file CIRRUS F5J

Více
23. čec 2014 10:45 #12903 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma CIRRUS F5J
Jo jo, již na prvních dvou a víceplošnících bývávala lanka. A kladky a napínáky a neustálé problémy. Podle mě mají lanka význam akorát u směrovky, kdy se při případné deformaci trupu při akrobacii směrovka nevychyluje. A i v tomto případě je výhodné zavěsit lanka na vahadlo a mezi vahadlem a servem mít táhlo. Pokud jsou lanka přímo na servu, nadměrně ho zatěžují. Vložené vahadlo navíc umožňuje lepší seřizování délek lanek. Mně osobně těch nevýhod za pár ušetřených gramů přijde docela dost. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. čec 2014 11:03 #12904 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma CIRRUS F5J
Diky!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. čec 2014 12:48 #12905 od Michal Cink
Odpověděl Michal Cink pro téma CIRRUS F5J
Tak zatím mě to nějak nepřesvědčilo, kolik je spousta gramů..? Jestli je to jediná výhoda, zůstanu u jednoduššího a blbuvzdorného. Ty gramy navíc v OP rád oželím, asi se to i tak vyplatí.. :) M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. čec 2014 14:26 #12906 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma CIRRUS F5J
Kouknu a zvazim moznosti. Tez mi neprijde v tomto pripade usetrit par gramu vhodne oproti jednoduchosti. Zatim jsem spis naklonen tahlum/bowdenum. Uvidime....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čec 2014 10:56 #12907 od Bohuslav Reichard
Odpověděl Bohuslav Reichard pro téma CIRRUS F5J
Roberte nezvažuj dlouho a utíkej k Ivanovi dokud dává.Ti pánové co ti tu radili jsou sice inteligentní -poznali z popisu,že to divné vahadlo je páka směrovky -ale nevědí ,že do místa, kde tě přesvědčují aby jsi dal táhla je půměr pouhých 13mm.Navíc táhlo by jsi musel mít delší než 1m,což u uhlíkové trubky může být dost problém.Když použiješ lanovody ,tak každý váží cca15g a tak to je na ovládání kompletu který celý váží 60g asi jako pěst na oko.To ale potom u Ivana místo dyneemy chtěj pořádný kus olova.Trup totiž není předělané F3J s předkem kilometr dlouhým,ale je udělaný na lehká kormidla a motor do váhy 140g.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čec 2014 11:36 #12908 od Robert Jicha
Odpověděl Robert Jicha pro téma CIRRUS F5J
To dava smysl. Jen mi jeste chybi info, kudy se vraceji do trupu spagaty od smerovky.
To Radek: nebylo by jeste foto tohoto detailu?

Diky!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čec 2014 21:05 #12912 od Jan Caba
Odpověděl Jan Caba pro téma CIRRUS F5J
Zdravím,zaujal mě název tohoto vlákna a chtěl bych možná nevhodně reagovat na výrobce tohoto modelu.
Jen na vysvětlenou,asi před měsícem jsem koupil na model bazaru nedokončený model Cirruse s tím,že model dostavim.Trup byl bez problémů,ale s křídlem byl problém.Už použitá balza na potahu byla zvlněná a nekvalitní.
Když jsem odřízl křidélka a vztlaky byl jsem šokován na některých místech nebyl balsovy potah vůbec prilepen!Pořídil jsem foto a poslal jsem ho výrobci s dotazem,co s tím mám dělat. Výrobce mi odpověděl ze se jedna o vymetove křídlo poskytnuté jejich známému zdarma a dále prilepeni potahu Purexem.Toto jsem udělal a model dokončil.
Při zaletu kdy foukalo 4-6m/s jsem model vytrimoval a znova nasroupal asi do 200m jsem chtěl letět proti vžětru trochu dále. Tedy jsem mírně potlačil a pak trochu přitáhl .A to jsem asi neměl dělat. bez varování se levé křídlo zlomilo a bylo po Cirrusovi!
Křídlo jsem doma rozebral a nestačil jsem se divit! Hlavní nosník nebyl vůbec prilepen k potahu.Vše jsem nafotil a poslal výrobci.Do dnešního dne mi neodpověděl.
Ano,bylo mi známo,že křídlo je vymetove,ale to jsem přisuzoval nekvalitní balse a odlepenemu potahu,Ale netušil jsem,že není řádně slepen hlavni nosník!!!
Kdyby mě na toto vyrobc upozornil,řešil bych to jinak.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čec 2014 09:07 #12919 od Bohuslav Reichard
Odpověděl Bohuslav Reichard pro téma CIRRUS F5J
Vážení,toto nepíšu jako odpověď panu Caba,ale jako vysvětlení situace.Při výrobě občas vzniknou i zmetky ,ať už při zaškolování nových pracovníků,nebo i mistr tesař se někdy utne.Jsou to všechno věci,včetně balsových odřezků, určené do spalovny.
Pro balsové odřezky si chodí pár vedoucích kroužků a mojich přátel a někteří si i přiberou nějaké křídlo o kterém si myslí,že ho opraví.Když se mu to nepovede, tak křídla vyhodí-měl je zadarmo.Horší je ,když takový přítel zemře a někdo,možná neznalý věci,začne rozprodávat jeho pozůstalost.Nevím proč pan Caba tvrdí,že je to model Cirrus,když Ivan Kuchař si u nás žádný model Cirrus nekupoval.Pana Caba lituji,že se tak napálil a "výhodně" nakoupil a byl bych rád aby s špiněním naší firmy už přestal.
Vlastně už ho nelituju.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čec 2014 09:25 #12920 od Vladislav Plichta
Odpověděl Vladislav Plichta pro téma CIRRUS F5J
Pane Reicharde, rozumím Vám, jste v nepříjemné situaci, tak abych Vám zvednul náladu. Mám od Vás Cumuluse a jsem spokojen, děkuji. PS O Cirrusovi uvažuju. Hezký den.

Clouseau
aktuálně RES / ERES
bývalý pilot RCV2,RCEA, RCAS a RCEV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čec 2014 10:51 #12921 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma CIRRUS F5J
Opravdu si nemyslím, že za to P.Reichard může... Stává se to stále a pořád. Někdo dostane "B" nebo dokonce "C" a pak ho výhodně prodá dalšímu člověku. Nikdy nevíte co máte za původní stroj a odkud ho má (nebo co s ním dělal) předchozí majitel.

Stejné to je i aut. Nikdy nevíce co se s ním dělo předtím, Jistota je kupovat nové a mít tak naprostý přehled.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.390 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám