file Nový stroj F5J

Více
05. zář 2012 12:19 #8190 od Bohuslav Reichard
Nový stroj F5J vytvořil uživatel Bohuslav Reichard
Prohlížel jsem si fotky z Plzně a tam byla variace na Cirrus s větší směrovkou.Protože je to móda tak jsem se přizpůsobil a na novém modelu
-Cirrus už to nebude-je směrovka na můj vkus óbrovská.300mm asi.Je navíc dutá a připravená na montáž mikroserv.Serva můžou být samozřejmě
i v trupu[attachment=1:rg39ahw7]<!-- ia1 -->DSC_0035.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:rg39ahw7][attachment=1:rg39ahw7]<!-- ia1 -->DSC_0035.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:rg39ahw7]
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
05. zář 2012 12:36 #8191 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Nový stroj F5J
Není od věci připomenout, že Martin s tím prapůvodním Cirrusem recenzovaným v RCM šel v Plzni do finále z třetího místa - další ukázka toho, že Cirrus opravdu létá slušně a vedle kompozitů se neztratí. A to měl ještě výškovku slepenou izolepou po srážce za letu s celokompozitovým SuperStarlight :D
Ve finále byl sice poslední po technickém problému, ale to s letadlem nesouvisí...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 14:06 #8192 od Mirek Kotula
Odpověděl Mirek Kotula pro téma Nový stroj F5J
Když uvážím, že jsem s Daidalosem nalétal na speciály F5J v Plzni dvě tisícovky a do finále jsem se nedostal pro poruchu ve třetím kole, tak jsem vám pěkně zatápěl, ŽE?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 14:23 #8193 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Nový stroj F5J
Jistě :-) Plzeň sice byla trochu specifická, ale zdaleka to nebylo poprvé, kdy na soutěži pobral tisícovku "malý model"... Já sám měl 2x1000, jednou jsem o litr přišel chybou při přistání, jinak by to bylo hodně jasné (i s nulou za přistání 955b), ale také se mi podařilo jednou totálně spadnout, vlastně ani nevím, co jsem v tom kole udělal špatně :( Nakonec byl ten základ a do jisté míry i finále hodně o vyrovnanosti...

Ale nechme Plzeň, zpátky k Cirrusu - podle mě létá opravdu slušně. Pan Reichard hodně poslouchá připomínky jak ode mne, tak i dalších uživatelů a dnešní verze se docela vzdaluje od původní podoby a dovolím si říct, že je o dost lepší - nová gondola, upravená pevnost křídla, teď i vylepšení ocasních ploch... Myslím si, že až si vše sedne, tak to bude v příštím roce skutečně plnohodnotná "zbraň", přirozeně ale záleží na tom, kdo s tím bude létat :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 16:40 #8194 od Mirek Kotula
Odpověděl Mirek Kotula pro téma Nový stroj F5J
Tím chceš naznačit Tome, že v Plzni létali méně zdatní piloti a proto ty dvě tisícovky nemají takovou vypovídající hodnotu? Né Tome, jednu tisícovku, ale dvě tisícovky. A jsou plnohodnotné. A piloti byli kvalitní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 17:31 #8195 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Nový stroj F5J
Trochu nechápu, kam tím míříš. Podle mě byla Plzeň specifická hlavně počasím, na jednu stranu bylo proti jiným letošním soutěžím dost málo letů ve stylu termického hledání někde u země či do dálky, na druhou stranu se ale leccos odlétalo "ve vlnce" nad svahem. Tohle není o zpochybnění pilotů, naopak se mi pár věcí líbilo a třeba druhý finálový let Petra Duška mě docela "vyškolil" a beru to jako poučení do budoucna ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 18:55 #8196 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Nový stroj F5J
Musím říct, že mě to překvapilo taky, druhé finále jsem letěl na stejné "vlně" jako první a čekal jsem, že se někdo poučí a poletí tam za mnou. Ve vzduchu, kde se tak držel 2,5kg NYX, by museli ostatní v pohodě odletět 15 minut... naštěstí se nikdo nepřidal :D .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 19:02 #8198 od Luboslav Nagy
Odpověděl Luboslav Nagy pro téma Nový stroj F5J

Bohuslav Reichard napsal: Prohlížel jsem si fotky z Plzně a tam byla variace na Cirrus s větší směrovkou.Protože je to móda tak jsem se přizpůsobil a na novém modelu
-Cirrus už to nebude-je směrovka na můj vkus óbrovská.300mm asi.Je navíc dutá a připravená na montáž mikroserv.Serva můžou být samozřejmě
i v trupu


To znamená že bude nový model. Budú aj nejaké podrobnosti (parametre, foto, atd)?
Taktiež by ma zaujímali tie vzlepšenia na Cirrusovi. Hodil by sa presný popis zmien oproti modelu v recenzii.

Este jedna prosba. Velmi by som privital na vasej stranke detailne fotky ponukanych modelo (aspon poslednych) a ich technickych rieseni. Bez fotiek si potencionalny kupujuci tazko urobi obraz co to je za model a ci za to stoji. Jedna potazmo dve mini fotky su prudko nedostatocne.

Ľuboslav Nagy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2012 20:58 #8200 od Bohuslav Reichard
Odpověděl Bohuslav Reichard pro téma Nový stroj F5J
Lubo já nemůžu napsat,že je to vylepšení na Cirrusovi,protože všichni majitelé Cirruse by se cítili poškození
a tak jako když jsem tady uveřejnil vývoj gondolek by minimálně polovička chtěla vylepšení na nový typ.
Tím nemyslím těch sedum lidí co má Cirruse tady,ale do světa jich šlo už 60 a další se chystají.
Takže mám nový model,zatím ho zkouším.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. zář 2012 05:57 #8201 od Luboslav Nagy
Odpověděl Luboslav Nagy pro téma Nový stroj F5J
Prečo by sa mali cítiť poškodený. Kúpili model a model aj dostali. Keď ho kupovali tak sa im logicky páčil a vedeli čo kupujú. To že o pol roka má ten model nejaké vylepšenia je predsa normálne a nemôžu si robiť žiadny nárok na nové diely zadarmo (napr.gondolka).
Čo to ako je, "socializmus"?
Príde na trh nová vylepšená gondola, tak ak po nej veľmi túžim tak si ju prikúpim. Tak by to malo byť a nie nárokovať si to zadarmo.
Ale ja niesom obchodník, píšem len z pohľadu bežného zakazníka.

Každopádne teším sa na nový/vylepšený model a čakám na stránke veľa detailných fotiek :)
Chcem už kúpiť nejáke F5J v rozumnej cene ako vstup do tejto kategórie a váš vylepšený model by mohol byť ten pravý.
Popravde mne sa stará gondolka na Cirrusovi nepáčila, ale nevadila mi a fakt je že keď som ho chcel kúpiť, bol som odhodlaný spraviť nové profilované VOP, SOP tak aby sa tam zmestili servá. A nejak vymyslieť skryť servá a tiahla do krídla. Malá dierka v nosníku by to krídlo až tak neoslabila. Poťažmo ak by bol nosník v mieste serv spevnený tak by sa tiahlo dalo viesť v krídle. V krajnom prípade RDS, tam stačí malá dierka na osku, ale už je to koplikovanejšie na realizáciu.

Ľuboslav Nagy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.411 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám