- Příspěvky: 439
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 9
Větroň K3600
- Alois Hrabáček
- Offline
- Expert
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
Už blbnu , mám to na křídle zkombinované : na klapky jsemTomas Hruby napsal: No nevím, ale označit DS125MG za to samé jako Hitec HS125MG mi přijde dost divoké.
Hitec je letité analogové servo, navíc má plastovou krabičku - docela výrazně jiné řešení.
Jinak proti HS125MG nic nemám, v minulosti jsem je užíval a přišly mi celkem spolehlivé, byť ne extrémně přesné, funkčnosti bych se nebál, zarazila mě jen ta formulace "prakticky ta samá serva"
dal Hitec HS - 125 MG a na křidélka jsem dal KST DS 125 MG.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
se něco červeného od trupu odděluje a pomalu letí dozadu . Pak vidím, že je to křídlo, které se naplocho otáčí a padá dplů jako list. Samotný trup se zapichuje15cm do půdy na poli Velké Dobré.Dosílám fotky - poměrně tenké hlavy polyamid.šroubů jsou jako ustřižené,
trup a VOP jsou zrušené. Křídlu se kromě dvou prasklin potahu u centroplánu nic nestalo, doplnil jsem střed tvrdší 0,8 balzou a hotovo.
Mám teď potvrzenu objednávku na nový trup K 3000 s plovoucí VOP , ale objednávky jsou do září obsazené..Příště bych měl mít přední
šroub na uchycení křídla z metal slitiny.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 2074
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Slezák
- Offline
- Pokročilejší začátečník
- Příspěvky: 44
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 4
kdy proběhla generálka motoru . A za normálních letových podmínek by to udržely i šrouby M3.
Takhle vypadá že je problém s přílišným utažením šroubů při kompletaci modelu. Taky záleží na kvalitě povrchu pod hlavou.
Nylonové šrouby se utahují s rozumem, po dobré snídani nebo obědu není vůbec problém je při tom utrhnout
a většinou se to stane právě pod hlavou.
PS: Kovové šrouby bych nedával, už jsem viděl několik neopravitelně vyčesaných středů křídla a to se nevyplatí
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
A poznámka pro J. Kotrbu - nevěřím, že by byl velký problém ten trup opravit, na F5J jsem viděl i podstatně hůř vypadající crashe, které po opravě slouží naprosto v pohodě.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Alois Hrabáček
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 439
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 9
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Kotrba
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 178
- Obdržená poděkování 0
Oba šrouby na fotce s ustřiženými hlavami jsou foceny pár minut po návratu z pole, byly v pytlíčku s bižuterií, ale stejně jsem je možná "načal " já několika tvrdšími přistáními při nastavování poměru výchylka plovoucí VOP a poloha těžiště. Komické je na tom, že jsem sebou měl pytlíček Graupner s novými pol.škouby s většími hlavami.Ale ten pohled na křídlo jak letí dozadu se hned tak nevidí.Teď mámPetr Dušek napsal: Na takhle velký model PA šrouby nepatří, jestli je k tomu výrobce dává tak je to chyba.
za sebou pár lítání s outdoor Rollei Actioncam 410 s čelenkou a Daidalem, první den, ale takový záběr už mít nebudu. Také dík za rady.
( fotka - zústalo mi křidlo , jen jsem umazal ty žluté konce - nějak se tam nehodily - doporučuji křídlo , je to solidní truhlářská práce.)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Alois Hrabáček napsal: Kolik jste ušetři na váze, že tam dáváte plastové šrouby? Asi jsme každý z jiné branže, ale plastový šroub bych nedal ani na výškovku, natož na 3,5 m křídlo!
No když jsme u té výškovky a hmotnosti, tak u Storka je výměna čtyř šroubů na SOP a třech na VOP za plastové přes 5g, což například může být následně rozdíl mezi možností vyvážit či nevyvážit i s 450mAh baterkou, což už se pak pěkně nasčítá...
Jinak ale zpátky k dotazu - na křídle ani tak nejde o hmotnost, jako spíš o ochranu při tvrdších přistáních, zde popisovaná nehoda totiž rozhodně normální není, naopak jsem ale viděl více případů, kdy střihnutí šroubů při havárii minimalizovalo škody.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- Zimní liga F5J 2024/25 (7 Příspěvky)
- Zimní liga je 23.11.2024 zrušena.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Zdeněk
- Včera 20:52
-
- Kluby / individuální členstvi SMČR 2017 (116 Příspěvky)
- Jistě sám dobře víš, že s pojištěním je to trochu složitější, pojistná smlouva SMČR...
- v Vážná témata / Důležité
- od Pavel Svoboda
- 17. lis 2024 13:18
-
- Soutěže 2025 (9 Příspěvky)
- LMK Hořice - zatím nepotvrzené termíny: 19.4.2025 RCEV 8.5.2025 F5L 14.-15.6.2025 F5J...
- v Vážná témata / Důležité
- od Petr Dušek
- 30. říj 2024 19:22
-
- Podzimní RCEP Náměšť nad Oslavou, 27.10. 2024 (4 Příspěvky)
- Po zralé úvaze jsme se kvůli malému zájmu rozhodli naši soutěž zrušit. Bylo by víc...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 25. říj 2024 08:55
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.