file RCEV 2014 - Schváleno

Více
23. říj 2013 08:46 #11227 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno

Aleš Krátký napsal: ... v návrhu bylo psáno, že je možno motor pustit dvakrát (né jednou). Ověřím, kde šotek řádil !...

Stejně mi není jasné, jestli opakované zapnutí motoru znamená jenom vyčerpání pokusu, nebo je to nula za let bez nároku na druhý pokus?? Jak to tedy autoři pravidel mysleli?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 09:25 #11228 od Jiří Veselovský

Tomas Hruby napsal: daleko větší smysl by ale dávalo standardní FAI ustanovení o minimálním zatížení 12g/dm2.


Hele Tome, opravdu nechci šťourat, ale jak chceš spočítat na letišti plochu eroplánu? Já jsem ještě dodneška vosypanej z počítání plochy zakulacených uch (samozřejmě čtverečková síť) a fakt si nedovedu představit, jak pořadatel někomu počítá plochu a potažmo zatížení. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 09:54 #11229 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno

Petr Dušek napsal:

Aleš Krátký napsal: ... v návrhu bylo psáno, že je možno motor pustit dvakrát (né jednou). Ověřím, kde šotek řádil !...

Stejně mi není jasné, jestli opakované zapnutí motoru znamená jenom vyčerpání pokusu, nebo je to nula za let bez nároku na druhý pokus?? Jak to tedy autoři pravidel mysleli?

Mysleli to tak, že opakované zapnutí motoru při prvním pokusu, třeba k rychlejšímu návratu na startoviště, znamená vyčerpání druhého možného zapnutí v daném letu a tedy 0 za daný let, již nelze opakovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 09:55 - 23. říj 2013 09:56 #11230 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno
Tuším,že stejně to bylo i v RCEK.
Poslední změna: 23. říj 2013 09:56 uživatelem Radim Barč.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 10:32 - 23. říj 2013 10:42 #11231 od Jiří Veselovský
Možná jsem úplně mimoň, ale takhle to v RCEK snad není. Přitáhnu se na motor a letím druhý pokus.

Jsem se do toho tady nějak zahrábnul a než jsem to napsal, tak Petr zareagoval.
Poslední změna: 23. říj 2013 10:42 uživatelem Jiří Veselovský.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 10:40 #11232 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno
Opakované zapnutí motoru je zásadní změnou proti F5J. V pravidlech je to odbyto jednou větou bez dalších návazností... to se tedy moc nepovedlo... doufejme že máme mezi sebou jen samé čestné a poctivé soutěžící a nebudou s tímto pravidlem velké problémy... dokázat totiž soutěžícímu že zapnul podruhé motor a nesmí tedy již letět druhý pokus je prakticky nemožné...

V RCEK opakované zapnutí motoru znamená pouze vyčerpání pokusu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 11:29 #11233 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno
Tak to jsme se s Radkem připravili nejednou o druhý pokus... Naše chyba!

Zatím s tímto pravidlem žádná potíž nebyla, snad to tak i zůstane.
Pokud v RCEK hlídal opětovné zapnutí motoru časoměřič ve výškách nemalých, nechápu proč by to nemohl zvládnout v RCEV.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 12:12 #11234 od Aleš Krátký
Pokud vím,vyskomer po zapnutí motoru ukazuje nulu a tím pádem je dokazování křišťálově čisté a jasné

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 12:21 #11235 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno
Jde o druhý pokus ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 12:23 - 23. říj 2013 12:34 #11236 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno

Aleš Krátký napsal: Pokud vím,vyskomer po zapnutí motoru ukazuje nulu a tím pádem je dokazování křišťálově čisté a jasné

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk


Ty Aleši nechápeš,o čem jde řeč... Nejde o nulu za pokus, ta je jasná. Jde ale o to, že jste to v pravidlech naformulovali tak nešťastně, že není úplně jasné, zda je možné v případě zapnutí motoru pro návrat letět druhý pokus :( Je jasné, že se může přistát bezmotorovým letem a pak opakovat, ale podle toho publikovaného znění by nebyl možný další pokus při návratu s motorem - to je právě ten "šotek", na který Petr upozorňuje v tom rozporu "let-pokus". Popravdě mi není tak docela jasné, co vlastně bylo záměrem a jak to je :-(

Jo a ještě jedna "superperla": ten bod, že soutěžní lety se mají měřit minimálně jedněmi stopkami proboha opravte! Vždyť to doslova znamená, že nto tak být nemusí a není nijak vyloučeno měřit "žádnými" :lol:
Poslední změna: 23. říj 2013 12:34 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.405 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám