file technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)

Více
03. říj 2011 17:12 #5591 od Aleš Krátký
tak kluci,za dva tydny konci ofiko sezona RCEK a RCEJ (pokud se nepletu) a tak je cas probrat vyvoj techniky co bylo a co bude :)

ja osobne jsem poznal neuveritelny rozdil mezi G3 1100 mAh - v1 (cili kupovane v 09/10) se nenafoukly ani jedny a jely jak drak.
koupil jsem tedy na tento rok (co byl - 10/11) tak se z 5ti sad nafoukly 4 ! nabijeni stejne,odbery stejne,litani stejne ... obavam se,ze dalsi rok uz do nich nepujdu :(

zvazuju nad "novymi cervenymi" co se zacaly prodavat, bohuzel nevim nazev :-D

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
03. říj 2011 17:44 #5592 od Tomas Hruby
Podle mě jsou pořád dobrá tahle Rhina 1050 - http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... FPack.html . Zkouším nové Nanotech 1300, ale nejsem o nárustu kvality úplně přesvědčen, navíc jsem jednu sadu rozsekal s Ambrosií (mimochodem ale podezření na její "vinu" na havárii se spíš nepotvrdilo) - jsou to tyhle baterky http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... FPack.html . Každopádně ty Nanotech 45C jsou v téhle kapacitě (jsou teď 1300 i 1000) novinka podzimu a zatím moc ověřená nejsou - stojí za další testy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 17:54 #5593 od Tomas Hruby
Jinak podle mě je téma k diskusi hlavně to, zda se najde někdo, kdo se pokusí udělat větší "průvan" v motorech. Fakt je, že jsem letos zkoušel Megu F5J a nárůst výkonu proti AXI se okecat nedá, přitom se zkracujícími se dobami stoupání do jisté míry klesá "rizikovost" tohoto motoru.
A asi to nebude jediná zajímavá varianta...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 18:37 #5595 od Aleš Krátký
ja tem cinam moc neverim :( radeji neco "svetoveho" nez ty podivne china (ikdyz je to vsechno nakonec z chiny)

ad motory : no tak teoreticky by s casy okolo 15-20s mohla ta mega byt ok,ale kdo to vyzkousi ze ? :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 19:03 #5596 od Petr Dušek

Tomas Hruby napsal: ...Zkouším nové Nanotech 1300, ale nejsem o nárustu kvality úplně přesvědčen...

Tomáši, to jsi rozpáral 4-článek, nebo kde jsi sehnal 2-článek N1300/45C ??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 19:32 #5597 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal:

Tomas Hruby napsal: ...Zkouším nové Nanotech 1300, ale nejsem o nárustu kvality úplně přesvědčen...

Tomáši, to jsi rozpáral 4-článek, nebo kde jsi sehnal 2-článek N1300/45C ??


Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška. Poznámka - to zmíněné podezření na rozpojenou sadu s tímto pájením nesouviselo nikdy, nakonec ale vše stejně míří trochu jinam.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 19:37 #5598 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: ja tem cinam moc neverim :( radeji neco "svetoveho" nez ty podivne china (ikdyz je to vsechno nakonec z chiny)

ad motory : no tak teoreticky by s casy okolo 15-20s mohla ta mega byt ok,ale kdo to vyzkousi ze ? :)


Hele a odkud si myslíš, že je Hyperion??

Ad Mega - zase neblbni, cca 30s vydrží celkem v pohodě, to nebyl až tak problém nikdy. Prospěje vrtule RFM na trámci voleném tak, aby byla přesně 250mm. Zkrácení k 20s z toho pak udělá vyloženě spolehlivý motor, tohle mám ověřené sám dost důkladně.
Problém byl a do jisté míry pořád je hlavně s případným opakováním letu ve finále, ale s krácením motoru je i tohle o něco méně vyhrocené a reálnější.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 19:40 #5599 od Aleš Krátký
ja neznam nikoho komu mega prezila sezonu :)
ad baterie : rikam VSE je cina,ale asi neni cina jako cina

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 19:45 #5600 od Radim Barč
k MEGA RCEJ
Bohužel mám jinou zkušenost. S novým motorem jsem na naší soutěži motoroval mězi 18-30 sec. A vinutí shořelo, bohužel.
Listy RFM 252mm. Spousta svědků :( .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 20:26 #5601 od Tomas Hruby

Radim Barč napsal: k MEGA RCEJ
Bohužel mám jinou zkušenost. S novým motorem jsem na naší soutěži motoroval mězi 18-30 sec. A vinutí shořelo, bohužel.
Listy RFM 252mm. Spousta svědků :( .


Já s ní odlétal tři komplet soutěže plus řadu dalších startů v tréningu a problém nebyl, Mega pořád žije. Těžko říct, kde je rozdíl. Jedna teoretická možnost - můj kus je letošní koupený u Reicharda a ten mi říkal, že prý Matyáš udělal nějakou upravenou variantu, která se moc nedá poznat a měla by víc vydržet, právě ta moje by měla být nejnovější série. Ryze hypoteticky by tedy mohl být můj kus jiná verze než tvůj...

Ale vy jste na Moravě vůbec divní - Scorpiony lámete, Megy pálíte, to bude možná hlavní rozdíl :D :D :D :D :D :D :D :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.412 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám