file technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)

Více
27. lis 2011 09:30 #6094 od Aleš Krátký
- bohuzel Luďo je to tak no :( kdyby byly vsechny motory +- tak se nic neděje, jen by se dala větší penalizace za 1 vteřinu (neby by se nedělo nic) ale ve chvili kdy jeden motor uplně vyleze z řady, nemůžeš dělat žádné opatření :(

- no a tak kolik jsou teda ciste naklady na vyrobu jednoho motoru ? resp kolik je marze. 120% ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 08:21 #6096 od Radek Novotny
Bohus, ty motory s vysokym vykonem mi behaly na vybranych komponentech z Asie, a vykon byl tak jak rikas u MiHo. Takze tam bych rozhodne nevidel zadnou vedu. A porad nejak nechapu ten podnikatelsky zamer vytocit na male serii motoru mozna 4000 ecek, rozesrat kategorii, ktera na to neni pripravena, a potom co dal...?
Ja mam vyzkousene vybrane komponenty z asie, loziska konkretne z Japonska, zbytek Taiwan a Cina, drat Evropa a sikovne zamestnance.
Cena vc. DPH by vysla max.1500 Kc, spise ale mene.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 10:41 #6097 od Aleš Krátký
pekne jsi to popsal :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 11:26 #6098 od Petr Dušek
Pánové, pěkně se tady předvádíte... "mě ani tak nevadí že nemám lepší motor, ale jen do chvíle, dokud ho nebude mít někdo jiný..."
Jestli něco může rozložit (Radek by použil jiné slovo) tuto kategorii, tak to není nějaký nový motor, ale hysterická reakce na něj.

A ještě obchodní poznámka, cenu zboží na trhu neurčují výrobní náklady, ale poptávka a nabídka ;) .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 11:31 #6099 od Aleš Krátký
jestli neco muze rozlozit kategorii tak nejaky manik ktery stoupa 2x rychleji nez ostatni.
a to lze docilit pouze dvema zpusoby
1) zmena pravidel - neni
2) novy motor - je

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 11:52 #6100 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal: Pánové, pěkně se tady předvádíte... "mě ani tak nevadí že nemám lepší motor, ale jen do chvíle, dokud ho nebude mít někdo jiný..."
Jestli něco může rozložit (Radek by použil jiné slovo) tuto kategorii, tak to není nějaký nový motor, ale hysterická reakce na něj.

A ještě obchodní poznámka, cenu zboží na trhu neurčují výrobní náklady, ale poptávka a nabídka ;) .


Petře, naprosto míjíš podstatu problému... Já, stejně jako Radek si nový motor pořídíme velmi snadno - ani "MiHo" není nic nedostupného a případná Radkova výroba by to jen usnadnila. Jenže představ si situaci na první soutěži roku 2012 - přijede 26 lidí, z nich bude 6 stoupat 18m/s, ostatní v nejlepším případě 12m/s. Jak se asi těch 20 lidí (často z méně příjmových oblastí) bude cítit při zjištění, že nemají jinou možnost než místo dávno pořízených spolehlivých motorů musejí koupit něco nového za ne až tak málo peněz? To, aby si sami přemotali Turnigy za 200 korun (a ztrátu tím minimálně podstatně omezili, když už to nebude zcela rovnocenné) jim přitom pravidla budou zakazovat, protože v nich zůstal zákaz domácích úprav :cry: Můj odhad je, že se tak půlka z té dvacítky na RCEK prostě vykašle - třeba i na motor měli, ale zkrátka je to nasere. Podle mě nic dobrého pro rozvoj kategorie.

Já osobně mám problém právě s tou kombinací událostí "nástup nových motorů", ale přitom nemožnost něco měnit v pravidlech na 2012. Kdyby nové motory vylezly o pár měsíců dříve, tak jsme mohli nechat z pravidel vyhodit zákaz úprav a problém by byl daleko menší - holt by se přes zimu motalo a na jaře by se létalo jako dosud, jen by se holt kvůli větší stoupavosti motorové lety o 5-10s zkrátily - to zas není taková tragédie.
Ovšem ten problém s pravidly to velmi komplikuje a budí ve mně obavy :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 12:42 #6102 od Petr Dušek
Tomáši, nesnaž se to tady balit do nějakého sociálně příjmového kabátu...

A podstata problému? Přeci si nikdo nemohl myslet, že velkosériový motor axi je vrchol techniky pro závodní létání, mluvíme tady o tom přes dva roky a přesto o úpravu pravidel nebyl zájem, teď opravdu nechápu o co vám jde. Kdo si ten motor bude chtít koupit, tak si ho koupí, kdo ne a přesto ho závodění baví, bude stoupat o 30% méně a o to větší bude mít radost když tomu borcovi v Mihem nadělí tisícovku. A jestli se na to někdo vykašle... na to má nový motor minimální vliv.

Pro příznivce F5J je tahle motorová debata hotový balzám na duši... :D ;) :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 13:07 #6103 od Aleš Krátký
neni to 30 procent,ale rekneme klidne 100% ! a to ze axi neni vrchol vime vsichni,ale kdyby mel MIHO + 10 procent jako MEGA F5J nikdo ani nemukne

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 13:59 #6104 od pavol polonec
aj tak Aleš neviem co tu stale nariekaš
predsa ten motor bol len predstaveny ,nie schvaleny!ci sa mylim?
predsa je nejaky postup ktory by sa mal dodrzat ,myslis ze vyrobim motor a hned je povoleny?
aj ked netvrdim ze ho neschvalia :)

druha vec je ze splna technicke parametre definovane v pravidlach tak neviem co sa stale okuňaš a fnukas
(to ze sa posere kategoria je druha vec)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 14:56 #6105 od Aleš Krátký
ja neknouram, ja se snazim rozvirit diskusi na tema "jak zlegalizovat |premotany| motor snadno a rychle"
pokud motor bude ok,a bude ho treba tak ho poridim

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.319 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám