file Větroň K3600

Více
29. bře 2016 18:14 #16453 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600
Mě to každopádně přijde jako nějaká kusová vada... Slušně udělané HV servo prostě nemůže při 8,4V bez zátěže odejít (a taky neodchází, opravdu jsem takto Perfectiona s HV6100 a JR DS189 létal skoro celý loňský rok). Něco jiného by bylo to takto provozovat dlouhodobě při plné zátěži serv, třeba u té samostatné RX baterie, ale to se tu zjevně nestalo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. bře 2016 20:25 - 29. bře 2016 20:27 #16456 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Větroň K3600
...vrátím se ještě ke své přípravě na minulé MČR v F5J, kdy jsem z blbosti připojil všechnu palubní elektroniku omylem před BEC, a ne až za něj... :whistle: Jediné co přežilo bez újmy byl přijímač FrSkya jedno klapkový servo Turnigy 777MG, zbytek serv to napájení čerstvě nabitou lipolkou 3S s 12,6V nepřežil. Nic se nějak moc ani nepeklo, jen prsklo, a konec. Nevím jak jsem to dokázal, ale pokus jsem zopakoval ještě jednou, a zase byla sada serv v pr.... a přežil opět jen přijímač a TGY-777MG :P

...a z toho jsem si vyvodil závěr, že asi v budoucnu budu muset používat všude už jen přijímače FrSky a serva TGY-777MG B)
Poslední změna: 29. bře 2016 20:27 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 06:14 #16457 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma Větroň K3600
Kvalitní závěr :-DDDDD

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:33 #16471 od Petr Koláska
Odpověděl Petr Koláska pro téma Větroň K3600
... na základě velmi kvalitního a nezvratně průkazného testování :lol: :lol: :lol: Čéče, Radku, takovéhle testy ale docela lezou do peněz, ne? :ohmy: :huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 12:36 #16473 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma Větroň K3600
No jo no, když osazuješ éro do 3 hodin do rána, tak to holt pak malinko hůř přemýšlí, a i toto se může stát... Při tom celym průšvihu mám alespoň zajímavý výsledky pokusů, který bych nikdy "dobrovolně" nezískal :silly:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2016 14:29 #16549 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma Větroň K3600
Včera odpoledne na letišti zapnu model a jako vždy, zkouším všechny kormidla. Jedna vztlaková klapka se ale nehýbe. Servo se prostě nerozjelo a nejde vůbec. Nereaguje na nic. Už se mi to jednou stalo, ale tam stačilo vypnout a zapnout celý palubní systém a servo naběhlo normálně. Pak jsem lítal, zapínal a vypínal a fungovalo. Tentokrát nic. Nesmrdělo, nikde nic není vidět. Jde o servo KST DS 135 MG.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 12:46 #16585 od Peter Maňka
Odpověděl Peter Maňka pro téma Větroň K3600

Martin Beseda napsal: Včera odpoledne na letišti zapnu model a jako vždy, zkouším všechny kormidla. Jedna vztlaková klapka se ale nehýbe. Servo se prostě nerozjelo a nejde vůbec. Nereaguje na nic. Už se mi to jednou stalo, ale tam stačilo vypnout a zapnout celý palubní systém a servo naběhlo normálně. Pak jsem lítal, zapínal a vypínal a fungovalo. Tentokrát nic. Nesmrdělo, nikde nic není vidět. Jde o servo KST DS 135 MG.


Áno digitálne servá občas nenabútujú .... ja som na takto mŕtve servo výškovky (MKS) zlomil trup STORKa .... Už mi to spravilo aj servo krídelok .....

PS: odvtedy dôsledne kontrolujem predletovo kormidlá.

Kedysi dávno aj autá, potom všetko možné, potom F3F a teraz F5J

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 13:32 #16587 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Větroň K3600
Jak uz jsem nedavno psal: Jestli je to od nas, normalnim zpusobem reklamovat.

Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.

Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 15:41 #16590 od Jiří Kotrba
Odpověděl Jiří Kotrba pro téma Větroň K3600

Ivan Horejsi napsal: Jak uz jsem nedavno psal: Jestli je to od nas, normalnim zpusobem reklamovat.

Opravdu nemohu potvrdit, ze by se digitalni serva "nekdy nerozbehla". Ale varuji před ukvapenymi soudy, priciny mohou byt ruzne. Napred na servotester.

Kontrolovat funkci a smysl rizeni před kazdym startem je velmi moudre, zrovna nedavno jsem opomenul a byl po zásluze odmenen. Nastesti ještě na zemi při rozjezdu (motorak).

Namísto serv KST DS 125MG "made in china " jsem dal do křídla K 3000 prakticky ta samá serva , ale Hitec HS-125 MG " made in philipines " , možná se Hitec ukáže lepší.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. dub 2016 17:10 #16591 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Větroň K3600
No nevím, ale označit DS125MG za to samé jako Hitec HS125MG mi přijde dost divoké.
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva" :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.382 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám