file RCEK - nová pravidla

Více
16. pro 2009 21:11 #905 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma RCEK - nová pravidla
Výška trávy na startovišti je opravdu zajímavá věc. A proč je v pravidlech rozměr motoru obvyklý v obchodní síti to nechápu. Rozměry v mm by byly určitě jasnější.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2009 21:15 #906 od Jiří Veselovský

Petr Dušek napsal: místo osobních narážek

Nechtěj, abych začal kopírovat tady z fóra.

Petr Dušek napsal: proč musí soutěžící stát 25 m od přistávacího bodu a následně k němu poslepu klopýtat

Je to součást dohody, že pravidla budou pokud možno stejná ve všech zúčastněných státech. Dost věcí jsem upravil na naše podmínky, ale tohle zrovna ne, protože si nemůžu dovolit, aby se doma lítalo jinak než potom venku, notabene zrovna při přistání. Můj názor je ten, že se to opět zbytečně dramatizuje. Každý máme pomocníka, ten nás dovede kam si jen řekneme a mimochodem i ve čtyřstovkách se piloti pohybují (asi nevědomky?) kolem přistávacího bodu.

Znovu se podivuji, že se námitky objevují až teď, když např. schéma startoviště bylo známé už v září.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2009 21:16 #907 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma RCEK - nová pravidla
Nezáleží na tom či sú tam navijáky alebo nie, záleží na bezpečnosti , keby sa každý postavil kde chce tak by sa mohlo stať že ten čo štartuje za tebou môže mať nejaký problém a ten problém je éro ktoré by si mohol schytať trebárz do gebule a prúser je na svete. Ono možno s 600g modelom viem že by si mal možno len poriadnu hrču, ale z veĺkým F5j s 1500w na vrtuli by si to možno nemusel rozchodiť . A v Holíči 1m tráva nebola. Na súťaži som si ešte nevšimol súťažiaceho ktorý práve letí že by nemal pomocníka tak si nemyslým že by to bol taký veľký problém.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2009 21:18 #908 od Jiří Veselovský

Zbyněk Smola napsal: Výška trávy na startovišti je opravdu zajímavá věc.


Tak tohle mě dostalo. Zbyňku, slibuju, že na příští sezónu s sebou budu vozit kosu. Jsem kluk z hor a kosit umím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2009 21:35 #909 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma RCEK - nová pravidla
jo kosa je dulezita :-D
at kritizuje ten,kdo uz neco takoveho lital,kdo ne,at zkusi a pak rika ze to je na prd.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2009 21:55 #910 od Jiří Veselovský

Karol Chyba napsal: Nezáleží na tom či sú tam navijáky alebo nie, záleží na bezpečnosti

Tak pod tohle se podepisuju a měl jsem to uvést hned zpočátku. Byl to jeden z bodů při jednání s Pečarem, Bačiakem atd.

Psal jsem to sice hned v prvním příspěvku dneska, ale zopakuji to. To schéma samozřejmě není dogma. Pořadatel sám musí vědět, kolik prostoru má k dispozici a jak bezpečnost zajistit. Jestli bude mezi koridorem místo 25 m jen 20 m, tak se asi systém nezhroutí.
Chápu, že je dlouhý zimní večer, téměř noc, v televizi není ani Růžovka, ani Superstar, tak .....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2009 07:39 #911 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma RCEK - nová pravidla

Karol Chyba napsal: Nezáleží na tom či sú tam navijáky alebo nie ...

Na tom tedy záleží dost podstatně! Když tam navijáky jsou, nemůže být startovní čára v blízkosti přistávacích kruhů, protože by tam ty navijáky překážely při přistání. Pro elektry by startovní čára mohla být podstatně blíž, chápu že jde o bezpečnost a při startu se před čárou nesmí nikdo motat. To je věcí pořadatele a startéra.

Znovu opakuji svůj dotaz, je podle pravidel legální motor Turnigy SK 28-26 ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2009 08:32 #912 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma RCEK - nová pravidla

Petr Dušek napsal: Znovu opakuji svůj dotaz, je podle pravidel legální motor Turnigy SK 28-26 ??


Jsem blbej, že jsem to nenapsal rovnou sem (namísto na RCEX), ale viz obr. na str. 5 slovinských pravidel http://forum.modelarji.com//datoteke/f5 ... 10_504.pdf .

Překlad - některé formulace jsou kouzelné ( http://translate.google.cz/translate?js ... l=sl&tl=cs )
Motor průměr 28, délka 26
Vrtule napřímo, min. průměr 250
2 čl. Lipol
min 500 g vzletovka.

O o té startovní čáře tam také nemohu nic najít (ale netvrdím, že to tam není, jen jsem to prolétl).

Několikrát tady zaznělo, že ta pravidla byla připravována v kooperaci mezi jednotlivými zeměmi, tak proč to má každý jinak? H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2009 08:48 #913 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma RCEK - nová pravidla
Turnigy SK 28-26 by podľa parametrov nevyhovuje.
Používame Turnigy TR 28-26 /zlaté/ . Ale aj keby spĺňal špecifikáciu 1000 ot / min je naozaj podľa skúseností málo.
Do rýchlejších modelov sa používajú 1900ot /min , / jeto na hranici možnosti motora okolo 25 - 27 Amp/ vrtuľa 10/6. Osobne ho mám už jednu celú sezónu a zatial bez problémov , ale do modelov ktoré majú prehnutejší profil a sú pomalšie by som ho radšej nedával tam by som dal radšej o nejaké točky menej buď Turnigy TR28-26 1650ot alebo je ešte 1350 ot . 1350 ot a väčšiu vrtuľu najlepšie osvedčila 12/6,5 Aeronaut. Odber bol okolo 15 - 17 A podľa tvrdosti bat.
Tu si pozri ako sme merali: http://f5jfun.com/e107/e107_plugins/for ... c.php?1160 , poprípade si to môžes skúsiť na motore ktorý ešte nebol zaradený do motorov ktoré spĺňajú pravidlá.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2009 08:54 #914 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma RCEK - nová pravidla
Ešte som si všimol že tam mám malinkú chybu pri turnigy TR 28-26 je dľžka 27 a má tam byť 26mm

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.551 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám