file RCEK - zapnutí motoru před startem?

Více
30. srp 2011 18:55 #5082 od Tomas Hruby

Jiří Veselovský napsal: Znovu moje žádost. Pojďme se dohodnout, že budeme respektovat aspoň do konce sezóny tento výklad. Je jednoduchý a pochopitelný.


Jinými slovy byl postup startéra v Lomnici zcela špatný? Hmm :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:00 #5083 od Zbyněk Smola
Soudí má vždy pravdu. Dals protest, nedal škoda, mohls přispět pořadateli. Ale co dyť jsme češi. Hlavě že nás to baví. ZS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:02 #5084 od Aleš Krátký
ja si myslim ze te nemel hnat na zem.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:12 #5085 od Zbyněk Smola
No když v tom tápou ostřílení závodníci, jak se mají v tom jednom okamžiku rozhodnout rozhodčí, a nebo časoměřiči kteří jsou často jen proškoleni. A kolik bylo podaných a zaplacených protestů za poslední dobu?
Po boji každý generál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:16 #5086 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: ja si myslim ze te nemel hnat na zem.


No a o tom je celá tahle diskuse - položil jsem dotaz, jaký vlastně měl být postup soutěžícího při spuštění motoru "předem", ale odhozu ve správný čas...
Jeden z výkladů je tedy ten, že se opravdu pouze ztratí pokus a soutěžící jinak nemusí dělat nic, postup v Lomnici tedy byl chybný. Dobrá, může být, v depresi z toho nebudu.
Nicméně přijde mi to jako docela dobrá díra, která si přímo říká o využívání - jsem si dost jistý s tím, že přínos odhozu "do gongu" s plně pracujícím motorem bude větší, než si myslíš, reálně bych to přirovnal k minimálně vteřině navíc - přes 10 metrů k dobru "zadarmo".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:16 #5087 od Aleš Krátký
tak kazdy general, to zase ne ... kdyby se to stalo u me na soutezi,tak rozhdonu tak jak pisu od zacatku,protoze to podle me je logicke a jasne :)
potvrdil to i radim a defacto i jiri.

tomas : ale to nebude. odhoz do gongu jde poznat, a pak musis na zem. >> zadna vyhoda

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:21 #5088 od Tomas Hruby

Zbyněk Smola napsal: No když v tom tápou ostřílení závodníci, jak se mají v tom jednom okamžiku rozhodnout rozhodčí, a nebo časoměřiči kteří jsou často jen proškoleni. A kolik bylo podaných a zaplacených protestů za poslední dobu?
Po boji každý generál.


Tady jde právě o vyjasnění situace - podobný případ s mizivým vlivem na celkový výsledek je k tomu ideální, nejsou v tom žádné velké vášně. Podle mě to za diskusi stojí - vyjasněním se předejde opakování v situaci, kdy už by to bylo podstatné a třeba by vznikl skutečný spor. V praxi je těch problémů naštěstí minimum (proto ani nejsou protesty), podle mě je absolutní většina situací už docela usazená a tedy "bezkonfliktní", tohle je něco nejasného po docela dost dlouhé době...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:27 #5089 od Petr Dušek

Jiří Veselovský napsal: A poznámka na konec. EC pravidla 2011, pokud jim dobře rozumím, tuto situaci neřeší vůbec (pokud se pletu, tak mě opravte). Proto bych držel naši národní linii, která je víc polopatičtější.

Jirko, už to psal Radek, zopakuji ještě jednou. Podle EC 2011 pravidel, za zapnutí motoru v 20 sec. intervalu před začátkem pracovního času je penalizace -30 bodů, při předčasném startu modelu musí závodník urychleně přistát a může odstartovat k druhému pokusu. V originále jsou to odstavce 8.2. a 11.4.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:31 #5090 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: tak kazdy general, to zase ne ... kdyby se to stalo u me na soutezi,tak rozhdonu tak jak pisu od zacatku,protoze to podle me je logicke a jasne :)
potvrdil to i radim a defacto i jiri.


No já s tebou až tak moc nesouhlasím - bereš totiž v úvahu jen bod 9.6.7.9 odstavec c), ale máme tu ještě zmíněný odstavec e)... Ten jasně říká, že pro druhý pokus můžeš motor zapnout "kdykoli v rámci pracovního času" - pokud jsi ale spustil motor předem a nechal zaplý, tak jsi ho prostě nezapnul "v rámci pracovního času"... Ale pokud se takto dohodneme a posvětíme výklad, že nad bodem e) pro danou situaci mávneme rukou, tak to beru a příště se podle toho zařídím - o nic jiného než o nějaký jasný výklad tu nejde ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2011 19:33 #5091 od Zbyněk Smola
Ano, rozumím ti, a máš pravdu. Mě osobně nesedí upřesnění motoru, ale zádné protesty zatím nebyly tak co.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.564 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám