file Technika RCEK v sezóně 2011 (a výhled na 2012 - modely)

Více
16. zář 2011 07:16 #5369 od Tomas Hruby
Jinak zpátky k RCEK modelům v letošní sezóně a můj pohled...

Titul "Model roku" bych dal Radkovi za jeho Pyčuse. To letadlo jednak výborně létá, hlavně ale Radek všem názorně ukázal, že se dá postavit plně konkurenceschopný model i jako "žebírková klasika" a že není nutno "jít s davem", kdy se všichni přesunuli k poměrně na jedno brdo dělaným "olaminovaným polystyrénům". Radku, fakt gratulace...

Za "nejvýkonnější model roku" považuji Ambrosii 8. Nemůžu si pomoct, ale to co s ní předvádí Luděk a L. Bednář je až neskutečné a není to jen o pilotech, ta Ambrosie fakt létá skvěle, dovolím si říct, že lépe než Daidalos.

Daidalos pak jistě získá titul "nejrozšířenější model", asi i "největší komerční úspěch", patrně má i nejvíc vítězství (dělá v tom bordel Luděk, u kterého je občas těžko říct, zda jeho vítězství připočíst k Daidalu nebo Ambro, ale i bez těchto případů by měl být Daidalos na prvním místě).

Poslední co stojí za zmínku je Magic - tomu bych dal cenu ve stylu "Nejlepší model pro masy" nebo tak nějak. Magic je hodně výkonné letadlo, v jistých podmínkách je dokonce možná lepší než Daidalos a Ambrosie, ovšem unikátní je, že těchto výkonů dosahuje model vyloženě levný a snadno dostupný. Reichard zasluhuje velikou pochvalu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 07:32 #5370 od Aleš Krátký
zajmave shrnuti.
ono tezko porovnavat. strasne moc dela pilot a proto bych si tim rozdelenim nebyl tak jisty v kramflecich, ale v podstate by se i dalo trosku souhlasit no :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 12:43 #5372 od Aleš Krátký
jeste me tak napada : ono se to tyka spise taktiky litani nez modelu, ale myslite, ze budou pristi rok piloti letat proklete nizko (viz slovaci) nebo zvoli proste logickou jistotu a bude se letat jako letos ?

pripada mi totiz od nekterych pilotu pomerne tvrdohlave litat 15 vterin kdyz vi,ze s takovym stylem nemaji moc sanci na uspech (ano vim najdou se vyjimky ,ale tak 2 v CR ?)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 18:44 #5381 od pavol polonec
ked si Aleš najdes moje prispevky spred roka pisal som ze cas 9:40 nebude vynimocny :)
tj 20sekund na start a pristatie s outrunerom ti dava vysku do max 180m

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 18:51 #5382 od Aleš Krátký
no to jsi sice napsal,ale zatim k tomu absolutne nic nesmeruje bohuzel (nebo bohudik) ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 19:19 #5383 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: no to jsi sice napsal,ale zatim k tomu absolutne nic nesmeruje bohuzel (nebo bohudik) ?

Jaktože ne?

Mrkni třeba na poslední Chomutov - já jsem letos podprůměrný, ale i tak jsem měl VŠECHNY lety od 9:32 výše (zpackal jsem ale dvě přistání). Láďa Bednář mě dokonce NEJKRATŠÍ započtený čas 9:42!! Standa Perkovič minimum 9:39 - tohle už je prostě realita...

Jasně že to nejde za každého počasí, ale není to žádná výjimka. Podle mě je doba motoru přes 25s už leckdy problém.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 19:33 #5384 od Aleš Krátký
asi "tam v cechach" je to jinak, ale u nas se bezne lita okolo 30ti. a kupodivu to neustale staci na prubezne prvni tri mista.
ano finale uz tak obcas nevyjde,ale i tak ....

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 19:39 #5385 od Radek Novotny
Tak tohle je přesně ono Tomáši... Teď na Eurocupu ve Slovinsku to bylo jak minule v Lomnici... Brácha s Jurajem Adamčíkem vypnuli ve finále kolem 20s, a já rozhodně nechtěl čekat na tombolu, jestli s dalšími 4-mi piloty s 30s jistotkou náhodou neupadnu na bednu... S přesností přistávání Radka Malčíka se má šance velmi snižovala, a tak mi nezbylo, než vsadit na vypnutí hned po Luďkovi a Jurajovi... Oni šli doleva, já šel doprava, oni to našli, já se trápil, a pak opakoval... Pořád ale lepší pocit, než to nezkusit, a najistotu dopadnout někde za bednou...

A na tenhle styl stačí fakt dva nebo tři termikáři, a zbytek pole se bude muset stylem buď přizpůsobit, a nebo čekat sem tam na náhodu... :ugeek:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 19:57 #5386 od Aleš Krátký
ja udelal v druhem finale to same.
dal jsem dvacet a odbocil doprava .... spadl v 4te a sel znova 20 tentokrate doleva a tam to bylo.
kazdopadne celou soutez (krom finale) staci v klidu litat 30 a i tak se tam v klidu dostanes,protoze "odvazni" se pozabijeji sami dvemi skrtacimi lety.

situace se zmeni az ve chvili,kdy uz tento styl nebude stacit na finale (cili bude riskovat a bude jim to vychazet treba 7 lidi)
ja vim v CR snad o trech kteri jsou ochotni to udelat.

dokud to nebude "masova" zalezitost tech nejlepsich tak to nebude delat ani zbyvajicich 95% pilotu.
otazkou je,proc by to ti nejlepsi meli delat ?chapu ze pocit "nalital jsem to z deseti" je supr,ale jen do jiste miry ... kdyz pristanu podruhe v 8me minute,reknu si "seru na nejake frajereni" a jedem opet jistotu

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. zář 2011 20:19 #5387 od Radek Novotny
Aleši, já nemám na mysli kvalifikaci, tam je taktika víceméně jasná i jistotářům, i termikářům... termikáři zlobí na krátký motor, a po jednom neúspěchu už musí sázet na jistotu jako ostatní... Typický přklad je Juraj Adámek ve Slovinsku...

Já mám samozřejmě na mysli boj o bednu, tedy finále... Tam nejde o frajeření s 10 nebo 15s motoru, ale o znalost podmínek... S 2 nebo 3-mi termikáři už musí ostatní spoléhat ohledně bedny na náhodu...

Taky se to stalo i u nás v Chomutově... Standa Perkovič šel v prvním finále kolem 20s, Luděk s Láďou Bednářem taky, a tak jen náhodou to 1. místo ruleta přiřkla mně... Pérákovi došly baterky ve vysílači v prvním letu, Luděk to neutočil, a Láďa to nepochopitelně pohnojil v 2. finále...

Ve Slovinsku se ale termikáři nevycukali, a s přehledem vyhráli před 3. Radkem M., který svou přesností přistání většinou stejně nedá ostatním jistotářům šanci. :ugeek:

Takže zájemcům o bednu stejně nic jiného nezbývalo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.463 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám