file Eurocup 2011

Více
29. zář 2010 16:42 #2605 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Eurocup 2011
Tedy v soutěžích na Moravě byly, a to vím jistě, použity motory i neschválené. Přemotané, případně ty které nejsou na seznamu. Neřešil jsem to proto že zastávám názor ať si kdokoli třeba motor vyrobí když dodrží předepsané rozměry. Letadla si též vyrábíme doma a nikoho netrápí že ten to umí lépe než já. A nebo si pořád myslíte že udělat motor doma je nějaká výhra?
Turnigy něco tady. <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.stoupak.cz/viewtopic.php?f=8&t=86 ">viewtopic.php?f=8&t=86
Je běžné že jeden výrobek končí a druhý se objeví v obchodní síti, jak tedy řešit nějaký seznam? Pokud nebude zněřitelný parametr nelze to kontrolovat. Ale mě je to jedno beztak budu lítat, bo mě to baví.ZS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 16:50 #2606 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011
Změřil jsem si TGY 28-26, stator je opravdu 9mm. Ten údaj o délce 10mm se týká délky magnetů, tam jsem naměřil dokonce 10,3. To je moje chyba.
Taková definice jak navrhuje Tomáš by byla asi OK, tzn. vnější průměr (28) a rozměry statoru (22x9). Ovšem je tu nebezpečí zvětšování motoru nějakými "chladicími" hmotami, což sice nezvýší přímo výkon, ale umožní větší zatížitelnost motoru, takže nějaký limit ve vnější délce nebo hmotnosti by podle mne být měl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 17:04 #2607 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011

Petr Dušek napsal: Změřil jsem si TGY 28-26, stator je opravdu 9mm. Ten údaj o délce 10mm se týká délky magnetů, tam jsem naměřil dokonce 10,3. To je moje chyba.
Taková definice jak navrhuje Tomáš by byla asi OK, tzn. vnější průměr (28) a rozměry statoru (22x9). Ovšem je tu nebezpečí zvětšování motoru nějakými "chladicími" hmotami, což sice nezvýší přímo výkon, ale umožní větší zatížitelnost motoru, takže nějaký limit ve vnější délce nebo hmotnosti by podle mne být měl.


Je ale otázka, co nějaký chladič udělá s výkonem - u oběžky se prostě chladič musí točit a je to hmota navíc, dost pochybuji, že bude přínos nějak extrémní a možná by to bylo spíš na škodu. Tuším to někdo zkoušel (Radim Barč?), jsou nějaké výsledky?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 17:18 #2608 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Eurocup 2011
Vy se těch motorů nějak bojíte, vždyť už dnes jde s výkonem taktizovat. Mám dvě stejné éra namotorované na jiný výkon, jasně jedno může jít max 15 vteřin bez vedlejších efektů. A tedy při odhadu termiky můžu jít méně motoru. Letos ze začátku sezóny se osvěčilo lítat na jistotu, bohužel či bohudík vyberte si, se česy změnily. Zkuste porovnat výkony starších ér, třeba Q10, a novějších třeba Daidalosů. Taky to podle mě není fér. To jsme ale odbočily, nezasloužily by si pravidla navelké F5j nové téma? Cítím že by byla chuť to u nás rozjet.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 17:22 #2609 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Eurocup 2011
Zkoušel jsem originál chladič k motorům Axi. Při použití v RCEK byly změny téměř neznatelné, pokles max. otáček o asi 30ot/min. V dosahované výšce rozdíl v rámci chyby měření. Nárust proudu byl několik desetin A. Snad by pomohl v některých extrémech, letos jedno finále ve Vsetíně - 70sek motoru, jinak mi nechybí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 17:54 #2610 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011

Tomas Hruby napsal: Je ale otázka, co nějaký chladič udělá s výkonem - u oběžky se prostě chladič musí točit a je to hmota navíc, dost pochybuji, že bude přínos nějak extrémní a možná by to bylo spíš na škodu. Tuším to někdo zkoušel (Radim Barč?), jsou nějaké výsledky?

Nejde o chlazení rotoru (pláště) ale statoru, jako je u EDF motorů . Takový motor pak může pracovat déle s vysokým zatížením. V podstatě se jen zvětšuje hmota pro akumulaci tepla z vinutí statoru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 18:03 #2612 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Eurocup 2011
chut na F5J by byla ...

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 18:07 #2613 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011

Petr Dušek napsal: Nejde o chlazení rotoru (pláště) ale statoru, jako je u EDF motorů . Takový motor pak může pracovat déle s vysokým zatížením. V podstatě se jen zvětšuje hmota pro akumulaci tepla z vinutí statoru.


Jo tohle - tak tohle chlazení "z druhého konce" se dá zcela jistě legálně řešit montáží, taková ta "plechovka" často užívaná u Scorpionů, která navíc i vyřeší kabely. Není to přímá součást motoru, tedy nepostihnutelné...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 18:15 #2614 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Eurocup 2011

Aleš Krátký napsal: chut na F5J by byla ...

Já za sebe mohu celkem závazně říct, že pokud bude nějaká soutěž velké F5J u nás, tak ji poletím. Netvrdím, že se rozhoupu ke speciálu, ale minimálně proti minulosti o dost odlehčenou S15 vytáhnu. A řekl bych, že podobných lidí tu bude víc - "pravých velkých F3J elektro" bude jen pár, ale nějakých "jakžtakž modelů" se v ČR určitě najde poměrně dost - na začátek v této kategorii by to jistě stačilo.

Rýpnutí - budu muset Kubicovi prozradit, co jsem dělal svého času s 2814, který má v Castoru - dá se z něj vyrazit víc než dost na to, aby z toho bylo F5J :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. zář 2010 18:38 #2615 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Eurocup 2011

Tomas Hruby napsal: Jo tohle - tak tohle chlazení "z druhého konce" se dá zcela jistě legálně řešit montáží, taková ta "plechovka" často užívaná u Scorpionů, která navíc i vyřeší kabely. Není to přímá součást motoru, tedy nepostihnutelné...

Tohle chápu, mě jde o to, že pokud z definice úplně vypustíš délku motoru, použití takového EDF bude legální, a myslím že to by nebylo v duchu původního znění pravidel...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám