file RCEN změna pravidel na rok 2010

Více
01. lis 2009 18:16 #633 od Jan Kubica
Já jen, že tu padlo, že RCEN je "problematická" kategorie, protože rozhodují 2-3 body za přistání (zatímco, jak se ukazuje, v RCEK rozhodují 2-3 body za motor). Nehledě na to, že ve výsledkovkách RCEN ty 2-3 body rozdílu nevidno (za Kukačkou je vždy propast :lol: ). Souhlas, ENka jsou soutěží v přistávání, ale také se jako nic jiného netváří. Jsem moc rád, že v Suché příští rok ENka zase budou, doufám, že to přitáhne staronové i nové piloty.

Aleš Krátký napsal: (25vterin , 50 vterin) oba maji sanci na vicemene VELMI dobry vysledek.

Jo, Aleši, toto přesně potvrzuje to, co jsem psal výše. 25 vteřin motoru je 250 m výšky, ale 3 m na přistání. Co bude asi jednodušší -drilovat přistání nebo "honit termiku"? Nehledě na to, že těch 50 s ten motor asi (dlouho) nevydrží (pokud jsi měl na mysli dobu chodu motoru). H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 18:24 #634 od Aleš Krátký

Jan Kubica napsal: Já jen, že tu padlo, že RCEN je "problematická" kategorie, protože rozhodují 2-3 body za přistání (zatímco, jak se ukazuje, v RCEK rozhodují 2-3 body za motor). Nehledě na to, že ve výsledkovkách RCEN ty 2-3 body rozdílu nevidno (za Kukačkou je vždy propast :lol: ). Souhlas, ENka jsou soutěží v přistávání, ale také se jako nic jiného netváří. Jsem moc rád, že v Suché příští rok ENka zase budou, doufám, že to přitáhne staronové i nové piloty.

Aleš Krátký napsal: (25vterin , 50 vterin) oba maji sanci na vicemene VELMI dobry vysledek.

Jo, Aleši, toto přesně potvrzuje to, co jsem psal výše. 25 vteřin motoru je 250 m výšky, ale 3 m na přistání. Co bude asi jednodušší -drilovat přistání nebo "honit termiku"? Nehledě na to, že těch 50 s ten motor asi (dlouho) nevydrží (pokud jsi měl na mysli dobu chodu motoru). H.


ale vydrzi,ne kazdy lita 1900KV. i tak se trenovalo 45vterin,a zije jak dlouho,a toje blby motor za 300 kc

no vzhledem k tomu ze to tu je o rcen, asi nema smysl rozebirat rcek ne ? :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 18:26 #635 od Tomas Hruby

Jan Kubica napsal: Nehledě na to, že ve výsledkovkách RCEN ty 2-3 body rozdílu nevidno (za Kukačkou je vždy propast :lol: ). Souhlas, ENka jsou soutěží v přistávání, ale také se jako nic jiného netváří.


Podle mě problém RCEN je v tom, že nikdo kromě Kukaček není ochoten trávit čas jejich tréningem... Prostě kategorie byla postupně víc a víc braná jako příjemný pokec s přáteli no a kluci se do toho najednou vrhli s nasazením jak kdyby šlo o FAI kategorii, kde se létá i MS. Dovolím si tvrdit, že jsem třeba loni (letos na to kašlu) nalétal v RCEJ tréningových startů možná srovnatelně s Kukačkovic, ale podstatné je to "v RCEJ" - prostě jsem ochoten trávit čas poznáváním modelu s cílem najít termiku a dostat z maximum i "ze sraček", vynaložím čas na vymýšlení optimální pohonné jednotky atd., rozhodně ale nejsem ochoten pořád do zblbnutí drilovat dvě zatáčky a srovnání do lajny :roll: A asi v tomto nebudu ani v nejmenším výjimkou, spíš bude můj přístup dost typický.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 18:35 #636 od Jan Kubica

Tomas Hruby napsal: podstatné je to "v RCEJ" - prostě jsem ochoten trávit čas poznáváním modelu s cílem najít termiku a dostat z maximum i "ze sraček", vynaložím čas na vymýšlení optimální pohonné jednotky atd., rozhodně ale nejsem ochoten pořád do zblbnutí drilovat dvě zatáčky a srovnání do lajny :roll: A asi v tomto nebudu ani v nejmenším výjimkou, spíš bude můj přístup dost typický.


Tomáši, naprostý souhlas, ale mně se opravdu zdá, že RCEK jsou bohužel postavená na ty dvě zatáčky a .. bod. Ale to se uvidí touto dobou příští rok, budeme-li živí a bude-li nás to ještě zajímat. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 18:49 #637 od Fanda Kašpárek
A co budeme dělat ,až kluci začnou lítat RCEK.Taky jsem se dřív snažil trénovat.Vono člověk
nejezdí stovky kilometrů na soutěž si jen tak pokecat(to mužu i po telefonu),ale hlavně někoho vyčadit.
A je jedno jestli to je RCEN nebo RCEK.RCEK určite nebude padací.Vypnout ve 20té sekunde v hladine
vleku F3J tak to vo padání určitě nebude.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 18:59 #638 od Tomas Hruby

Fanda Kašpárek napsal: A co budeme dělat ,až kluci začnou lítat RCEK.Taky jsem se dřív snažil trénovat.Vono člověk
nejezdí stovky kilometrů na soutěž si jen tak pokecat(to mužu i po telefonu),ale hlavně někoho vyčadit.
A je jedno jestli to je RCEN nebo RCEK.RCEK určite nebude padací.Vypnout ve 20té sekunde v hladine
vleku F3J tak to vo padání určitě nebude.


No přesně jak říkáš - bude to o tréningu. Vtip je ale v tom, že najdeš rozhodně víc lidí, které bude bavit tréning F3J,F3K,RCEK než RCEN - prostě kategorie musí mít v sobě i nějaký prvek taktiky, atraktivity, atd. A nesmějte se, ale já bych možná použil i pojem fantazie - u termického létání to bez ní prostě nejde...
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale problém RCEN (ať se držíme tématu tohoto threadu) je právě v tom, že se celé soustředilo na jediný bod drilu :roll:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 19:23 #639 od Aleš Krátký
franta i tomas mi mluvi z duse ... svata pravda hosi.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. lis 2009 19:44 #640 od Zbyněk Smola
Asi to sem nepatří, ale chtěl bych padat poslední a za 100. K čemu je milion kategorií s 6,7,8-11 účastníky s kartami předem rozdanými. Není lepší 20,30,40, až.... soutěžící s možností se umístit. A co lidi co mají v začátecnické kategorii na víc a volaj po změně pravidel. Proč nepřejít výše.
Nebo jsou všechny stejné? Jo a přiďte si popadat do Valašských Klobouků.ZS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. lis 2009 20:21 #648 od Martin Kukačka
Již druhý rok létáme s bráchou 3D akrobacii a s větroni prakticky létáme jen na soutěžích. Myslím, že návyky z akrobacie jsou přínosnější než stálé přistávání na čáru. Za posledni rok a půl jsme přistání trénovali jen sporadicky. Martin K.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. lis 2009 22:29 #649 od Petr Cejnar
Proč většina z Vás zde píše a zdůvodňuje, jak jsou bezva RCEJ, RCEK? Tady byla otázka Změna pravidel RCEN na rok 2010. Jestli to někomu není ještě jasné tak RCEN jsou pro všechny, s jakýmkoliv modelem na elektropohon a bez omezení, kromě obecně platných rozměrů. Aby mohl přijít začátečník, mladej, třeba s polystyrénem MTX nebo Robbe a zasoutěžit si (nebo kdo létá se Sky Lady?). Myslíte si, že by mohl létat v RCEJ nebo RCEK s tímto modelem? Odešel by a modelařina by se mu znechutila. Jestli že se zdá někomu RCEN jako padací, tak je to jeho pohled. Ale po pořádání soutěží RCEJ a zkušebně RCEK na Poříčí ( Týnec n Sázavou), kde jsem dělal bafuňáře, tak mohu směle prohlásit totéž o těchto dvou kategiriích. Za minutu do nevidím, odstát to proti větru a pak přistát. Rozdíl =!! nemusím přistávat ze směru, HAVAJ přiletím odkudkoliv(letím jenom na bod- žádná čára),!! a musím mít model předepsaných rozměrů (hmotnost), předepsaný motor a baterie.!!!
Takže pro vás specialisty a odborníky, prosím ponechte nějakou kategorii pro začátečníky, nebo pro ty co s elektrou si chtějí nějak zasoutěžit a nebo navrhněte nějakou změnu, ale nenuťte jiným, že musí mít speciál. Nebo je snad jiná soutěžní kategorie, kde bych mohl soutěžně létat s elektro F3J ERASER, nebo IONem ? A kdybych to víc uměl na přistání , tak bych mohl i vyhrát?? A jestli že toho mladého to chytí a následně si pořídí speciál, může pak létat třeba F5B, nebo RCE7 nebo velké větroně a nebo z něj bude pilot Boingu. Ale kvůli tomu nezrušíme pak modely.
Poslední soutěž v Roudnici, účastníci potvrdí, 15 účastníků, velká různorodost modelů, velká různorodost věkového složení, pohodová soutěž. Proč tam ti lidé přijeli ?
Ještě jedna kacířská. Kdy budete zatracovat 400ky, že to nemá cenu a je to překonáno?
Všem dotčeným se omlouvám a rád vás uvidím.
Petr Cejnar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.538 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám