file Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022

Více
09. led 2022 08:31 #24617 od Aleš Krátký
Případně www.bighobby.cz/bh-power-2830-2200kv/ ?
nebo snad AXI 2212/12 V2 LONG ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 09:18 #24618 od Petr Slezák
Ahoj, Já lítám tohle. Baterie 2S. Perfektní motor :)

www.bighobby.cz/leopard-lc2826-9t-1820kv/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 10:10 #24619 od Aleš Krátký
Nj ale já chci 3s :(

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 10:19 - 09. led 2022 10:28 #24620 od Petr Slezák
Poslední změna: 09. led 2022 10:28 uživatelem Petr Slezák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 10:33 #24621 od Aleš Krátký
Tak teoreticky ano, ale má to někdo otestováno ? Děsně se mi líbil pohon který jsem mel roky a to dualsky 2826 s 3S a 10*6 vtulí. Naposledy se mi ale odporoučel a celkové stáří , ale už se neprodává horejsi.cz/pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=1681

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 11:07 #24622 od Ivan Horejsi
V oznacovani motoru je zmatek. Jsou dve verze: jedna podle vnejsich rozmeru, druha podle rozmeru statoru. Napriklad: motor ma vnejsi prumer 28, stator 22.
Ty XM22xx EG maji vnejsi prumer 22. V soucasne dobe jsou ty s KV1550 vyprodane, vime o tom. Zitra na to mrkneme. Necekali jsme, ze se budou hodit pro RCEV a ze bude takovy zajem.

V rijnu jsem testoval uplne novy XM2830 EG. Viz FB firmy ze dne 11.10. Uplna bomba. Jen 50g. S aku 600-3S stabilni stoupani na plnej 12 m/s. Ale uz je z nich vyrazime nejmin pul roku, posledni slib je "po cinskem Novem roce" ten je - 1.2.

Daly by se pouzit motory z rady ECO, maji ale stator 23mm a OD rotoru asi 28,5 a ty kabely jsou uz fakt dost naknop. Vesti prumer ovsem zveda vykon o cca 10%.

Ted v Dualsky dokoncovali vyvoj protibehu pro F3A. Ve spolupraci se SEBA, vyvoj uz trval snad 5 let ... sperk, technik zasne, i kdyz to nelita. Mam nejake fotky, povesim na FB.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 11:55 #24623 od Aleš Krátký
Ivane, tak co bych si mel u tebe koupit teda na S3 ? Strategie 20-25 nízko, pak to osol.

- XM2830 ? (nenašel jsem u tebe)
- XM22xx Konkrétně kterej ?
- ECO ? kteréj prosím ? (Kabely nejsou problém, protáhnu je venkem.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. led 2022 17:13 #24624 od Ivan Horejsi
Tak sireji ...
EA se ted delaji ve verzi V3, ale zacinaji az na delce 34 a vazi 77, to uz je dost.
22** EG: myslel jsem, ze se budou hodit pro RES a F5K. S tim RES jsem se nespletl. Letam s nim sam a taky Honza Kubica (2225) a je spokojenej - napsal o nem na jeho webu. Stoupame 7m.

2230 EG 1550 je pro EV dobra volba, jen ted nejsou. Zeptame se, jestli jsou vyrobeny. Vsechny motory s vnejsim prumerem 22 maji z technologickych duvodu hridel 3. Na jiny prumer neexistuji loziska. Pokud je napsano 4 tak je tam prilepena trubicka 4/3. Nejsou s tim problemy.

ECO - nejspis 2312 s KV1500, urcite bude fungovat. Vrtule 10 nebo 9.

Zkousel jsem ten novy 2830EG a ten se mi libi nejvic. Ma jen 51 gramu, predsunutou konzoli a vrtanou hridel 4mm. Jen jedna nevyhoda - zatim nejsou vyrobeny.

Pouzivam 600-3S ULTRA. Staci na dva starty naplnej (25A) a to je dost. Regly mam Talony 35, nevim o nich ze tam jsou..

Serva - jen jsme na podzim narazili na problem: Kdyz se na rychlosti otevrou rychle brzdy, mala serva brzd to uz nedaji ale servo vyskovky (od mixu) ano. Kdyz jsem to doma zkousel, vedel jsem o tom, ale stejne jsem se leknul, jak strasne rychle to na ta zada slo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. led 2022 06:39 #24625 od Tomas Hruby
Musím říct, že RCEV je proti F5J značně "neekologická" kategorie ve smyslu spotřeby :-) Baterky 3s500mAh jsou pro F5J úplně v pohodě, ale popravdě u RCEV jsem se loni při větrné soutěži nestačil divit, kolik jsem do nich dobíjel při opakování startu, nejvíc tuším 470mAh, což už je tedy hodně na hraně. A když si představím, že by při nějakém "vydařeném počasí" druhý pokus skončil restartem motoru pro návrat, tak už to může být problém :-(
Ty baterky kolem 500mAh jsou zkrátka s rezervou na jeden motorový let na doraz nebo na dva do menší výšky, ale pokud dojde na dva kompletní 30s běhy, tak už je to jen se značným přimhouřením oka. A třeba v Hořicích, když fičí a letí se tedy i pořádně daleko dopředu, se tohle stát může.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. led 2022 09:00 #24626 od Jan Kubica
Ještě naváži na Ivana.

První motor pro ERES (XM2225EG kv=1600) jsem popisoval a měřil tady - www.rcex.cz/?p=6204
ERESka s vahou těsně pod půl kila leze asi 9 m/s, maximální dostup za 30 sekund jsem zkoušel jen jednou (normálně mám výškoměr nastavený na 90 m) po soutěži v Suché a výškoměr ukázal F5J výšku 232 m.

O víkendu jsem konečně stejný motor nainstaloval do Calvina (Django New) a první měření ukázalo odběr 18 A a příkon skoro 190 W, až jsem se lekl. Vrtule je 8x4 na trámci 36. Zalétávat a měřit za letu budu asi až na jaře.

Stejné motory, pokud vím, létá už více lidí, na lehké RCEV je to dobrá volba, celý pohon (motor, vrtule, regl a baterie) se vejde do nějakých 100-120 g.
H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.335 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám