file RCEK motory v chine ?

Více
25. bře 2012 17:27 #6744 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma RCEK motory v chine ?

Aleš Krátký napsal: ...ale ty nejjednoduhsi reseni jsou vesmes spatne ze?!

Nejjednodušší řešení bývá často nejlepší a takovým jednoduchým řešením je stanovení jasných měřitelných parametrů bez dalších krkolomných omezení jako "běžná obchodní síť" a podobně.

Kdo bude rozhodovat o tom který motor má být v tabulce a který ne, jak zabráníš tomu, aby si někdo motor z tabulky převinul nebo vyměnil magnety? proč by nesměl být motor MIHO v tabulce, protože je moc dobrý? Jak se to bude hodnotit? Mě se zdá, že otazníků kolem tabulky povolených motorů by bylo trochu moc.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. bře 2012 17:40 #6745 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK motory v chine ?
mi to pripada dost jednoduche

udelas tabulku jako maji slovaci (nevim ze by meli nejake mereni toho a tamtoho) ve ktere maji motoroy PODOBNYCH vykonovych paremetru (rozumej stoupani s typizovanym erem)

pokud chces mit klic ktery ano ktery ne,tak vsechno nad 2000 KV je out ? nebo se hold koupit a vyzkousi se na typizovanem eru.
pokud stoupa vice nez 13m/s je out.
mi to pripada velmi easy
a to ze ero leti rychleji nez ostatni snad vidi uplne kazdy na letisti, ale jak chces merit motor, zda je previnuty atd ? tomu nerozumi na letisti skoro nikdo,a navic ja nemam na soutiz 2 hodiny cas abych nekomu rozebiral do sroubku motor. to je docela funny predstava

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 10:54 #6749 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma RCEK motory v chine ?
Aleši, s dovolením zopakuji Petrovu otázku. Kdo bude rozhodovat o tom, který motor v tabulce bude a který ne. Kdo a jak bude kontrolovat shodu skutečných motorů s tabulkou. Jakmile se totiž něco takového dostane do pravidel, musí být i nástroj pro ověření. JAK?

Ostatně, stejné je to i "s obchodní sítí", v pravidlech naprosti chybí způsob, jakým má být tento požadavek doložen, takže zase sorry.

Elektrolety jsou technický sport, proto by v pravidlech neměly být věci, které nejde změřit. Vždyť si to představ, někomu to bude stoupat 2x rychleji. Co budeš dělat? Co bude dělat pořadatel? Jediné, co jde, je změřit rozměry, odpor, atd., nehledě na to, že i rychlost stoupání je jen "dojem". Nebo můžeš zavést stylové rozhodčí.

A nakonec, ve srovnání s výškoměry mají LMR/VMR kategorie potenciál naprosto nulový, takže zevnitř bych je nějakou změnou pravidel rozhodně nerozvracel. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 11:44 #6750 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK motory v chine ?
kdo ? no nekdo kompetentni...
stejne jako bys rikal "kdo bude schvalovat pravidla RCEK pro pristi rok ??" == nekdo kompetentni

a co je tezkeho na tom vyndat motor a vidim : axi 2208/20.
kdyz mam podezreni ze je previnuty porad muzu zmerit STEJNY motor u koholiv jineho treba otackomerem ? nebo odberem ?
stejne motory a stejne vrtule prece maji stejne vysledky.

a opet rikam, ze RCEK je "lidova" kategorie a dalsi "bazmek" do letadla je kontraproduktivni.zato jasne dane motory jsou ok.
imho proc to na slovensku funguje a u nas nemuze?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 17:52 #6752 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma RCEK motory v chine ?
Když jsme tak u toho, tak na Slovensku to zas až tak extra lépe nefunguje - hlavní rozdíl mezi SK a CZ je v tom, že v SK je daleko rychlejší přechod na výškoměrové F5J, čímž jaksi "zajímavost" problémů s motory v F5J outrunner ustupuje do pozadí. Kdo by se až tak trápil s hádkami kolem toho, když se prestižní kategorií stalo něco úplně jiného, že ;)

No uvidíme co se bude dít už tuto sobotu v Nové Pace - prozatimní informace, které se ke mně donesly, mě vedou k názoru, že to nebude zas až tak horké, ale překvapení nelze vyloučit...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 19:20 #6753 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma RCEK motory v chine ?
Ale Tome, tak to přece není... Na Slovensku měli základnu, která přecházela, tady vlastně žádná základna velkých ani nebyla, a tak nemělo co přecházet...

A prestižní kategorií outrunnery na Slovensku rozhodně také nebyly, tam byly prestižní, chceš li to tak zovat, ty velké Euro F5J. Takže Aleš má naprostou pravdu, na Slovensku to s motory v pravidlech jde, u Maďarů a Slovinců taky, jen u nás je to malinko pomalejší. No uvidíme... Rozhodně by jsme se měli koordinovat s nimi, aby jsme mohli lítat mezinárodky pohromadě, a neblbli s jinými éry... Záměrně píšu "jinými éry", protože případné odchylky v pohonu by k tomu vedly... :ugeek:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 19:46 #6754 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma RCEK motory v chine ?

Radek Novotny napsal: ...Rozhodně by jsme se měli koordinovat s nimi, aby jsme mohli lítat mezinárodky pohromadě, a neblbli s jinými éry...

Žádné odchylky v pravidlech nevidím, aspoň pokud jde o motory, takže nechápu proč argumentujete nějakou odlišností slovenského přístupu. V slovenských pravidlech je uvedeno "seznam vhodných ověřených elektromotorů" což podle mě nevylučuje použití motoru tam neuvedených, pokud splňují ostatní parametry uvedené v pravidlech.

Radek Novotny napsal: ... Záměrně píšu "jinými éry", protože případné odchylky v pohonu by k tomu vedly... :ugeek:

Tolik diskutovaný MIHO vznikl právě na Slovensku, takže pokud jsou bratři v něčem dál, tak právě ve vývoji nových motorů, neboli odchylek v pohonu :D .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 19:55 #6755 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma RCEK motory v chine ?
Nějak ti Radku nerozumím - podle mě jinými slovy říkáš přesně to samé, co já... Ano, rozdíl je právě v tom, že na Slovensku byly "malé" F5J vždycky jen doplňkovou kategorií a vedle nich byly velké - nejprve F5J Euro, teď výškoměry. Proto nebyla ta "prestiž" nikdy tak velká, jako u nás doma RCEK, ze kterých se v elektrách stala na určitou dobu dominantní kategorie.

Pročpak asi měli lidi z ČR tolik prvních míst na "bedně" v F5J/400 v Eurocupech, počínaje mnou v Holíči ještě s "plechovkou" a pak pokračujíc řadou dalších? No právě proto, že u nás tu malou kategorii nejvíc "žereme" a třeba loni jsme měli dost možná dvojnásobnou základnu než Slováci a Maďaři dohromady...
Nojo, jenže z toho vedle kladů taky plyne to, že je tady asi největší zájem o hledání různých "vymyšleností" a v krajním případě až podvodů :(

Jinak aby bylo jasno - já nějak výrazně proti tvorbě seznamu motorů nejsem, to že jsem lehce skeptický ke kontrole ještě neznamená, že jde o hloupost. Popravdě jsem tak na 90% rozhodnut letos RCEK létat s AXI a dalšími normálními motory a pokud by došlo k nějakému "divokému vývoji", tak na tuto kategorii rezignovat a raději se soustředit na "velké F5J". Takže by se mi zafixování stavu docela líbilo, jen jsem zvědavý, jak to bude průchozí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. bře 2012 21:22 #6756 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK motory v chine ?
a prave proto ze je to u nas velmi prestizni kategorie (rozumej hoodne litana) by byla velka skoda poslat ji rychlou cestou do prdele a prelivat lidi do jinych kategorii.

pokud ale budou vsichni jen postavat a koukat jak jim ujizdi vlak,tak toho se ja zucastnit nechci a proto radeji budu jako debil obhajovat STRIKTNE a JEDNOZNACNE dany seznam motoru a basta. nevylucuje to ucast v zahranici (to ani omylem) a zastavi to ten sileny hon za motory , bateriemi, horenim , vetsimi a lehcimi ery a vubec vsim

a kdyby jste slyseli ty nazory EURO F5J pilotu, ze "diky" neomezeni motoru (ano vim,nememi ZADNE omezeni a my mame vyska,rirska,hloubka :-D ) se na tu kategorii vyserou, ze k cemu jim je motor za 20 000 kdyz se po 1 hodine provozu rozleti motor / prevodovka atd ? a myslim si ze prave proto lobovali slovaci za vyskomery kde to vse odpada.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. bře 2012 07:00 #6757 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma RCEK motory v chine ?
Pokud můžu svou troškou do mlýna.
Nějaký seznam doporučených (povolených) motorů by mi taky vůbec nevadil. Pro mě je zásadní, aby byl kompletní k 1.1. a bylo dost času se připravit. Dnes je konec března a nikdo pořádně neví co bude, pokud se objeví něco extra. Metr nebo dva stoupání navíc se dá ustát, ale kolega stoupající dvakrát rychleji jen těžko. Nepotřebuju na všechno zákon, když se do propozic uvede seznam doporučených motorů, budu ho respektovat i když bude kolidovat s pravidly.
RB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.399 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám