file Technika RCEK v sezóně 2011 (a výhled na 2012 - modely)

Více
15. zář 2011 06:11 #5314 od Aleš Krátký
v tak tezke konkurenci to opravdu neni sranda.core ve velkych kde se to snad taky jednou podari nejakemu cechovi :)

jinak Adamek nas vytrel pekne,to je pravda.
Radek Malcik, ten je jasny .. jeho klid je pro ostatni naprosto deprimujici :-D

a co se tyka techniky, tak jsem nepostrehl opravdu nic zvlastniho.
vetsina Daidalu 2m , axi , 10/6 AE nebo uhlikovky.
3-4 Skorpioni
2+- Ambrozky

zadna kruta novinka.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
15. zář 2011 07:06 #5315 od Tomas Hruby
Co já vím z jiných zdrojů, tak určité novinky se letos objevily právě u Scorpiona. Jednak má nově i klasický ocas místo motýla - viz třeba zde: http://www.hyperflight.co.uk/products.a ... cross-tail . Tohle je novinka ověřená, druhá věc, kterou ale vím jen z doslechu, je to, že se prý podařilo u některých provedení srazit o něco hmotnost, což omezuje handicap tohoto modelu v motorovém letu.
Tak či onak mám pocit, že o Scorpionech po jistém propadu popularity zase uslyšíme více. Ony i moje vlastní testy naznačují, že to letadlo má určitý nedoceněný potenciál i v té "staré" podobě, zdokonalení modelu tohle jen dále podtrhne...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:09 #5316 od Aleš Krátký
no ja zase bohuzel videl, ze kdyz vyletelo 8 modelu, prvni tri byli dole prave scrorpioni :(
ano Juraj Adámek lita scorpika, ale v tomto pripade je to spise o rukach.

do vetru jsou mozna fajn,ale do klidu se obavam ze to nebude to prave orechove. nehlede na to ze s odlehcenim prijde opet era rozkladu letadel za letu. viz prvni rady scropriona ktery se napr Smehlikovi 2X ! zlomil ve vzduchu

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:19 #5317 od Tomas Hruby
Celé RCEK je už dnes spíš o rukách... Můžu ti nicméně jednoznačně říct, že Scorpion neklouže hůře než Daidalos či Ambrosia (osobní zkušenost a srovnání), naopak v přeskoku "jinam" je lepší. Handicap má ale v té stoupavost, tam jsem se přes 11m/s nedostal, spíš jen 10,5m/s, zatímco s Magicem či jiným modelem na 500g dokážu mírně přes 12m/s - přeci jen to na 20s motoru udělá skoro 40 metrů rozdíl, což cítit je.

Ad rozlomení - já to nechci moc komentovat. Pokud vím, tak ten můj kus má křídlo stejné jako ten J. Šmehlíka (je to podobné datum výroby, holt ten můj ležel 1,5 roku na skříni) a pevnostně mi přijde velice slušný, dělám s ním dost divoké věci. Problém bude asi někde jinde - buď šlo o nějaký zmetkový kus anebo taky možná nebude mít nejčistší svědomí pilot... To to zase schytám :o :shock:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:21 #5318 od Tomas Hruby
Mimochodem co takhle ty poslední příspěvky, počínaje tím tvým ze 7:11, useknout a udělat nový thread třeba s názvem "Technika RCEK v sezóně 2011 (a výhled na 2012)" ?
Mohlo by to být zajímavé pro víc lidí, tak proč to míchat s EuroCupem...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:31 #5320 od Aleš Krátký
na preskoky mozna lepsi je, ale jak rikam ... na vlastni oci vidim ze dole jsou vzdy prvni skorpioni :(
mozna az se "nove" rozsiri tak snad. V soucasne dobe ale neni proste lepsiho modelu nez daidal bohuzel.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:41 #5321 od pavol polonec
....V soucasne dobe ale neni proste lepsiho modelu nez daidal bohuzel.....
myslis?
daj si ruku na srdce kolko hodin tyzdenne trenuje Malčck a ty a trebars Luděk
nalietane hodiny neoseres
ja sa pocitam medzi vikendovych letcov tj sutaz ,dva tyzdne nic a opat sutaz...
zrovnavat kto je prvy dole, ked mas vyskovy handicap 50-80m na lahkeho daidala oproti tazkemu skorpikovy je scestne
palo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:42 #5322 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: V soucasne dobe ale neni proste lepsiho modelu nez daidal bohuzel.


Já bych o jednom věděl - Ambrosia 8...

A pak možná ještě jeden - Taser, u něj je ale problém, že je kurevsky drahý (fakt nechutně). Ale létat jsem tohle XL házedlové křídlo viděl a bylo to hodně slušné, zajímavá je i varianta full carbon, která je tuhostí někde úplně jinde - http://www.hyperflight.co.uk/products.a ... ser-carbon . Přitom se ale pořád vejde na přesných 500g... Ale ta cena je opravdu úděsná, do toho nejdu, ač by se mi to líbilo hodně :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:45 #5323 od Aleš Krátký
nejde o hodiny.
ja mluvim o ciste letovem projevu.
chodi nas na letiste dost (at uz na trening nebo soutez) a kdyz vyleti proste 4-5 typu modelu do stejneho vzduchu, hold i kdyby jsme stali jen proti mirnemu vanku, tak tam daidal zustane nejdele.
ano v brutalni termice a bezvetri ho asi polita Q10 nebo Magic, a v brutalnim vetru zase skorpik, ale ruku na srdce : kolikrat je takove pocasi ?

toto je muj nazor bohuzel.

ad palo : tak at si daji 3 vteriny navic ... nechapu (a to nejsem jediny) proc kdyz vi ze budou dole si proste lidi nepridaji motor ?!
navic jak jsem psal : mluvil o porovnani modelu z hruba stejne vysky a jen odstati ve vzduchu > bez umeni pilota

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. zář 2011 07:54 #5324 od pavol polonec
no jo :)
dovaz daidala na 650g a porovnavaj :)
trend je jasny a badatelny v F3J kde minimalna hmotnost je zaklad na ktorom sa stava zvlast v pocasi ako bolo na F3J v Martine alebo teraz na ME v Bovci (bol som na posledych 3 finalovych kolach)
skratka pocasie total mrtve bezvetrie teplo ja prasa
foto z MT na dokreslenie atmosfery:
https://picasaweb.google.com/1005888498 ... 011Martin#

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.412 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám