file Technika RCEK v sezóně 2011 (a výhled na 2012 - modely)

Více
16. zář 2011 20:54 #5389 od Aleš Krátký
pokud se bavime o bedne,pak musim ale jen souhlasit !

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2011 17:40 #5538 od Tomas Hruby
Tak po dnešku nějak moc nechápu, jak se kolegům z Moravy mohlo podařit rozlomit Scorpiony... Udělal jsem totiž nechtěně zcela šílený zátěžový test - měli jsme na place termiku, jakou jsem už neviděl ani nepamatuji (mladej si mimochodem na 15s motoru poletoval asi 22 min a během toho asi 3x shazoval). Já to se Scorpionem nalétl také, dokonce jen asi na 8s motoru a za chvíli jsem byl 500m vysoko. Ovšem při posledním vytrácení výšky jsem model ztratil z dohledu (když letěl přímo proti mně, tak je minimální plocha) a vypátral ho s patřičným svištěním asi 50m vysoko - pánové takové vzepětí po vysunutí klapek a vybírání jste neviděli - tak 15st vzepětí, ovšem do mínusu - neskutečné cvičení křídel! Ovšem přežilo bez nejmenšího škrábnutí - opravdu mimořádně náročný test, který rozhodně nechci opakovat, model ale obstál na jedničku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2011 17:44 #5539 od Aleš Krátký
asi neni kousek jako kousek :)
ja videl dva odhodit kridla zaletu a nebylo to nic pekneho

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2011 18:26 #5540 od Karol Chyba
Ja som aj videl jeden ako sa to stalo, pri štarte po chvíli súťažiaci stratil model a asi po cca 5 až 7s čo je pri zapnutom motore dosť ,mu pomocník zahlásil tam sa rúti dole, potom už len kŕčovité pritiahnutie a bolo.
Ruky k modelu nedostávaš. A apropo zo svojej osobnej skúsenosti som tiež nemal problém a to som ho nejak nešetril.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. říj 2011 19:49 #5872 od Tomas Hruby
Takhle vypadá Scorpion ve verzi crosstail. Létá to dobře, ale zatím ještě nechci moc hodnotit, má to jen pár letů. Nicméně první dojem je, že v zatáčce sedí opravdu lépe než s motýlem.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. říj 2011 20:36 #5874 od Jiří Veselovský
Koukám Tome, že došlo na kabinku. Nebo je jen namalovaná? Sundávat furt křídla je docela vopruz.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. říj 2011 06:26 #5875 od Tomas Hruby
Ano, má to kabinku.
Co je trochu problém - trup je pevnější než původní, je tam daleko víc uhlíku, ale je taky těžší. Rozdíl váhy je tak 11g, ale je dost na hraně vyvážení. Vyjde to, to je OK, ale obávám se, že lehčí baterky, které jsem uvažoval do původního, už by měly problém s vyvážením :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. lis 2011 08:09 #6076 od Jaroslav Nezhyba
Trup je ideální na motor MIHO-není už na cestě do Prahy ? :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2011 16:32 #6079 od Radek Novotny
Tak jsem oprášil loňskou kacířskou myšlenku ohledně vlastní malosériovky motorů. Trochu mne tedy nakopla situace ohledně možného použití výše uvedeného motoru MiHo. S tímto motorem by byli všichni nuceni koupit 1 až 2 tyto motory, dle počtu modelů, aby nemuseli hned po startu trpět handicapem.
A navíc být ještě závislí jen na jednom výrobci, no fuj... ;)
Sám mám své motory a technologii z předloňských pokusů odzkoušené, a opravdu jsou vlastní konstrukce a způsob vinutí na výkonech znát.
Dnes jsem odzkoušel nové vzorky v modelu, stoupání s Pichusem je kolem 18mps.

Je ale potřeba pro větší výkony dát větší baterku, schopnou dát potřebný proud. Rozdíly mezi 1250mAh a 1800mAh jsou už znát. Motory to vše snáší naprosto v pohodě.
Uvidíme, jak se situace kolem MiHo vyvine, ale když bude chuť a MiHo by se opravdu objevil v modelech, tak na jaře udělám výkonnou malosériovku a nabídnu to samozřejmě i na e-shopu.

Cena bude max. 1 500,- Kč. :ugeek:

Určitě budou min. 2 typy. Jeden s vinutím vhodným pro menší baterky kolem 1200mAh, s mírně větší účinností, a jeden pro tvrdší větší zdroje, jako MiHo.
Označení typů MMG28-26/Race6 a MMG28-26/Race7. MMG28-26/Race8 ještě musím otestovat v modelu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2011 16:59 #6080 od Aleš Krátký
tleskam, bravo a diky

spravna sekce : tady

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.621 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám