file Pravidla pro RCEK na rok 2013

Více
06. pro 2012 10:00 #8580 od Tomas Hruby
Opravdu doporučuji přečíst, je tam změn více, například se zmírnila "povinnost" v definici startoviště, takže by v roce 2013 už neměla platit rýpavá poznámka, že by šlo vyprotestovat ze žebříčku dvě třetiny soutěží a další drobnosti.

Drobné změny jsou i u RCEN a RCEO, takže tento zápis opravdu stojí za pozornost ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 13:49 #8581 od Petr Dušek
Bohužel definice startoviště se zmírnila tak, že skoro postrádá smysl. Uvítal bych alespoň povinnost umístění přistávacích bodů v jedné řadě, ale takové jednoduché bezpečnostní pravidlo asi tvůrcům pravidel nepřipadá podstatné...
Definici motoru nechci raději komentovat :( .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 14:14 #8582 od Tomas Hruby
Na druhé straně pro lehké RCEK se dá třeba "Pakastyl" s cikcak body akceptovat a takhle se legalizuje... U velkých F5J bych v podobném startovišti viděl bezpečnostní průser, ale u RCEK to zkousnout jde.

S definicí motoru osobně souhlasím, ale nehodlám komentovat - vychází to tak, že budu stejně v roce 2013 létat Káčka minimálně, tak ať se radši hádají ti, kterých se to týká více :lol: Pouze tu místopřísežně prohlašuji, že s finální podobou úpravy pravidel nemám naprosto nic společného, vidím to také jen jako divák :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 19:09 #8583 od Jan Kubica
Právě že jsem ten zápis četl a moc nepochopil, tak se raději ptám. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 20:14 #8584 od Petr Dušek

Tomas Hruby napsal: Na druhé straně pro lehké RCEK se dá třeba "Pakastyl" s cikcak body akceptovat a takhle se legalizuje...

A to má být jako dobrá zpráva?? Z toho že mi nad hlavou přelétají přistávající éra těch z druhé řady právě moc nadšený nejsem...

Tomas Hruby napsal: S definicí motoru osobně souhlasím...

S technickou podstatou definice taky samozřejmě souhlasím, jen kroutím hlavou nad tím jazykově legislativním zpracováním :roll: .

Tomas Hruby napsal: ...vychází to tak, že budu stejně v roce 2013 létat Káčka minimálně, tak ať se radši hádají ti, kterých se to týká více...

Naprostý souhlas, takže už mlčím... ;) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 21:17 #8587 od Jiří Veselovský

Petr Dušek napsal: Bohužel definice startoviště se zmírnila tak, že skoro postrádá smysl. Uvítal bych alespoň povinnost umístění přistávacích bodů v jedné řadě, ale takové jednoduché bezpečnostní pravidlo asi tvůrcům pravidel nepřipadá podstatné...

A opět tradiční folklór. Asi jsem pomalejší, ale můžeš mi říct, čím definice startoviště ztratila smysl, pokud jsem změnil příkaz bezpečnostní linie na doporučení? Jenom bezpečnostní linie? Přepokládám, že i ti pomalejší pochopili, že obrázek platí dál, čímž platí i rozmístění přistávacích bodů v řadě. Pokud to bylo, popř. bude někde jinak, tak je to věc pořadatele.

Petr Dušek napsal: Definici motoru nechci raději komentovat .

Celou dobu se tady plká o obchodní síti, o problematickém dokazování úprav a pod. Teď, když tyto sporné body vypadly, tak je to zase špatně? Kdybych poslechl všechny připomínky cca třech lidí tady na Stoupáku, tak jsme za uplynulé roky ušetřili mraky benzínu a to by nebyl náš nejlepší ministr financí rád. To opravdu ne.
A moje poznámka na závěr. Jak už jsem několikrát naznačil, tak nějaký slovenský motor neřeším. Jakmile se ukáže, že je prima, tak ho ihned kupuji a nebudu kvůli němu upravovat pravidla. Nechápu, proč by měla např. Špotáková házet s nějakou šunkou oštěpem, když si může pořídit ten nejlepší.
Takže vážení, přeji pokud možno klidný předvánoční čas a zdravím vás.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 22:29 #8590 od Petr Dušek
Jirko, prosím v klidu!
1) nabízel jsem pomoc při úpravě textu pravidel, asi to nebylo potřeba, nevadí...
2) pokud pravidlo není povinné, tak podle mě "skoro postrádá smysl". Je to můj subjektivní názor, snad na něj mám nárok. Krom toho i ten obrázek je nadepsaný jako "příklad vytyčení letové plochy", takže taky ne-povinnost.
3) opakuji, že schvaluji věcnou stránku úpravy definice motoru, ale ten text je prostě - slušně řečeno - ne úplně dobře napsaný. Taky můj subjektivní názor.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. pro 2012 22:59 #8593 od Jiří Veselovský

Petr Dušek napsal: 1) nabízel jsem pomoc při úpravě textu pravidel, asi to nebylo potřeba, nevadí...

Petře, dvakrát jsem byl kvůli tomu v Hořicích na letišti, naposledy na P-třicítkách, ale je fakt, že jsi byl vytížený, takže jsem to nechal plavat.
Psal jsem to už jinde, ale můj názor je takový, že jediná kolize za celou dobu ohledně pravidel byla (a to kdoví jestli), když Tomashr blbě odstartoval v Lomnici. Prostě si ta kategorie žije už vlastním životem a i když jsou pravidla ne úplně dokonalá, tak se vesele soutěží. A o to asi jde. Můj závěr je, že pokud se nebudou vytvářet umělá témata jen proto, aby se diskutovalo, tak to bude v pohodě.
P.S.
A vůbec. Nemám se teď rozčilovat, ale je to marný, ..... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.337 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám