file technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)

Více
03. říj 2011 20:34 #5602 od Radim Barč
Se Scorpíkem mám stejnou zkušenost jako ty, vizuální ztráta, po chvíli hvizdot, přitažení a vše v pohodě. A ne jednou. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 20:37 #5603 od Tomas Hruby
A kdy jsi kupoval tu Megu? Ať můžeme pravděpodobnost jiné série buď zvýšit anebo naopak snížit...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 20:38 #5604 od Radim Barč
Letos před sezónou. Takže počítám únor 2011.
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. říj 2011 21:16 #5605 od Petr Dušek

Tomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...

To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevím :o .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 05:27 #5607 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal:

Tomas Hruby napsal: Rozpáral 4s na 2x2s. Není to problém, ale je žádoucí mít zmáklé pájení hliníku, což náhodou umím z dřívějška...

To snad mají baterky praporky z hliníku?? Rozebíral jsem 4čl. nanotech 2200 a pájel jsem to bez problému cínem, na hliník jsem nenarazil, nebo o tom nevím :o .


Valná většina LiPOL má "praporky" poměrně nepájitelné... Většinou se chytneš na nějaký díl, který už byl pocínovaný třeba kvůli balančním konektorům, ale při dělení packu zpravidla narazíš na nějaký kus, který takto upravený není. Při tom zmíněném kuchání Nanotech 1300 převládaly spoje bezproblémové, ale po rozdělení packu na dva právě ten původně "středový"na jedné půlce nestandardní pájení vyžadoval (druhá byla OK od balančního kablíku).

To pájení ale není složité - použiješ speciální cín SnZn a k tomu patřičnou kapalinu, já mám nějakou značenou jako na "nikl" - vše mají v běžném GES/GME. "Praporek" tímto pocínuješ - vypadá to hnusně (bez lesku), ale drží. No a do tohoto základu už pájíš běžným cínem, ten se na to chytne a výsledek už vypadá OK.

Jinak samozřejmě můžeš potkat i baterky, které budou upravené lépe, ale já zatím co jsem musel "kuchat, tak se bez popsaného postupu neobešlo. Mimochodem poprvé jsem to řešil u malých Hyperionů GX, nejde tedy o něco, co se týká jen "pure China"...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 05:46 #5608 od Tomas Hruby

Radim Barč napsal: Letos před sezónou. Takže počítám únor 2011.
Blbost, teď koukám na naše stránky, první jsem koupil v prosinci 2010, ta shořela na soutěži v Třebíči při opakování letu, druhá přišla z Mega motor 14 dní po Třebíči.


Ta první starší bude, ale ta druhá bude časově té mé dost blízká (květen 2011), takže těžko říct...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 06:32 #5609 od Petr Dušek
Motor Mega-F5J se už někdy na jaře v tichosti ztratil z webu výrobce , i když někteří prodejci ho dále nabízejí. To myslím vypovídá o tom, že to (zatím) není moc perspektivní výrobek ;) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 06:53 #5610 od pavol polonec
ja som odlietal zaver sezony na 2S800 hmotnost cca 50g nanotech s prepajkovanymi kablami
kedze som lietal s obstaroznou ambroskou zninezim hmotnosti acu sa mi podarilo dostat na 515g :)

ako by povedal klasik kazdy gram sa pocita :) !

inak 2s800 som vyuziva rano (vid let v Hraniciach na 17sek, vo Zvolene na 10sek= cca 10m/s stupanie) a v beztermickom pocasi
podla intenzity vetra som menil 2S800 za 2S1050 rhina (69g) a do brutal vetra som daval hyperiony 2s1600 (90g)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 07:14 #5611 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal: Motor Mega-F5J se už někdy na jaře v tichosti ztratil z webu výrobce , i když někteří prodejci ho dále nabízejí. To myslím vypovídá o tom, že to (zatím) není moc perspektivní výrobek ;) .


Zajímavé je, že v "novinkách" ho pořád uveden mají... Podle mě si Matyáš zkrátka nechce dělat potíže a tak to prodává spíš jen tak "potichu". Docela ho chápu, je to motor dost na hraně a riziko reklamací a s tím spojených výdajů bude značné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. říj 2011 09:44 #5616 od Bohumil Belan
Ja som kupoval 3 Megy F5J v Brne v marci, 2 pre kolegu, jednu pre mňa. Všetky zhoreli. Moja zhasla pri tréningových štartoch po 20 sec. Vrtula Aeronaut 10/6, 251 mm.

Pokiaľ viem v Žilinskom klube sú po smrti všetky Megy. Vrátili sme sa k starým Turnigy 1900.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.477 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám