- Příspěvky: 141
- Obdržená poděkování 0
Eurocup 2011
- Zbyněk Smola
-
- Offline
- Pokročilý
-
Turnigy něco tady. <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.stoupak.cz/viewtopic.php?f=8&t=86 ">viewtopic.php?f=8&t=86
Je běžné že jeden výrobek končí a druhý se objeví v obchodní síti, jak tedy řešit nějaký seznam? Pokud nebude zněřitelný parametr nelze to kontrolovat. Ale mě je to jedno beztak budu lítat, bo mě to baví.ZS
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Taková definice jak navrhuje Tomáš by byla asi OK, tzn. vnější průměr (28) a rozměry statoru (22x9). Ovšem je tu nebezpečí zvětšování motoru nějakými "chladicími" hmotami, což sice nezvýší přímo výkon, ale umožní větší zatížitelnost motoru, takže nějaký limit ve vnější délce nebo hmotnosti by podle mne být měl.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal: Změřil jsem si TGY 28-26, stator je opravdu 9mm. Ten údaj o délce 10mm se týká délky magnetů, tam jsem naměřil dokonce 10,3. To je moje chyba.
Taková definice jak navrhuje Tomáš by byla asi OK, tzn. vnější průměr (28) a rozměry statoru (22x9). Ovšem je tu nebezpečí zvětšování motoru nějakými "chladicími" hmotami, což sice nezvýší přímo výkon, ale umožní větší zatížitelnost motoru, takže nějaký limit ve vnější délce nebo hmotnosti by podle mne být měl.
Je ale otázka, co nějaký chladič udělá s výkonem - u oběžky se prostě chladič musí točit a je to hmota navíc, dost pochybuji, že bude přínos nějak extrémní a možná by to bylo spíš na škodu. Tuším to někdo zkoušel (Radim Barč?), jsou nějaké výsledky?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zbyněk Smola
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 141
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 563
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Nejde o chlazení rotoru (pláště) ale statoru, jako je u EDF motorů . Takový motor pak může pracovat déle s vysokým zatížením. V podstatě se jen zvětšuje hmota pro akumulaci tepla z vinutí statoru.Tomas Hruby napsal: Je ale otázka, co nějaký chladič udělá s výkonem - u oběžky se prostě chladič musí točit a je to hmota navíc, dost pochybuji, že bude přínos nějak extrémní a možná by to bylo spíš na škodu. Tuším to někdo zkoušel (Radim Barč?), jsou nějaké výsledky?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
-
- Offline
- Administrátor
-
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal: Nejde o chlazení rotoru (pláště) ale statoru, jako je u EDF motorů . Takový motor pak může pracovat déle s vysokým zatížením. V podstatě se jen zvětšuje hmota pro akumulaci tepla z vinutí statoru.
Jo tohle - tak tohle chlazení "z druhého konce" se dá zcela jistě legálně řešit montáží, taková ta "plechovka" často užívaná u Scorpionů, která navíc i vyřeší kabely. Není to přímá součást motoru, tedy nepostihnutelné...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Já za sebe mohu celkem závazně říct, že pokud bude nějaká soutěž velké F5J u nás, tak ji poletím. Netvrdím, že se rozhoupu ke speciálu, ale minimálně proti minulosti o dost odlehčenou S15 vytáhnu. A řekl bych, že podobných lidí tu bude víc - "pravých velkých F3J elektro" bude jen pár, ale nějakých "jakžtakž modelů" se v ČR určitě najde poměrně dost - na začátek v této kategorii by to jistě stačilo.Aleš Krátký napsal: chut na F5J by byla ...
Rýpnutí - budu muset Kubicovi prozradit, co jsem dělal svého času s 2814, který má v Castoru - dá se z něj vyrazit víc než dost na to, aby z toho bylo F5J
![:lol: :lol:](/media/kunena/emoticons/grin.png)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
Autor tématu
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2068
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 74
Tohle chápu, mě jde o to, že pokud z definice úplně vypustíš délku motoru, použití takového EDF bude legální, a myslím že to by nebylo v duchu původního znění pravidel...Tomas Hruby napsal: Jo tohle - tak tohle chlazení "z druhého konce" se dá zcela jistě legálně řešit montáží, taková ta "plechovka" často užívaná u Scorpionů, která navíc i vyřeší kabely. Není to přímá součást motoru, tedy nepostihnutelné...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP - Třebíč 10.8. 2024 - memoriál M. Maleny (1 Příspěvky)
- Jožin Vás zve na tradiční soutěž do Třebíče (to je u Náměště, kdyby někdo nevěděl ;)...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 13. čec 2024 10:48
-
-
-
- Letní RCEP Náměšť nad Oslavou, 11.8. 2024 (1 Příspěvky)
- Zdravím přátelé, snad géniové zodiakální, snad osmapadesátá vyšší inteligence zpykli se...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 11. čec 2024 19:43
-
-
-
- SORG AIR (135 Příspěvky)
- Ahoj, Aleš už odpovídal emailem :) 1) Odesílat jdou výsledovky pouze ze soutěží...
- v Vážná témata / Důležité
- od Aleš Krátký
- 08. čec 2024 10:04
-
-
-
- Mistrovství České republiky F5J 2024 (4 Příspěvky)
- Chybička se vloudila - opraveno. Díky za upozornění.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Jaromír Galečka
- 07. čec 2024 20:04
-
-
-
- Matrix F5J Chomutov 2024 (1 Příspěvky)
- Rozlosování pro soutěž F5J Chomutov 2024
- v Letecké kategorie / F5J
- od Martin Fujera
- 03. čec 2024 16:47
-
-
-
- F5J Náchod-Vysokov 29.-30.6. 2024 (2 Příspěvky)
- Rozpis soutěže je k dispozici.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Štěpán Tér
- 26. čen 2024 11:39
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.