file RCEV 2014 - Schváleno

Více
23. říj 2013 19:45 #11247 od Aleš Krátký
Jen krátce k opakovanému zapnutí motoru :

Celé je to myšleno tak, že vystartuju, letím a pokud jsem někde nad vesnici, kde někoho můžu zabít a vím, že prostě nedoletím a dostal bych i tak nulu za let, tak si pustím motor a doletím na letiště. Tím pro toto kolo končí nulou a celým letadlem + 0 mrtvol atp.

Může ale nastat druhá situce a to, že vystartuju , letím, ve třetí minutě jsem někde v 10ti metrech, DOPLACHTÍM (neboli nepustím si motor) na letiště a můžu letět znova.

Citace bodu 9.6.8.5.2 c) je "V jednom letu (Letadlo je ve vzduchu = letí = je to jeho LET) je povoleno pouze jedno zapnutí motoru. Pokud se z jakéhokoliv důvodu (návratu na letiště, nebo
nouzové situace) použije druhé zapnutí motoru, za let se zapisuje nula a soutěžící již nemá možnost opakovat let. "

Je tedy naprosto jasná a správná. Viz ty dva zmiňované příklady nahoře.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 19:46 #11248 od Petr Koláska
A propos - k té chybě výškoměru, když už ji Petr zmínil - pokud výškoměr v důsledku chyby ukáže po letu -.---, je za let nula. Automaticky. Za správnou funkci a instalaci výškoměru odpovídá soutěžící.

Sice je to tvrdé vůči možnému promile nezaviněných chyb (elektronika je jen elektronika a i výškoměr může i přes všechna dodržení postupů zblbnout), ale když vypadne signál a letadlo havaruje, taky není nárok na nějaké opravy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 20:11 - 23. říj 2013 20:15 #11249 od Vladimír Čermák
Sportovní řád ČR 2014
9.6.8.9.2. Povinnosti rozhodčích
a) Pořadatel musí zajistit dostatečný počet
kvalifikovaných a odpovědných rozhodčích, kteří ovládají pravidla
a
dokáží se rychle a správně orientovat a rozhodovat, aby neohrozili šance soutěžícího v soutěži.
B)
Prosím znamená to, že již nebude možné tzv.samoměření ?? Děkuji.
Poslední změna: 23. říj 2013 20:15 uživatelem Vladimír Čermák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 20:18 #11250 od Aleš Krátký
no tvuj kolega (samomeric) je predpokladam kvalifikovany a odpovedny a ovlada pravidla ?
nikde neni psano, ze musi byt certifikovany s razitkem v prukazce.

Nechť si každy přebere jak chce

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 21:51 #11251 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno

Aleš Krátký napsal: Citace bodu 9.6.8.5.2 c) je "V jednom letu (Letadlo je ve vzduchu = letí = je to jeho LET) je povoleno pouze jedno zapnutí motoru. Pokud se z jakéhokoliv důvodu (návratu na letiště, nebo
nouzové situace) použije druhé zapnutí motoru, za let se zapisuje nula a soutěžící již nemá možnost opakovat let. "

Je tedy naprosto jasná a správná. Viz ty dva zmiňované příklady nahoře.

Aleši, nemůžeš si terminologii pravidel ohýbat podle svých představ. Pravidla rozlišují "Soutěžní let" a "Pokus". To že "Letadlo je ve vzduchu a letí" je podle pravidel "Pokus" (odstavec 9.6.8.3.1.d). Tím že v odstavci 9.6.8.5.2 c) je terminologie letu a pokusu poněkud pomotaná, stává se tento odstavec nejasný. Samozřejmě se dokážeme po několikastránkové diskuzi dohodnout jak to "básník" myslel, ale nic to nemění na tom, že tu myšlenku nedokázal srozumitelně napsat do textu pravidel.
Budu doufat že v oficiální verzi to někdo opravil, a do chvíle zveřejnění schválené verze opravdu nemá cenu to dál pitvat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 22:20 #11252 od Aleš Krátký
LET, tak jak jsem ho vysvetlil, neni z me hlavy ... mozna tady napise samotny autor. Jeho slovo se snaz bude brat vice nez moje ...

Ať už je tam napsano cokoliv, nikdo s tim už nehne a bude to tam cely rok ležet ...

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. říj 2013 22:51 #11253 od Radek Novotny
Uffff... řekl náčelník Apačů. :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. říj 2013 05:39 #11254 od Petr Cejnar
Odpověděl Petr Cejnar pro téma Re: RCEV 2014 - Schváleno
Radek má pravdu UF fffff.
Vysvětlivka zaslaná Alešovi, kdy reklamoval, že došlo k šotkovi a místo jednou má být dvakrát ..... zapnutí motoru.

¨Je kolo, skládá se ze skupin, soutěžící startuje ve skupině, která má stanovený pracovní čas a něm uskuteční let, k jeho uskutečnění má dva pokusy.

Soutěžící má nárok na min 3 soutěžní lety doporučuje se i více. Podle toho kolik je kol, tolik soutěžních letů. Min 3 soutěžní kola.

Soutěžící uskutečňuje let v rámci svého pracovního času. K tomu má dva pokusy aby uskutečnil let.
První pokus zapne motor - nebude se líbit,může přistát a opakovat - má druhý pokus o let. Nemůže ale pro přiblížení, přistání a opakování použít motor. Jestli že, při prvním pokus znova zapne (dosud nepřistál) ztrácí možnost ještě jednoho (druhého) pokus a za let má nulu.
Za let má nulu protože ve svém pracovním čase může při pokusu o let zapnout motor jen jednou. Je zde jedno jestli je to při prvním nebo druhém (u druhého je to úplně jasné, anulování výškoměru) pokusu o let."


Toto je vysvětlení, které jsem zaslal Alešovi, když chtěl ještě po diskuzi zde na stránkách honem měnit jednou nebo dvakrát.
Vydržte na konečné znění. Už to nebude dlouho trvat. Platnost pravidel od 1.1.2014 :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. říj 2013 07:01 - 24. říj 2013 07:02 #11255 od Radek Novotny
Jak říkal Standa, Křišťálově čistý, čistší než sám křišťál... :)

Jeden let = max. 2 pokusy
1 pokus = max. 1 spuštění motoru, jinak nula

Před resetem výškoměru před případným druhým pokusem by měl časoměřič vidět údaj na výškoměru a ujistit se, že tam není 0 a nebo *** atd. V tom případě by druhý pokus samozřejmě neumožnil a za let by dal nulu... Jasné.
Poslední změna: 24. říj 2013 07:02 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. říj 2013 07:14 - 24. říj 2013 07:16 #11256 od Aleš Krátký
Radku je to tak jak pises ,ale v pravidlech je to jak píše petr Cejnar .co je na vyskomeru mezi pokusy není důležité.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Poslední změna: 24. říj 2013 07:16 uživatelem Aleš Krátký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.314 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám