file Motor MIHO

Více
14. úno 2012 11:40 #6490 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma Motor MIHO
Tome, já jsem to myslel tak, že letos by se to odlétalo ještě "po staru" a na příští sezónu už by byly Altíci nebo něco podobného. To ale samozřejmě neprojde a proto to jen tak šeptám. Že jednoho krásného dne přijde "bomba motor" jsme čekali asi všichni (i když ta fyzika....), ale asi ne tak brzo.
Já bych to nechal zatím plavat a ono se uvidí. Jak píše Bohuš M, že motor bude mít rozměry dle pravidel (tzn. délka, vnější průměr, průměr a délka statoru), tak je to OK. Až bude, tak si ho každý bude chtít koupit, což je asi normálka. Lyžaři, skokani, běžkaři,boulaři... také používají ty top výrobky a v jiných oborech to není jiné. Samozřejmě pokud myslí na špičkové umístění.
Pro mne je to zatím paní Columbová (určitě existuje, ale nikdo ji neviděl...). Pokud by to ale spadlo např. na Altíky, tak by vývoj "super motoru" byl zbytečný.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 11:49 #6491 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Motor MIHO
Abychom si rozuměli - pokud Bohouš bude pravidelně dodávat, udělá běžně dostupný a zveřejněný eshop atd., tak MiHo celkem neřeším - buď koupím nebo ne, moje věc (stejně tak jako věc kohokoliv jiného).
Problém by ale nastal v případě, kdyby do začátku sezóny takto transparentní dodávky nenastaly a přitom se začaly na soutěžích objevovat různé "podivně výkonné" motory s nejasným původem dostupné jen pro pár vyvolených...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 12:47 #6492 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motor MIHO
ano vyvoj nezastavis, ALE vzpomenme si treba na ty super rychle "obleky" pro plavce ... padlo snad 4535 svetovych rekordu a tak je proste zakazali.
a to by jsme meli delat i my s motory . drzet +- nejakou vykonovou linkou jako uz je v zminovanem EC listu povolenych motoru.a basta

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 13:41 #6493 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma Motor MIHO
Dobře, tak já ještě napíšu moji poslední úvahu k tomuto motoru.
Představuju si, že seskupení, které se rozhodlo uvést tento motor na naše letiště, potažmo mezi modeláře, je určitě znalé stávajících pravidel. Proto si ani náhodou nemyslím, že by tato pravidla od počátku nerespektovalo. To by bylo bláznovství.
Co se týče pravidel pro EC a nakonec i naše RCEK, dávají velmi malý prostor pro nějaké kličkování.
A poslední poznámka ohledně potenciálního trhu. Kolik maníků na Slovensku lítá malé outrunnery (není to moc, u nás určitě dvakrát tolik), takže logicky výrobce musí koukat za hranice a motor by měl vyhovovat i tam. Pokud ne, tak by se náklady na vývoj vracely hodně pomalu, ne-li vůbec. No a vzhledem k tomu, že se v podnikání pohybuju víc jak dvacet let, tak prostě vím, že výrobce musí zvolit cestu na trh legální, bez spekulací. Pokud by Bohuš M. třeba vyjádřil aspoň v obecné rovině, jestli mám pravdu, tak bych byl rád.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 16:09 #6494 od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma Motor MIHO
A jéje, ta honba za soutěžními maximy zase půjde přes dostupnou techniku, která je v chodu jen pár vteřin letu, takže budeme více utrácet, hledat ještě optimálnější baterky, vrtule, regly, a pak třeba vyjde trochu motivace a času vyladit těch zbývajících skoro deset minut do přistání. Ale třeba je to jen nepřímá propagace Altíků. Ty jsou mě totiž v tomto ampérovém honu, až neskutečně sympatický. Vyvrátí spoustu negativních myšlenek, které často někoho napadaly, jasným záznamem, a tím že se nejedná o honitbu za výkonem, se nejednou sami zaplatí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 16:48 #6495 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motor MIHO
koukam ze tu maji vsichni co tu prispavaji stejny nazor ... to je fajn,ale co s tim udelame ?
imho na to,ze tu chodi denne 200 lidi se tu vyjadruje pomerne miziva skupinka lidi.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 18:58 #6496 od bohuslav majercik
Odpověděl bohuslav majercik pro téma Motor MIHO

Luděk Mareš napsal: Mohol by som Vás poprosiť o zverejnenie kopie paragonu o kúpe motoru od MIHO MOTOR .


Dobrý večer, bohužel vás musím zklamat, na fóru vystavovat paragon nebudu, ale určitě jej vezmu na soutěž, jen to myslím bude až ta 12.5. v Týnci, ty v Nové Pace se mi kryjou s F3J a ty mají u mne přednost. Jinak cena nebyla zas tak vysoká, drobná protislužba stačila, nikdy jsem netvrdil, že mám paragon od MIHO MOTOR, je však origo včetně DPH, tu jsem si odečetl v rámci reklamní kampaně. Hezký večer.




Doteraz nebol predaný ani jeden kus sériového motoru MIHO , to čo bolo doteraz vyrobené sú len testovacie prototypy , takže ich použitie je nelegálne . Finálna verzia bude v malých rozdieloch iná .

ps: alebo legendárny motor MIHO už stihol niekto okopírovať?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 19:33 #6497 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Motor MIHO
A tak, jenom aby než bude finální verze dostupná v běžných obchodech, a se všemi atesty v rámci EU pro provoz, aby nám to Rcek neumřelo jako Rcejky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 22:05 #6501 od Tomáš Brodský
Odpověděl Tomáš Brodský pro téma Motor MIHO

Milan Chalupník napsal: A jéje, ta honba za soutěžními maximy zase půjde přes dostupnou techniku, která je v chodu jen pár vteřin letu, takže budeme více utrácet, hledat ještě optimálnější baterky, vrtule, regly, a pak třeba vyjde trochu motivace a času vyladit těch zbývajících skoro deset minut do přistání. Ale třeba je to jen nepřímá propagace Altíků. Ty jsou mě totiž v tomto ampérovém honu, až neskutečně sympatický. Vyvrátí spoustu negativních myšlenek, které často někoho napadaly, jasným záznamem, a tím že se nejedná o honitbu za výkonem, se nejednou sami zaplatí.


+1
na velke bohuzel nemame letiste, ale 2m vyskomery, to zni lakave

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. úno 2012 22:20 #6502 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma Motor MIHO

Tomas Brodsky napsal: ale 2m vyskomery, to zni lakave

V posledních příspěvcích zmiňuju Altíky téměř pokaždé, protože v tom vidím řešení od loňské Holíče, kde jsem to viděl naživo. U malých by platilo asi to samé co u velkých, žádné šílení po hypersuper motoru a baterkách s vnitřním odporem 0,nic.
Ovšem má to háček, tak jako všechno, protože přemluvit lidi, aby si koupili Altíka za cca 1800 peněz je z kategorie sci-fi. Přitom u hodně lidí by to bolelo jen trochu, protože ho budou pořizovat kvůli velkým eroplánům.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.472 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám