file MAXX od Reicharda

Více
19. lis 2010 13:18 #3046 od Tomas Suk
Odpověděl Tomas Suk pro téma MAXX od Reicharda

jiri kotrba napsal: V poslední době se to pylonky na gondolách/kabinách jen množí : LS Model má Virus , Etalon a Watt, které jsou určeny pro RCEK ( delší čumák) a všechny mají pylony pro upevnění křídla.

Mam Etalona a ten pylon je tam opravdu jen minimalni, spis je to takovy "polopylon" = vepredu to normalne navazuje na kabinku a jen vzadu to prechazi do jakohosi skoropylonu. - http://www.lsmodel.wz.cz/etalon.html

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. lis 2010 21:45 #3053 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma MAXX od Reicharda
Pravda, Leoš Svoboda má na trupech vlastně jen takové lože pro křídlo (Virus , Etalon a Watt), a ne pylon...

Zatím sem dávám první fotky setaveného Maxxe, zatím jen tak volně pohromadě, teď jdu dělat lože křídla a upevnění.
No, vypadá to už na první pohled létavě, takže už aby to bylo ve vzduchu! Plánovaná letová hmotnost je někde mezi 530 a 540g, dle baterky.
[attachment=1:2j7rn8sp]<!-- ia1 -->maxx8a.jpg<!-- ia1 -->[/attachment:2j7rn8sp]
[attachment=0:2j7rn8sp]<!-- ia0 -->maxx9a.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:2j7rn8sp]
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. lis 2010 06:40 #3054 od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma MAXX od Reicharda
Vzhledově moc pěkný a aerodynamicky čistý tuning

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. lis 2010 17:42 #3055 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma MAXX od Reicharda
Vypadá to moc hezky, konická uhlíková trubka s novými kormidly, mnohem dražší Q11 , také s konickou
trubkou tak pěkně nevypadá.Zvětšená kormidla udělám na ELANu, kvůli zpoždění (Vánoce) ho Reichard posílá zítra přes PPL.Nezapomeňte pro nás udělat fotku vnitřního uspořádání.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. lis 2010 22:32 #3056 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma MAXX od Reicharda
Dodatek : vybalil jsem Elan-a , je o málo menší než je jeho bratr Maxx- (rozpětí 1880mm) ,ale má tak malou SOP, že jsm ji ani nemohl najít.Je ze dvou kousků plné 3mm balzy , stabilizátor dole 6,5cm , výška
cca 13cm.Nevím zda to není nějaký nový trend , ale jakou to může mít boční stabilitu ? Jinak vše jako na
fotce Maxx je stejné.VOP má 40cm , dostane širší klapku, bude nová textitová motor. přepážka 36mm ,
pro turbo kužel od Pohodalet 36mm.Zajímavá je instalace vodičů v křídle pro Kř.: protahuje se kablík směrem od kořen. žebra směrem k servu ( ustřihne se protikus) malou kulatou dirkou- vytáhne se ven a
připájí ke kablíku serva.Po připájení se zase vtáhne do úzkého kulatého (4mm) v křídle.Krytky pák serv na
křídle jsou zapuštěné a tak páky serv nejsou chráněné - dostanou kapky z plastových zkumavek.Ale to už
jsu jen drobnosti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2010 15:51 #3059 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma MAXX od Reicharda

jiri kotrba napsal: Nevím zda to není nějaký nový trend , ale jakou to může mít boční stabilitu ?


S tímhle bych byl poměrně opatrný, moje zkušenost je, že velká směrovka je horší než malá, s menší směrovou stabilitou se při letu srovnáš skoro lépe než se stavem, kdy se ti přestabilizovaný model má pořád snahu rovnat proti větru jak korouhvička :(
Přirozeně tohle platí u modelu, který má i křidélka, pokud by byl model řízen jen směrovkou, tak je to trochu složitější.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2010 20:16 #3060 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma MAXX od Reicharda
Stabilizátor SOP na ELAN-u je o málo menší než na Relax (rozpětí 1490) a Relax II (1500) a kormidlo je o
polovinu užší .To mě u RCEK-áčka o rozpětí 1880 zarazilo.Maxx o rozpětí 2000 na výše uvedených fotkách
má zřetelně větší konstrukční SOP.Ale menší klasická kormidla jsou asi úspora hmotnosti.U nového Q10.2
se uvádí jako ověřené vylepšení - zmenšená směrovka.Škoda že to musím sáhodlouze popisovat, nevím
totiž , jak se dá na Stoupák poslat fotka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2010 20:38 #3061 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma MAXX od Reicharda
S novou variantou Q.10.2 jsem si to prohodil , uvádí se zlepšení : došlo ke zmenšení VOP (ověřeno, stačí)
a ke zvětšení SOP pro lepší směrovou stabilitu.Udělám ELAN-ovi kostrukční směrovku jako má MAXX.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2010 21:37 #3062 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma MAXX od Reicharda

jiri kotrba napsal: S novou variantou Q.10.2 jsem si to prohodil , uvádí se zlepšení : došlo ke zmenšení VOP (ověřeno, stačí)
a ke zvětšení SOP pro lepší směrovou stabilitu.Udělám ELAN-ovi kostrukční směrovku jako má MAXX.


Tak naokraj - Q10 je pořád do jistého počasí hodně dobré letadlo a to oživení výroby stojí za pozornost. Dodnes jsem nerozdýchal, jak mi předloni ulétla moje vyladěná Q10 a i přes možnost létat s daleko pokročilejšími kompozitovými modely mi pořád vrtá hlavou koupě nového kusu. Pustilo mě to, když Q10 zmizela z nabídky, ale když se teď v podobě Q10.2 vrací, tak se nad tím možná zas zamyslím.

Ale s tou úpravou ocasu jsem trochu na rozpacích, ono to podle fotky trochu připomíná mou dosud existující mutaci Q10 - menší VOP potvrzuji, ta opravdu stačí, ale ta větší SOP z toho právě dělá tak trochu korouhvičku, ta moje zmíněná rozpačitá zkušenost je právě z modifikované Q10...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. pro 2010 11:08 #3121 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma MAXX od Reicharda
Tak já už jsem kompletní, přikládám pár fotek. Zálet se ještě nekonal, nechci na RCEK dávat lyže ;)

[attachment=3:31605exj]<!-- ia3 -->maxx10a.JPG<!-- ia3 -->[/attachment:31605exj]
[attachment=2:31605exj]<!-- ia2 -->maxx11a.JPG<!-- ia2 -->[/attachment:31605exj]
[attachment=1:31605exj]<!-- ia1 -->maxx12a.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:31605exj]
[attachment=0:31605exj]<!-- ia0 -->maxx13a.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:31605exj]

Celková letovka s baterkou 1200mAh je 543g.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.424 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám