file Daidalos - dotazy ke stavbě

Více
27. úno 2015 11:54 #14417 od Karel Mrázek
Není to sice dotaz na mě, ale protože jsem vzrovna včera křídla od Didala po drobných úpravách vážil, tak pro zajímavost. Osazení servy D60, levé křídlo 168 g, pravé 171 g.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. úno 2015 13:28 - 27. úno 2015 13:29 #14419 od Petr Semerák
Na mně taky ne, ale naše 2,5 metrovka (LMK Nová Paka) má po drobných opravách po roce létání půlky křídla po 140g + spojka 8g.
Poslední změna: 27. úno 2015 13:29 uživatelem Petr Semerák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. úno 2015 15:33 #14422 od Bohuslav Reichard
Díky ,na tu váhu už jsem se dostal taky,mně zajímalo jestli to mám zkusit jít ještě níž.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. úno 2015 20:41 #14424 od Bohumil Belan
Bohužiaľ prázdne krídla som nevážil. Teraz po osadení servom Hyperion Atlas DS09 a Dymond D47 váži pravé krídlo 133 gr, ľavé krídlo 137 gr. Uhlíková spojka má 7 gr.

Katalógová hmotnosť serva DS09 je 8,4 gr, D47 je 4,7 gr, plus niečo na lôžka serv, kábel, konektor, spolu cca 20 gr.

Takže čistá hmotnosť polovice krídla je cca 115 gr (+-2 gr) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. úno 2015 21:20 - 27. úno 2015 21:21 #14425 od Radek Novotny
Já mám u Tilie 250 půlku křídla 162g, a jsou v ní dvě serva po 10g a docela silný kablíky...
Jóóó, silný kablíky se můžou někdy hodit, u Pichuse mi Jirka Veselovský useknul celý ucho, a dostal jsem to zpátky jen díky tomu, že to viselo právě na kablíku B)

Ta Tilie má docela slušnou hloubku křídla, a po lehčím ani neprahnu... Takhle je to tak akorát...
Poslední změna: 27. úno 2015 21:21 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. úno 2015 07:09 #14426 od Karel Mrázek

Bohumil Belan napsal: Bohužiaľ prázdne krídla som nevážil. Teraz po osadení servom Hyperion Atlas DS09 a Dymond D47 váži pravé krídlo 133 gr, ľavé krídlo 137 gr. Uhlíková spojka má 7 gr.

Katalógová hmotnosť serva DS09 je 8,4 gr, D47 je 4,7 gr, plus niečo na lôžka serv, kábel, konektor, spolu cca 20 gr.

Takže čistá hmotnosť polovice krídla je cca 115 gr (+-2 gr) .


To je zajímavá informace, u mé ho Daidala byla prázdná váha u každého křídla o cca 30 g vyšší už od výrobce. Váhu serv mám o cca 5 g na křídlo vyšší. To znamená, že to dělá pokaždé jinak. U Tilie jsem se dostal na 157 g, celkově mi pravděpodobně vyjde i při větší ploše křídla lehčí než Daidal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. úno 2015 09:59 #14427 od Ivan Horejsi
Mne by vic zajimala hmotnost na jednotku plochy (dm2). Absolutni hmotnost moc nerika.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. úno 2015 11:53 #14428 od Petr Bořil
To je zajímavá informace, u mé ho Daidala byla prázdná váha u každého křídla o cca 30 g vyšší už od výrobce. Váhu serv mám o cca 5 g na křídlo vyšší. To znamená, že to dělá pokaždé jinak. U Tilie jsem se dostal na 157 g, celkově mi pravděpodobně vyjde i při větší ploše křídla lehčí než Daidal.[/quote]

Rozdíl 30 gramů na křídlo se mi fakt nezdá možný.Teď jsem dodělal křídla na pět stopalcovek a největší rozdíl byl nějakých pět gramů na křídlo.A to jsou všechna křídla celá probarvená různým odstínem kde není nic zvláštního že nějaký ten gram uletí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. úno 2015 13:30 #14430 od Bohuslav Reichard

Ivan Horejsi napsal: Mne by vic zajimala hmotnost na jednotku plochy (dm2). Absolutni hmotnost moc nerika.


7,46g/dm2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2015 14:15 #14431 od Ivan Horejsi
Diky, to beru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.569 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám