question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
11. zář 2017 22:37 - 11. zář 2017 23:06 #19359 od juraj.jurej
Letová hmotnosť 1750g.
Ktorí motor z týchto dvoch by ste doporučili. Teraz tam je Turnigy 2836-1200KV. Pomôžem si výmenou za PROPDRIVE v2 2836 1400 KV a akú vrtuľu by ste doporučili k obidvom.
hobbyking.com/en_us/propdrive-v2-2836-14...outrunner-motor.html
hobbyking.com/en_us/turnigy2836-brushless-outrunner-1200kv.html
Ešte som s modelom neletel, je na ceste. (Je to starší model vlastnej konštrukcie, roz. 3700 mm)
ESC mám YEP 40A?

A ešte do Elementu 100" By som chcel PROPDRIVE v2 2826 1200KV alebo PROPDRIVE v2 2826 1350 KV
Let. hmo. 830g
hobbyking.com/en_us/propdrive-v2-2826-13...outrunner-motor.html
hobbyking.com/en_us/propdrive-v2-2826-12...outrunner-motor.html
Ktorí a akú vrtuľu? Aké budú cca. odbery? (A)
V eCALC niesu a aj tie údaje sú nieaké zmiatočné na HK.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 11. zář 2017 23:06 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2017 13:00 #19374 od Radek Novotny
Na veliký F5J s 1750g se nehodí ani jeden, ta 1400kv je ok tak na 1300g s vrtulí 10/6.

V Elementovi mám 2-článek, motor 2830 s KV cca 1850 s vrtulí 10/6, a nebo s KV 2000-2200 s vrtulí 9.5/5. Na 3článek nevím, to do RCEV nepoužívám.

Snad to v něčem pomůže...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2017 13:39 - 12. zář 2017 13:42 #19377 od juraj.jurej

Radek Novotny napsal: Na veliký F5J s 1750g se nehodí ani jeden, ta 1400kv je ok tak na 1300g s vrtulí 10/6.

V Elementovi mám 2-článek, motor 2830 s KV cca 1850 s vrtulí 10/6, a nebo s KV 2000-2200 s vrtulí 9.5/5. Na 3článek nevím, to do RCEV nepoužívám.

Snad to v něčem pomůže...


A nieaká lacná alternatíva na veľký F5J? priemer 28mm (KUŽEĽ 32mm) Trup je K3600. Je to len na rekreačné lietanie.

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 12. zář 2017 13:42 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2017 13:44 #19378 od Martin Beseda
Radku, s tím prvním motorem lítám už dva roky. A až na možnost, se dostat hooodně daleko dopředu, s naloženým letadlem vysoko nad 200 metrů, nemám problém. (fučák v Trnavě)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2017 15:48 #19379 od Radek Novotny
Já ho měl rok v Pikoušovi 1600g, bylo to naprosto ok, ale když jsem mu trochu naložil, tak už jsem se nikam nedostal. Buď jen nahoru, a nebo dopředu, ale nahoru pak chybělo. Z toho důvodu jsem ho vyměnil za silnější kombi s převodovkou.

Juraj, jestli je to jen na rekreační létání, tak je to uplně v poho. Vrtule 10/6 s tříčlánkem mi vycházelo jako optimum.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. zář 2017 18:02 #19380 od Martin Beseda
Radku, přesně takhle jsem to myslel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. zář 2017 05:27 #19381 od Miroslav Mrklovský

Radek Novotny napsal: Na veliký F5J s 1750g se nehodí ani jeden, ta 1400kv je ok tak na 1300g s vrtulí 10/6.

V Elementovi mám 2-článek, motor 2830 s KV cca 1850 s vrtulí 10/6, a nebo s KV 2000-2200 s vrtulí 9.5/5. Na 3článek nevím, to do RCEV nepoužívám.

Snad to v něčem pomůže...


Jaký je odebíraný proud? Já mám v RCEV vlastní konstrukce motor 2830 ale s kv 1000 a s vrtulí 10/6 na 3S a spotřeba je asi 16A. Baterie 2S by nejspíš byla lehčí při stejné kapacitě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. zář 2017 22:54 - 13. zář 2017 23:02 #19384 od juraj.jurej
Najlepšie my v eCALC z dostupných obežiek o priemere 28mm vychádza ROXXY 2834-8 1120KV s vrtuľou 11x6, 11X7 (Aeronaut)

www.lindinger.at/at/fahrzeuge-und-boote/...unner-bl-motor-trial

Nemáte s ním skúsenosti?

FrSkyTaranis X9D Plus, Siesta, Vitesse V2, Element 100", F5J 3700mm
Poslední změna: 13. zář 2017 23:02 uživatelem juraj.jurej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. zář 2017 12:15 #19394 od Ivan Horejsi
Eroplan 1550 gramu, motor Dualsky 2838-EA5 (1300KV):
3S, 10X6, cca 30A, vyska za 30 s cca 230 metru.
Ale nemohu doporucit, protoze ma hridel jen 3,2.
Mam na nem specialni nastavec na hridel 4, v podstate doma delany.
Pomalejsi motor by se dal pouzit se 4S. Ale to je jaksi mimo bezny system.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. zář 2017 07:54 #19419 od Jiří Kačírek
Nedávno jsem koupil od Hořejšího schopný měřák na měření vnitřního odporu Li-pol. To mně přivedlo ke změření vnitřnīho odporu v závislosti na teplotě aku. Měření bylo provedeno na 2 x Ray 1800 3S 30C a 2 x Tattu 1300 3S 75C. To znamená, že jsem proměřil celkem 12 článků Li-pol. Výsledky na všech článcích byly takřka totožné! Měření při 20 °C bylo stanoveno jako 100%. Při teplotě 30 °C klesl vnitřní odpor na 66%!!! A při teplotě 40 °C na 50% !!!!!! Je zřejmé že předehřev aku ma značný význam na jejich výkon .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.594 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám