Obecné tlachání o RCEV
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Jiří Veselý napsal: Ještě k té baterce. Nebylo to poprvé, už jsem to jednou udělal se stejným koncem.
Tak ale tohle má triviální řešení - konektory XT30 (či silnější XT60)… Zkrat popisovanou záměnou je principiálně nemožný, přepólovaní u XT60 nemožné, u XT30 vyžaduje "mimořádnou sílu" (zdravím nejmenovaného RM

Bez legrace - už nelétám nic jiného ani v F5J, ušetří to dost problémů.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jiří Veselý
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 123
- Obdržená poděkování 2
Chybí ovšem dotaz, proč to tak mám. JIVE.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Jinak ta práce má jednu vadu, možná podstatnou - optimalizuje model pro přímý let. Pokud jsem si stačil všimnout, jsou výkony v přímce důležité jen v případě, když se člověk snaží dostat model do 75 m od startu


AG03 jsem měl na Majně (článek o stavbě je někde na mých stránkách), byla to stíhačka, protože "vyšla" moc těžká, ale profil jako takový se mi líbí. Ještě překvapenější jsem byl z výkonů "balzetty" s AG04 (myslím, že se to nakonec jmenovalo Břehule), dokonce už mám doma asi 5 let vyrobená žebra s AG04 na větší model. Ale opravdu to bude chtít dodržet minimální zatížení (pravidlových 12 g/dm2).
Dále, Pures a Slite jsou od stejného konstruktéra (Sepp Gergetz) a opravdu se zdá, že ten první s AG35 je hodnější v kroužení a ten druhý s AG26 pronikavější. Čímž se zase dostávám k tomu, že univerzální model asi postavit nejde, vždy je nutné si říci priority.
Už před několika lety jsem si řekl, že soutěžní větroně stavět nebudu, protože už to považuji za ztrátu času (nemyslím to nijak hanlivě, prostě si raději postavím něco nesoutěžního). Tím se ale, Ivo, nedej odradit, ono to rozhodnutí nakonec nemusí být správné.
H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-


H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2047
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 72


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivo Kulich
-
- Offline
- Začátečník
-
- Příspěvky: 19
- Obdržená poděkování 2
Neboj Honzo. Odradit se nenechám. Stavím modely rád a dřevěný obzvlášť. AG35 a AG36 mám na véesu a na Drellovy profily nedám dopustit a mohu jen doporučit. Chci to ale zkusit s tím Seligem, ale jak jsem to zatím porovnával tak na Tílii ani na Djangu není originální Selig ale modifikace:SJan Kubica napsal: Tím se ale, Ivo, nedej odradit, ono to rozhodnutí nakonec nemusí být správné.
H.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Semrád
-
- Offline
- Začátečník
-
- Příspěvky: 10
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin Semrád
-
- Offline
- Začátečník
-
- Příspěvky: 10
- Obdržená poděkování 0


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Já třeba v minulosti dost užíval tímto způsobem ztenčený E205 - profil v originální podobě dost přežitý, ale po ztenčení někam k 8% funguje v podstatě stejně jako novější profily a spodek má přitom opravdu úplně rovný. Dneska už bych sáhl jinam, ale je to zkrátka klasický příklad "modifikace".
Přepočet s úpravou prohnutí už se vzdaluje více.
Kombinace více profilů už se obvykle jako "modifikace" neoznačují, tam už se udá "vlastní"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- Soutěž F5L č:675 4.6.2023 (1 Příspěvky)
- Soutěž číslo 675, která se měla konat 4.6.2023 byla po domluvě s panem Minaříkem odlétána...
- v Vážná témata / Důležité
- od Jaromír Kamenský
- 30. kvě 2023 19:33
-
-
-
- Samba Cup F5J 2023 (55 Příspěvky)
- Děkuji za skvělý víkend, byla to paráda! https://www.youtube.com/watch?v=0WzwOGPDDI8
- v Soutěže / Soutěže v roce 2022
- od Radim Barč
- 30. kvě 2023 04:33
-
-
-
- RCEP Prostějov 2 (1 Příspěvky)
- Ahoj. Zájemce o naši Letní soutěž RCEP Prostějov v termínu 10. 06. 2023 bych chtěl...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2023
- od Petr Loutocký
- 29. kvě 2023 12:14
-
-
-
- Ostravský nakladač (2 Příspěvky)
- Dobrý den všem. Víkendové soutěže RCEV, Polanecký nakladač, a Ostravský nakladač, které...
- v Vážná témata / Důležité
- od Kamil Kičmer
- 29. kvě 2023 06:20
-
-
-
- F5J Hořice 10-11.6.2023 (1 Příspěvky)
- Ahoj piloti, vytahuji nahoru propozice soutěže, pro někoho byly příliš skryty v...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2023
- od Petr Dušek
- 28. kvě 2023 20:11
-
-
-
- LETNÍ F5L PODHOŘANY 4.6.2023 - Pro malý zájem zruš... (4 Příspěvky)
- Na elektry se přihlásilo pouhých osm pilotů, a proto dáme přednost dvoudenní F3L a budeme...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2023
- od Miloš
- 28. kvě 2023 16:54
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.