- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2077
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevímTomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal:
To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevímTomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...
.
Valná většina LiPOL má "praporky" poměrně nepájitelné... Většinou se chytneš na nějaký díl, který už byl pocínovaný třeba kvůli balančním konektorům, ale při dělení packu zpravidla narazíš na nějaký kus, který takto upravený není. Při tom zmíněném kuchání Nanotech 1300 převládaly spoje bezproblémové, ale po rozdělení packu na dva právě ten původně "středový"na jedné půlce nestandardní pájení vyžadoval (druhá byla OK od balančního kablíku).
To pájení ale není složité - použiješ speciální cín SnZn a k tomu patřičnou kapalinu, já mám nějakou značenou jako na "nikl" - vše mají v běžném GES/GME. "Praporek" tímto pocínuješ - vypadá to hnusně (bez lesku), ale drží. No a do tohoto základu už pájíš běžným cínem, ten se na to chytne a výsledek už vypadá OK.
Jinak samozřejmě můžeš potkat i baterky, které budou upravené lépe, ale já zatím co jsem musel "kuchat, tak se bez popsaného postupu neobešlo. Mimochodem poprvé jsem to řešil u malých Hyperionů GX, nejde tedy o něco, co se týká jen "pure China"...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Radim Barč napsal: Letos před sezónou. Takže počítám únor 2011.
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.
Ta první starší bude, ale ta druhá bude časově té mé dost blízká (květen 2011), takže těžko říct...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
- Příspěvky: 2077
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pavol polonec
-
- Offline
- Pokročilý
-
- Příspěvky: 173
- Obdržená poděkování 1
kedze som lietal s obstaroznou ambroskou zninezim hmotnosti acu sa mi podarilo dostat na 515g

ako by povedal klasik kazdy gram sa pocita

inak 2s800 som vyuziva rano (vid let v Hraniciach na 17sek, vo Zvolene na 10sek= cca 10m/s stupanie) a v beztermickom pocasi
podla intenzity vetra som menil 2S800 za 2S1050 rhina (69g) a do brutal vetra som daval hyperiony 2s1600 (90g)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Petr Dušek napsal: Motor Mega-F5J se už někdy na jaře v tichosti ztratil z webu výrobce , i když někteří prodejci ho dále nabízejí. To myslím vypovídá o tom, že to (zatím) není moc perspektivní výrobek
.
Zajímavé je, že v "novinkách" ho pořád uveden mají... Podle mě si Matyáš zkrátka nechce dělat potíže a tak to prodává spíš jen tak "potichu". Docela ho chápu, je to motor dost na hraně a riziko reklamací a s tím spojených výdajů bude značné.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Bohumil Belan
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 39
- Obdržená poděkování 0
Pokiaľ viem v Žilinskom klube sú po smrti všetky Megy. Vrátili sme sa k starým Turnigy 1900.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- RCEP Prostějov 1 (1 Příspěvky)
- Ahoj Všechny příznivce pevné výšky zveme na naši jarní soutěž, která se koná v sobotu...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Petr Loutocký
- Včera 06:57
-
-
-
- Soutěž F5J 12.4.2025 Poříčí n.S. (8 Příspěvky)
- Díky moc, ikdyž chybička se vloudila. A to počasí je v našem případě vždycky klíčová...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Milan Chalupník
- 14. dub 2025 11:59
-
-
-
- RCEP Česká Třebová 2025 - Memoriál Jaroslava Tupce... (1 Příspěvky)
- Ahoj, v průběhu soutěže jsem pořídil na mobil několik záběrů ze soutěže. Jsou to jen...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Lubomír Šášek
- 13. dub 2025 22:19
-
-
-
- 14. Samba Cup F5J (1 Příspěvky)
- Samba Cup F5J 2025 je zpět! Propozice k soutěži jsou již zveřejněny – věnujte jim prosím...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Aleš Krátký
- 07. dub 2025 17:22
-
-
-
- RCEV Hořice 19.4.2025 (1 Příspěvky)
- Ahoj piloti, zvu vás na naši velikonoční soutěž RCEV do Hořic. Přihlášky jsou otevřeny....
- v Soutěže / Soutěže v roce 2025
- od Petr Dušek
- 01. dub 2025 19:05
-
-
-
- Nechtěné spuštění motoru (7 Příspěvky)
- Přesně tak, hledá se to blbě. Teď už mě napadá akorát vylučovací metoda. Začal bych...
- v Letecké kategorie / F5J
- od Pavel Hloušek
- 29. bře 2025 06:01
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.