file Eurocup 2011

Více
29. zář 2010 20:52 #2616 od Jiří Veselovský
Odpověděl Jiří Veselovský pro téma Eurocup 2011

Petr Dušek napsal: mě jde o to, že pokud z definice úplně vypustíš délku motoru

Tak u mě změna.
Je velmi pravděpodobné, že definovaná délka zůstane. Asi zítra se tady objeví vysvětlení. Vydržte.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. zář 2010 20:06 #2635 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Eurocup 2011
Tak u mně beze změn... ;) Původní myšlenka zůstává stejná jako při původní definici pravidel. To jest délka motoru by měla být definována v pravidlech z důvodu, aby tento údaj posloužil primárně k případné kontrole bez nutnosti motor rozebírat. Ne každému motoru např. vydrží orig. ségrovka, apod.
Sekundárně, v případě nesplnění parametru délky motoru, by se mohl motor rozebrat.
Může však nastat i případ, kdy i motor se správnou délkou vykazuje např. abnormální výkon. Potom tedy musí mít pořadatel v pravidlech nástroj, aby i takto délkou vyhovující motor mohl překontrolovat rozebraný a přeměřit parametry statoru, a případně také posoudit vinutí, zda se diametrálně (např. evidentně jinou tloušťkou drátů...) neodlišuje od známých továrních provedení (=nepovolená úprava...).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. zář 2010 21:14 #2637 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011
To by mě vážně zajímalo, jak chcete v pravidlech definovat "abnormální výkon", nebo "evidentně jinou tloušťkou drátů" ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. zář 2010 22:33 #2639 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Eurocup 2011
Zkus to, a budeš dokonalý... Tak tohle by mne teda do pravidel dát nenapadlo... :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 05:22 #2640 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011

Radek Novotny napsal: ...a případně také posoudit vinutí, zda se diametrálně (např. evidentně jinou tloušťkou drátů...) neodlišuje od známých továrních provedení (=nepovolená úprava...).

Potom tedy kdo a na základě čeho bude toto posuzovat? Myslím že tahle věta je úplně zbytečná, protože převinutí motoru (třeba jako oprava poškozeného motoru) by nemělo být zakázáno, a navíc se dá těžko dokázat. Proto jsem se ptal, jak to chceš definovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 06:35 #2641 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Eurocup 2011
Stator, stator, tak jak píše Tomáš Hrubý, stator, stator, stator, stator.
Tedy neumím si představit rozebírat motor po jednotlivém kole, třeba před finále.
Tak asi celkové rozměry a v případě pochybností stator. Průměr rotoru vypovídá i o rozměrech magnetů.
Různé EDF motory, to asi ne, mělo by to zůstat u běžně používaných podle mez.pravidel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 06:48 #2643 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Eurocup 2011
a to nebereme v uvahu to,ze vyndat motor neni jen tak,spousta lidi ho tam ma natlaceny, zalepeny,draty protazene vsude mozne ... utopie

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 07:10 #2644 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Eurocup 2011
Bohužel s demotáží a měřením motoru, pokud bude upřesněno co měřit, je třeba počítat.
Už se váží a měří vrtule.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 07:23 #2645 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Eurocup 2011
tak nerikam ze neni treba s tim pocitat,rikam ze to neni jednoduche (z tech 3 veci na kontrolu nejhorsi)
ono obecne je treba davat vetsi pozor i na pozdejsi pristani, primotorovavani , bezpecnosti zony atd .
dost fajn je kdyz jeden "rozhodci" stoji po smeru bodu (at vidi vsechny za sebou) a kontroluje kdo pozde pristal

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. říj 2010 08:55 #2646 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011

Aleš Krátký napsal: a to nebereme v uvahu to,ze vyndat motor neni jen tak,spousta lidi ho tam ma natlaceny, zalepeny,draty protazene vsude mozne ... utopie


To je ovšem problém toho dotyčného - v našich pravidlech je (skoro na konci) jasně uvedeno, že pořadatel má právo zkontrolovat technické parametry modelu a jelikož je motor mezi definovanými parametry, tak se s tím musí počítat. Jestli si to někdo dá napevno, tak ať si následky přičte sám...
Osobně dokážu u kteréhokoli svého modelu výměnu motoru pod 10 minut (ono se to může velmi hodit i v případě, že něco shoří :roll:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.432 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám