file Eurocup 2011

Více
28. zář 2010 13:11 #2561 od Petr Dušek
Eurocup 2011 vytvořil uživatel Petr Dušek
Na základě diskuze v Maďarsku došlo k některým změnám v návrhu pravidel pro F5J & F5J-400 "Outrunner" - Eurocup 2011-2014 .
Kromě jiných, celkem pozitivních úprav, došlo bohužel i ke změně hodnocení přistání dle F3J, tzn. první dva metry po 0,2m. Chci se zeptat zasvěcených zda je to definitivní úprava, nebo pouze návrh k diskuzi?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
28. zář 2010 13:33 #2562 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011
Proč bohužel? To přistání po 0,2m je naopak príma zábava, konečně má přistání nějaký náboj - do 2m kruhu se člověk trefoval až příliš snadno (za normálních podmínek, přirozeně při nějakém extrémním počasí to bylo horší)...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 13:36 #2563 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Eurocup 2011
u nas se taky pristava po 0.2 , cili pro nas zadna zmena .. jen slovaci si budou muset zvykat :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 14:05 #2564 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011
Chlapci, dojděte se podívat někam na letiště jak přistávají letadla a porovnejte to s tím, jak "přistává" oštěp. Stále ještě si chci myslet, že to s čím létáme, jsou modely letadel. Za druhé, to zpřísnění nemá jediný rozumný důvod, pokud se pletu, opravte mne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 14:57 #2565 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011

Petr Dušek napsal: Chlapci, dojděte se podívat někam na letiště jak přistávají letadla a porovnejte to s tím, jak "přistává" oštěp. Stále ještě si chci myslet, že to s čím létáme, jsou modely letadel. Za druhé, to zpřísnění nemá jediný rozumný důvod, pokud se pletu, opravte mne.


Podívej, rozdíl v "brutalitě" přistávání při 100b za 1m a za 20cm je nulový, dokonce možná spíš naopak, protože při té "mírnější" variantě s tím opravdu jde praštit libovolně "někam ke středu", zatímco při hodnocení do 20cm je žádoucí větší zpomalení a přesné navedení. Pokud ti vadí oštěp, tak jdi do RCEN, na pás by to (teoreticky, praxe bývá všelijaká) nemělo být tak drastické ;)
No a důvod změny je taky dost jasný - zejména ve "velké" F5J jsou už dnes rozdíly u špičkových soutěžících až příliš malé, v RCEK/outrunner to není o moc lepší. Tahle změna přece jen přidá možný rozdíl cca 5 bodů - dejme tomu, že špička dosud spolehlivě přistála za 100b, teď ale bude rozhozená mezi 95-100. Nedělal bych si sice velké iluze, ti opravdu dobří se těch 20cm naučí taky, ale je to lepší než nic.

Poznámka - je teda fakt, že pokud jsi mě viděl přistávat v Lomnici, tak to mohlo působit divoce, zejména mé přistání za 100b ve finálovém letu, ale to bylo jen takové přechodné pominutí smyslů :D :o :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 15:43 #2566 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011
Čekal jsem podobnou odpověď. Několik osvícených tvůrců pravidel se domnívá, že když už se dost soutěžících naučilo přistávat do metru, je potřeba jim zvednout laťku. Jiný důvod pro to není, stačí si projít letošní výsledkovky F5J, případy, že by bylo v jedné rundě víc tisícovek jsou naprosto výjimečné, není žádný důvod měnit hodnocení přistání. Má jít o soutěž v termickém létání a ne v trefování terče.
Ještě jeden příklad, za pár dní bude Velká pardubická, dnes už téměř všichni bez problému zdolají Velký Taxis, ale nikdo jim ho nezvyšuje. Je to totiž dostih přes překážky na čas. Není to soutěž v přeskočení nejtěžší překážky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 16:29 #2567 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Eurocup 2011
Petře, podle mě je to úplně jedno (jiný výraz pro zbytečné). Pokud už se měla udělat nějaká úprava, tak sundat body za přistání tak, aby byly srovnatelné s ohodnocením motoru. To "zjemnění" akorát přesune další váhu na přistávání na úkor termiky. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 16:30 #2568 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Eurocup 2011
Taky jsem nebyl příznivcem zpřísnění přistání, po roce však můžu potvrdit, že se mlátí s letadlem o zem o poznání méně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 16:59 #2569 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011
Tady přece nejde o žádný výmysl někoho osvíceného, ale o naprosto standardní F3J přistání - tam už tato změna proběhla před několika lety a osvědčila se... Jak ti potvrzuje i Radim, dopad na mlácení letadly je nulový (držme se umírněně toho, že to je pořád stejné, soukromě si ale taky myslím, že to paradoxně, leč v podstatě pochopitelně, mlácení letadly spíš trochu omezuje).
Nejde ani o žádný přesun od termiky k přistání - bodů za přistání je pořád stejně a poměr se tedy nijak nemění. Ve své podstatě to ani nijak nepostihuje ty slabší - kdo bral za úspěch trefit se někam k 90b, tak je na tom teď úplně stejně (nebo spíš lépe, protože špička teď leckdy nebude mít 100b, ale třeba "jen" 98b).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. zář 2010 17:15 #2570 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011
Na vysvětlenou, i když s touto změnou nesouhlasím, svůj prvotní dotaz jsem nenapsal proto, abych s touto změnou (zbytečně) bojoval, ale abych se ujistil jestli je definitivní, a zda ji mám (s nechutí) promítnout do připravovaného návrhu CZ pravidel velkých "F5J".

Dodatek k Tomášovi, argument "vždyť to tak mají i jinde" není zdůvodnění téhle změny ale pouze výmluva.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.338 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám