Trup držím v ruce. Letos mám dvě 850 a dvě 1000 mAh Bolt s tím vyšším napětím ale nabíjím je jen na 4,2 V článek. Uvidím co to je za zázrak. Tak nevím proč si komplikovat život dalším zdrojem. V poli používám nabiječ nějaký POWER a doma mám tři nabiječky každou jinou. Graupnera 14, Bantam a nějakou čínu vše na 240 V. Píšu to proto, že asi nemá cenu nějak to okolo závodů prožívat, je potřeba se hlavně soustředit na létání!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 09:52 #20256 od Tomas Hruby
No vidíš - a já odlétám závody obvykle na jediné baterky, po letu cvaknu na nabíječ a mám jistotu, že na další start jsou plné a model se tedy bude chovat úplně stejně... V tréningu toho samozřejmě točím víc, ale zrovna v závodě v podstatě stačí jedny (na finále dvoje).

A teď si položme otázku, kdo si víc komplikuje život - ten kdo si vyřeší celkem jednoduše nabíjení a pak letí každý start s plně nabitou sadou anebo ten, kdo si "ušetří práci" a pak musí hlídat, co je nabité, kolikrát na kterou sadu letěl atd.?

Víš co, v reálu o nic moc nejde, ale začal sis ty - s tím, co je jednoduché a co složité to totiž není zas tak černobílé. V reálu jsem zde debatovanému ošetření polního nabíjení věnoval asi dvě hodiny při skládání akusady a to je odhadem na tři roky vše, naopak zjednodušení některých postupů na ploše ti už zůstane bez další práce...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 10:35 #20259 od Martin Bečvář
hehe to jsem chtěl taky napsat. Jedna baterka, přijdu k eru, pripojím nabíječku a je to.
Žádná otevřená kapota atd.
Dřív jsem používal Olovo 7Ah do UPSek a teď doba pokročila.

Ale samozřejmě to je můj pohled, nikomu nevnucuji.
K baterkám se chovám stejně jako Lojza, během sezony nabité připravené i 14dní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 13:51 #20261 od Martin Beseda
Proč jsem se tolik sr.. s tím kufrem. Důvodů je několik. Mít všechno pohromadě nemuset myslet na každou blbost. Teď mi stačí vzít kufr a mám v něm baterky, nabíječky a napájecí zdroje. Na letišti nabíjím a točím 2, nebo 4 sady Lipolek. Podle modelu. A jsem schopný lítat nepřetržitě i 3 hodiny. Po deseti minutách je to celkem dost startů i pro ty 4 sady. Nabíječky mi jedou většinou všechny. Nabíjet tam kde lítám a nemuset pořád běhat k autu je taky příjemnější, i když né nutné. Doma můžu nabíjet - vybíjet i v leže na gauči a mít to vedle sebe na zemi. To je ale extrém. Nemusím tahat přívodní síťový kabel, ale můžu. To jak je to pohodlné a snadné, je opravdu moc fajn.
No a neposlední věc, baví mě podobné blbosti vyrábět a zatěžovat si tím hlavu. Baví mě i to že to nakonec není jenom o funkčnosti, ale je to i hezké. O to raději tyhle věci pak používám.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 14:05 #20262 od Alois Hrabáček
Pozor hoši! Nikdy nelétám na jednu baterii dvakrát! Po každém letu nabíjím!!! I při rekreačním létání!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. dub 2018 17:17 #20265 od Tomas Hruby
A je to :-)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.472 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám