file technicke novinky na rok 2012 (elektronika, ne modely)

Více
28. lis 2011 17:49 #6106 od Zbyněk Smola
Výtah z pravidel.
b) Motor musí být použit střídavý bezkomutátorový dostupný v běžné obchodní síti pod označením třídy 2208
nebo 2826 s rotujícím pláštěm bez převodovky, bez dodatečných elektrických a mechanických úprav.
Povolený maximální průměr statoru je 22 mm a maximální délka statoru 9 mm.
Typickým příkladem takového motoru je AXI 2208. Maximální průměr celého motoru může být 28 mm, délka 26mm.

Může mi někdo říci co je běžná obchodní síť? Kamený obchod, internetový obchod, zahraniční obchod, bazar, ťamanská tržnice, či něco jiného. A výrobce, co musí splňovat? Mít šikovné ruce, známé jméno, kontakty v zahraničí?
Vy se toho motoru nějak bojíte. Vždyť někdo na něj má (a umí ho sehnat) a nemá čas na tréning.
A druhý těch 5-max10s dožene lehce na přistání. Mimochodem až moc hodně bodovaném, ale to je můj osobní názor, já jsem rád že vůbec přistanu.
Prosím zdejší odborníky ať se vyjádří, o kolik % je lepší super model?
Taky bych mohl tvrdit že tuto kategorii rozesírá model Daidalos který je drahý, ne pro každého běžně dostupný a já ho nemám, tak jako motor MIHO.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 18:05 #6107 od Aleš Krátký
daidalose ma 95% soutezicich .. a kolikrat daidala polita i obycejny papirak ikdyz motoruje stejne.s motorem to nefunguje :-/
napr Kurjan Petr ma domaci skladanku. temer v polovine pripadu leti lepe nez daidalos. V procentech ? rozdil mezi daidalem a jeho letadlem je 30sec, 1 minuta +- z deseti takze v tomto pripade je to 5-10 % (mluvim o tomto jednom jedinem prikladu)

a vubec,od toho vseho tady je vlakno "pravidla na rok 2013" kde je mozno VSECHNY tve problemy napsat a pokusit se s nimi neco udelat. vetsina lidi totiz chodi na stoupak (ano denne okolo 100+- unikatnich lidi) ale prispeje tu 4-5 lidi a potom se na letisti vedou diskuse "ktery blb todle odouhlasil, proc s tim nikdo neudelal, proc se tak moc tak moc /malo motoruje, proc se s erem tak moc mlati a zapichuje a proc je trava zelena"

vyznam motoru ktery znacne vycuhuje z rady je jasny.vyznam noveho letadla rozhodne neni tak masivni jako prave toho co nas dostava do vzduchu.a proto se tady vede uz par stran jen o motoru ktery je i neni legalni.
a rozhodne je lepsi neco takoveho resit DRIVE nez si tim rozmrvime celou sezonu !! nebo vam se snad nelibi kategorie kterou litate tak jak je ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 18:40 #6108 od Jaroslav Nezhyba
vyznam motoru ktery znacne vycuhuje z rady je jasny.vyznam noveho letadla rozhodne neni tak masivni jako prave toho co nas dostava do vzduchu.a proto se tady vede uz par stran jen o motoru ktery je i neni legalni.
a rozhodne je lepsi neco takoveho resit DRIVE nez si tim rozmrvime celou sezonu !! nebo vam se snad nelibi kategorie kterou litate tak jak je ?

Aleši-jaké si tedy představuješ řešení ? MIHO zatím ještě na soutěži v CZE nelétal,ale řečí kolem motoru je spousta.Nechme pravidla v r.2012 jak jsou,během sezony se ukáže ,kam spěje vývoj.Ostatní je jen tlachání pivních odborníků....
Většina lidí létá pro radost,od toho jsou pravidla národních kategorií,ale prudit to tímto stylem mi připadá zcestné.Nebo si myslíš,že všichni,kdo jedou na soutěž ,chtějí za každou cenu vyhrát ? Já si myslím něco jiného...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 18:43 #6109 od Zbyněk Smola
Aleši to já všechno vím. Stačilo ale říc na další sezónu jsou povoleny tyto motory. A nebo, jsou povoleny motory těchto rozměrů. Vzpomeň jak to stoupalo ze začátku Radku S. Já jsem rekreant a se svým axíkem ještě nějaké soutěže dám, nenechám se znechutit. Jo a díky za angažovanost v této kategorii, přeju Ti ať tě to baví i nadále. ZS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 19:55 #6110 od Aleš Krátký
Jaroslav Nezhyba : nejde o to co si predstavuji ja,ja si koupim motor od kohokoliv protoze mi to hlavu neutrhne. ale jakozto admin fora se proste snazim vyvolat diskusi na tema ktere je aktualni a to mi nemuze mit nikdo za zle.

(uprimne,a ZCELA uprimne pokud vyjde novy motor,okamzite ho kupuji ve dvou exeplarich na nove ero a litam dal jak jsem chtel,a jako bonus mi odpadne 90% souperu )

Zbynek Smola : ale to nerikej mi,ja jsem uplne normalni letecky manik ktery nic nezmuze. od toho tady je forum a hlas lidu hlas bozi. a ad prani: obcas (treba ted) mam vazne pocit ze prispevek je plny ironie. Jednou napises neco takrka urazliveho,pak zase neco od srdce prejiciho ?

jako sobec tady teda uvedu dve zcela osobni moznosti :
a) da se jmenovity seznam motoru ktery se muze pouzivat - s tim ze se do nej zaradi pouze motory ktere dovoli stoupani CCA 11m/s
b) uplne se zrusi omezeni , resp vypusti se ta nesikovna veta "dostupny v obchodni siti"

aby jste nerekli ze tady jen tlacham a nic nedelam. jsem zvedav jak se k tomu postavi ostatni

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 21:47 #6111 od Zbyněk Smola

Zbyněk Smola napsal: Výtah z pravidel.
b) Motor musí být použit střídavý bezkomutátorový dostupný v běžné obchodní síti pod označením třídy 2208
nebo 2826 s rotujícím pláštěm bez převodovky, bez dodatečných elektrických a mechanických úprav.
Povolený maximální průměr statoru je 22 mm a maximální délka statoru 9 mm.
Typickým příkladem takového motoru je AXI 2208. Maximální průměr celého motoru může být 28 mm, délka 26mm.

Může mi někdo říci co je běžná obchodní síť? Kamený obchod, internetový obchod, zahraniční obchod, bazar, ťamanská tržnice, či něco jiného. A výrobce, co musí splňovat? Mít šikovné ruce, známé jméno, kontakty v zahraničí?
Vy se toho motoru nějak bojíte. Vždyť někdo na něj má (a umí ho sehnat) a nemá čas na tréning.
A druhý těch 5-max10s dožene lehce na přistání. Mimochodem až moc hodně bodovaném, ale to je můj osobní názor, já jsem rád že vůbec přistanu.
Prosím zdejší odborníky ať se vyjádří, o kolik % je lepší super model?
Taky bych mohl tvrdit že tuto kategorii rozesírá model Daidalos který je drahý, ne pro každého běžně dostupný a já ho nemám, tak jako motor MIHO.

Aleši můžeš mi říc co je na tom urážlivé? Já do těch pravidel okolo motorů rýpu už od začátku.
Jinak, máš pravdu, nemám tě rád, protože mě pořád schválně porážíš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2011 21:56 #6112 od Aleš Krátký
na tom nic,myslel jsem spise
Aleši kupj , i více mhA, čím víc mhA TÍM LÉPE. Brrrr, teplo je teplo. A neboj se spínačů, Ty Takový Termikus, ať žije sezóna 2112.
ale nejsem ciťa tak mi to az tak nevadi...

ok a nejaky jiny opravdovy duvod ? tento mi prijde docela srandovni.

imho stejne jsme tedy dost dost off-topic

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2011 08:43 #6113 od Zbyněk Smola
Omlouvám se Alešovi i všem ostatním. Zkusím to přeložit.
Měla to být narážka na vývoj který se čím dál blíží k velkým érům F5j.
Větší baterie, větší proudy. Znamená ve většině případů ne větší tah vrtule, ale jen teplejší motory.
Ale i tak je toho tepla v této hnusné zimě málo.
Těším se na příští rok 2012. Sezóna 2112 byl překlep daný časem a stavem při psaní.
A ten Termikus a spínače to bylo natoto, sorry.

Aleš Krátký napsal: ono si myslim ze by velke rozdily ve vyskach vedly k dost velkemu odlivu lidi z teto kategorie :(
je silne demotivujici jet na soutez s tim,ze me nejaky frantisek dobrota polita v kazdem kole o 10 vterin i kdybych lital jako buh

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. lis 2011 08:57 #6114 od Aleš Krátký
zpet k tematu... ja navrhy dal,vice k tomu asi nic nemam co rici

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. led 2012 14:18 #6358 od Jiří Kotrba
Do technických novinek na r.2012 patří jistě Altis V3 od Aerob Tec.com,( v úterý 24.01. přiveze dodávková PPL).
Dotaz: může mi někdo vysvětlit proč jsou všechny důležité soubory AerobTec-u pro aplikaci PC Altis V3
zazipovány (typ souboru: ZIP) a tím pádem je nelze ani otevřít , natož stáhnout ?
Měl jsem zájem zejména o tento updatovaný soubor:
Flight Management v 1.08 z 12.ledna 2012 " Přidaná čeština"
" Chyba kompatibility instalace s Win Wista a Win 7 přístupová
chyba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.444 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám