question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
17. úno 2019 09:02 #21334 od Radek Novotny
Ten s 960kv nedosáhne s 3 článkem potřebných otáček, aby mohl uvézt nějakou normální vrtuli. S potřebou cca. 15 palcovou může mít krytá obežka problém ji utočit. A navíc z ní s 3 článkem dostaneš jenom nějakých 380w. Ten 1400kv je určitě vhodnější, začni s 10 palců vrtulí, pak 11 a kontroluj proud.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. úno 2019 12:44 #21336 od juraj.jurej
Záleží do akého modelu to chceš. Treba upresniť a aj parametre. Takto ťažko poradiť.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. úno 2019 05:31 #21340 od Michal
Dobrý den
Prosím o reálné zkušenosti s motorem powerline 1015 F5J,chci něco na rekreační polétání do eos III 1290g kdy původní axi 2217/12 long F5J mi úplně nevyhovuje.Jaké je cca reálné stoupání,ten axi kolem 9m/s ustáleného,chvilkově kolem 12m/s s vrtulí GM 12x8 s doporučenou RF 10x6 to bylo tragické.
Vím že ten model není určen na nějaké velké zatěžování,jen mi jde o rychlejší nastoupání
Děkuji Michal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. úno 2019 13:05 #21369 od Ivan Horejsi
Kdybych to nevidel, moc bych ani neveril.
Behem poslednich dnu jsem testoval baterky Gaoneng 1000-3S 80C, ktere pro nas obstarali u Dualsky.
Behem 4 dnu s konecne hezkym pocasim jsem udelal 4 vystupy, pokazde s plne nabitou baterii.
Plný plyn, vyska F5J od 280 do 306 metru. Termika prakticky zadna.



Pike Perfection, 1560 gramu, RF 10X6, rozteč 38mm, motor DS 2838 EG naprimo, regl Talon 35.
Vetsi vykon motoru pricitam delce magnetu 20mm a prumeru statoru - ve skutecnosti 23mm, prumer rotoru je 29mm. A kvalitnimu provedeni. A take baterii, odpor clanku je porad 5-6 mOhmu. Baterka i s kabely ma 109 g.
(Motor s pismenkem L je identicky, ma navic jen prodlouzeni hridele - ne prevodovka.)

eCalc vypocte mensi stoupavost. To je nejspis diky tomu, ze vetsinou asi nechavame "odpor- standard". To by asi odpovidalo nejakym bublinkam, odpor F5J bude mnohem nizsi. Vypocitana stoupavost hodne zavisi na velikosti vlozene plochy kridla. Ta se take vyskytuje ve vypoctu odporu a take jen linearne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. úno 2019 13:52 #21370 od Petr Dušek
Ivane, ten v popisu uvedený DS 2838-EG je tento XM2838EG-9 ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. úno 2019 14:12 #21371 od Ivan Horejsi
To je on.
EG znamena Electro Glider.
Zaznamenal jsem jediny problem - kabelaz se nevejde se do Dynamika.
Asi sestem nabiti se odpor baterek jeste spis snizuje, i kdyz se to musi brat s rezervou. Je otazka, co udelaji za pul roku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. bře 2019 13:03 #21429 od Martin Bečvář
A co stejně pěkný setup pro stroj o letovce 1800g+ ?
S megou 16/15/5CE mi to hmotí 1750g, ale za 30sec vyšplhá tak 150m (s dobrými batekami)
Tak to chce upgrade, rád bych se dostal i proti větru a bezpečně do dvouset metrů.
Špička se dá říznout klidně i na 40-42mm kužel.

Nějaké tipy?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. bře 2019 17:14 - 07. bře 2019 17:17 #21430 od Pavel Svoboda
Mega 16/15/5CE je pro letovku max 1400 ...
Pro "větrníka" s váhou 1650 až 2400 TENSHOCK - určitě neuděláš chybu.

4s - 14,8V - 13x8 GM, 9272 ot/min, 41 Amp. 601 Watt, max. rychlost 113 km/h, Eta 81,8%

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 07. bře 2019 17:17 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. bře 2019 18:21 #21431 od Michal
Mám ten setup motoru TENSHOCK 13Z a reisenauer převodovky do modelu cca 1700g na blbnutí za barákem,tak až to poletí mohu poskytnout relevantní měrění.Musím říci že když jsem měl pohon na sporo jak se používá pro závody přišlo mi to šílené,samozřejmě chápu že pro soutěže plně dostačující
Ale já to mám jen a jen na blbnutí tak proto
Já bych měl otázku pro otřelé závodníky jaký je a jestli vůbec poměr pohonu napřímo oproti převodovkám při soutěžích

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. bře 2019 13:41 #21441 od Martin Bečvář
Takže podobný eko setup jako nahoře - 3článek+DS 2838 EG se pro éro 1800g nedá vymyslet?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.394 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám