Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
- Aleš Krátký
- Autor tématu
- Offline
- Administrátor
Méně
Více
10. led 2022 09:25 #24627
od Aleš Krátký
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Mi ani nejde o váhu, ale spíše o těch posledních 5 - 10 vteřin forsáže nebo když je vítr z pohledu pohonu na 3S.
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Karel Krenč
- Offline
- Začátečník
Méně
Více
- Příspěvky: 17
- Obdržená poděkování 0
10. led 2022 18:30 #24629
od Karel Krenč
Odpověděl Karel Krenč pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Ahoj,
pokud hmotnost není rozhodující, používám LEOPARD LC2835-7T 1160KV (hřídel 4mm), regl HOBBYWING PLATINUM-25A V4 a vrtuli VM 11x7, GM 11x6 nebo RF 10x8. Příkon přes 300W / 30A na 3sBOLT 850 (nabíjený na 4,2V).
Django Klasik, vzletová hmotnost 760g + zátěž 160g (použito ve zmiňovaných Hořicích), na jedno nabití dva starty s luxusním přebytkem výkonu, stoupání do 200m do vzdálenosti na hranici viditelnosti.
pokud hmotnost není rozhodující, používám LEOPARD LC2835-7T 1160KV (hřídel 4mm), regl HOBBYWING PLATINUM-25A V4 a vrtuli VM 11x7, GM 11x6 nebo RF 10x8. Příkon přes 300W / 30A na 3sBOLT 850 (nabíjený na 4,2V).
Django Klasik, vzletová hmotnost 760g + zátěž 160g (použito ve zmiňovaných Hořicích), na jedno nabití dva starty s luxusním přebytkem výkonu, stoupání do 200m do vzdálenosti na hranici viditelnosti.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
- Offline
- VIP EXPERT
11. led 2022 10:21 #24630
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Motoru 22** je ted dost, uz staci je sem dostat. Nebude to ale dlouho trvat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
- Autor tématu
- Offline
- Administrátor
06. zář 2023 16:30 #25373
od Aleš Krátký
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Lítá někdo Dualsky 2830EG KV1400 ? A pokud ano, 2s, 3s ? Vrtule ?
A někdo Dualsky ECO 2312C KV1500 ? A pokud ano, 2s,3s ? Vrtule ?
A někdo Dualsky ECO 2312C KV1500 ? A pokud ano, 2s,3s ? Vrtule ?
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
- Offline
- VIP EXPERT
07. zář 2023 11:49 #25375
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
2830: nejlepsi co jsem kdy na RCEV mel. Mam ve dvou eroplaneh.
Vrtule GM 9x5, kuzel GM32/4, Talon 35, ULTRA 600 3S.staci pro 3 statry. Stoupavost jsem meril, ale moc si nepamatuji. Myslim 10m/s. Mohu odmerit. Vsechno tahne uz druhou sezonu.
Motor chce vetsi "predstih", kolem 18 st.
2312: to jsou rozměry statoru, vnejsi prumer motoru je 29 a to muze delat problemy pri montazi kabliku.
Sam jsem nezkousel ale nikdo si nestezoval.
Vrtule GM 9x5, kuzel GM32/4, Talon 35, ULTRA 600 3S.staci pro 3 statry. Stoupavost jsem meril, ale moc si nepamatuji. Myslim 10m/s. Mohu odmerit. Vsechno tahne uz druhou sezonu.
Motor chce vetsi "predstih", kolem 18 st.
2312: to jsou rozměry statoru, vnejsi prumer motoru je 29 a to muze delat problemy pri montazi kabliku.
Sam jsem nezkousel ale nikdo si nestezoval.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
- Offline
- VIP EXPERT
13. zář 2023 08:00 #25378
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Zdar Alesu,
Dokazal jsem to, az vcera v podvecer.
Stoupavost az 14,2 m/s.
Dokazal jsem to, az vcera v podvecer.
Stoupavost az 14,2 m/s.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
- Offline
- VIP EXPERT
15. zář 2023 08:40 #25381
od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Motory + Serva + baterie pro RCEV 2022
Jeste ten graf. Po oriznuti koncu se napocetla stoupavost "jen" 13,95 m/s.
Altis byl naprogramovany na neco uplne jineho, nevsiml jsem se. Proto zhoupnuti na konci stoupani - necekal jsem, ze se motor vypne
.
Altis byl naprogramovany na neco uplne jineho, nevsiml jsem se. Proto zhoupnuti na konci stoupani - necekal jsem, ze se motor vypne
.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.362 sekund
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- Zimní liga F5J 2024/25 (7 Příspěvky)
- Zimní liga je 23.11.2024 zrušena.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Zdeněk
- Včera 20:52
-
- Kluby / individuální členstvi SMČR 2017 (116 Příspěvky)
- Jistě sám dobře víš, že s pojištěním je to trochu složitější, pojistná smlouva SMČR...
- v Vážná témata / Důležité
- od Pavel Svoboda
- 17. lis 2024 13:18
-
- Soutěže 2025 (9 Příspěvky)
- LMK Hořice - zatím nepotvrzené termíny: 19.4.2025 RCEV 8.5.2025 F5L 14.-15.6.2025 F5J...
- v Vážná témata / Důležité
- od Petr Dušek
- 30. říj 2024 19:22
-
- Podzimní RCEP Náměšť nad Oslavou, 27.10. 2024 (4 Příspěvky)
- Po zralé úvaze jsme se kvůli malému zájmu rozhodli naši soutěž zrušit. Bylo by víc...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 25. říj 2024 08:55
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.