- Příspěvky: 573
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 36
technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 573
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 36
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2089
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 76
To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevímTomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal:
To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevímTomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...
.
Valná většina LiPOL má "praporky" poměrně nepájitelné... Většinou se chytneš na nějaký díl, který už byl pocínovaný třeba kvůli balančním konektorům, ale při dělení packu zpravidla narazíš na nějaký kus, který takto upravený není. Při tom zmíněném kuchání Nanotech 1300 převládaly spoje bezproblémové, ale po rozdělení packu na dva právě ten původně "středový"na jedné půlce nestandardní pájení vyžadoval (druhá byla OK od balančního kablíku).
To pájení ale není složité - použiješ speciální cín SnZn a k tomu patřičnou kapalinu, já mám nějakou značenou jako na "nikl" - vše mají v běžném GES/GME. "Praporek" tímto pocínuješ - vypadá to hnusně (bez lesku), ale drží. No a do tohoto základu už pájíš běžným cínem, ten se na to chytne a výsledek už vypadá OK.
Jinak samozřejmě můžeš potkat i baterky, které budou upravené lépe, ale já zatím co jsem musel "kuchat, tak se bez popsaného postupu neobešlo. Mimochodem poprvé jsem to řešil u malých Hyperionů GX, nejde tedy o něco, co se týká jen "pure China"...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Radim Barč napsal: Letos před sezónou. Takže počítám únor 2011.
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.
Ta první starší bude, ale ta druhá bude časově té mé dost blízká (květen 2011), takže těžko říct...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2089
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 76
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pavol polonec
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 173
- Obdržená poděkování 1
kedze som lietal s obstaroznou ambroskou zninezim hmotnosti acu sa mi podarilo dostat na 515g
ako by povedal klasik kazdy gram sa pocita
inak 2s800 som vyuziva rano (vid let v Hraniciach na 17sek, vo Zvolene na 10sek= cca 10m/s stupanie) a v beztermickom pocasi
podla intenzity vetra som menil 2S800 za 2S1050 rhina (69g) a do brutal vetra som daval hyperiony 2s1600 (90g)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal: Motor Mega-F5J se už někdy na jaře v tichosti ztratil z webu výrobce , i když někteří prodejci ho dále nabízejí. To myslím vypovídá o tom, že to (zatím) není moc perspektivní výrobek
.
Zajímavé je, že v "novinkách" ho pořád uveden mají... Podle mě si Matyáš zkrátka nechce dělat potíže a tak to prodává spíš jen tak "potichu". Docela ho chápu, je to motor dost na hraně a riziko reklamací a s tím spojených výdajů bude značné.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Bohumil Belan
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 39
- Obdržená poděkování 0
Pokiaľ viem v Žilinskom klube sú po smrti všetky Megy. Vrátili sme sa k starým Turnigy 1900.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- Vysilač (2 Příspěvky)
- Tak na okraj - Hitec Optima fungovat s FrSky (a dalšími OpenTX/ETHOS alternativami) může. Musí...
- v Letecké kategorie / F3K
- od Tomas Hruby
- 08. říj 2025 06:50
-
-
-
- Podzimní F5J Trnávka (2 Příspěvky)
- Dobrý den všem. V sobotu jsme na Trnávce Zakončili letošní sezónu kategorie F5J v ČR. Ranní...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Kamil Kičmer
- 06. říj 2025 09:01
-
-
-
- Ostravský nakladač 2025 (9 Příspěvky)
- Dobrý den všem. V neděli se nám podařilo odlétat poslední letošní soutěž RCEV, ze...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Kamil Kičmer
- 06. říj 2025 06:36
-
-
-
- RCEV Chomutov 4.10.2025 (3 Příspěvky)
- Soutěž RCEV plánovaná na zítra, je zrušena. Po dohodě s pár statečnými přihlášenými,...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Radek Novotny
- 03. říj 2025 16:21
-
-
-
- RCEP - náměšťská podzimní (1 Příspěvky)
- - ZRUŠENO - pro malý zájem naši letošní podzimní soutěž rušíme bez náhrady...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Pavel Hloušek
- 26. zář 2025 09:55
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

