question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
15. říj 2020 19:43 #23517 od Pavel Svoboda
Ano tato převodovka "krtkovala" a dost hluboko : - )

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 07:36 #23519 od Ivan Horejsi
Debata se dostala uplne jinam nez na puvodni dotaz :-)
Pozadavek na vetsi vykon se objevil po lonskem mistrovstvi v Bulharsku. Obcas je nutne dostat se daleko proti silemu vetru. Ale to uz ptaci chodi pesky a normalni zavody se ukoncuji.
Delali jsme hodne jednotek HED+Kontronik. To je asi nejvic vykonu.
Proc to hlavne pisu: Kontronik nam na opakovany dotaz znovu potvrdil, ze jejich prevodovky jsou bezudrzbove ...
Udrzba: Kazdej neni tak sikovnej jako Ty, coz mne stve.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 08:03 #23520 od Milan Chalupník
Souhlas, je to tato sestava že:
horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=3359
stejný motor s Micro Edition 5:1 kolega s party provozuje s XPower 900-3S ULT 120C na GM13/10 přes Castle Talon 60 k plné spokojenosti, takže i s převodovkou Kontronik 5,2:1 bych se té 13/10 vůbec nebál, cena příjemná, váha vyšší, ale kdo chce klid a sílu, tak dobrá volba, pokud ne, tak XM3040EG-9 s 3S a 11/7 nebo 4S a 10/6.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 12:54 #23521 od Tomas Hruby

Ivan Horejsi napsal: Pozadavek na vetsi vykon se objevil po lonskem mistrovstvi v Bulharsku. Obcas je nutne dostat se daleko proti silemu vetru. Ale to uz ptaci chodi pesky a normalni zavody se ukoncuji.

Ivane strašně to utíká, ale už to bylo předloni :-)
Jinak osobně si myslím, že to chování při extrémním větru je jedna věc, druhá (a možná důležitější) ale je možnost "závěrečné forsáže" - přibývá startů, kdy se opravdu do 25-27s drží pilot extra nízko a když se mu vzduch nezdá, tak prudce stoupá. A tady je rychlá akcelerace a velká stoupavost kladem, přidat si za 3 sekundy třeba víc než 40 metrů je hodně velká výhoda :-)
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 14:46 - 16. říj 2020 15:08 #23522 od Pavel Svoboda
Tome co má za oběžku Malča ? A neříkej, že to nevíš : - )

Jinak Mega nemá pastorek (s převodovkou Kontronik), ale vyfrézovanou hřídel ... s motorem 16/15/x a touto převodovkou vychází váha na 135 g (s Micro Edition cca 105 g ). 30 gramů na převodech musí být znát .

- převodový poměr 5,2:1
- 3 satelity na jehlových ložiskách
- průměr převodovky 27 mm
- výstupní hřídel průměr 6mm x délka 18 mm
- uchycení : 4 x M3 na d= 22mm
- hmotnost s motorem MEGA 16/35 : 214 g
- možná kompletace s motory MEGA AC16 serie


I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Poslední změna: 16. říj 2020 15:08 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 15:50 #23524 od Petr Heinrich
Shodou okolností jsem dneska testoval nové baterky 1300mAh 4S v Prestige 1600g. Motor Mega s převodovkou Reisenauer (ta kovová). Stoupavost na začátku 22 m/s, po 10s to trochu opadlo na 18 m/s. Venkovní teplota byla 7°C, takže v létě by to mohlo být lepší. Od cca 1300 - 1400g váhy letadla se spíše kloním k řešením s převodovkou právě kvůli té akceleraci jak psal výše Tomáš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 16:04 #23525 od Pavel Svoboda
Ano potvrzuji s Megou váhy 105g a Reisenauer 5:1 na 4článek s letovou váhou letadla 1800 g ( né bot : - ) se dá vyletět 600 metrů za 1/2 minuty.
Petře jaká je vrtule ? Myslím si 14x10 .. ale jak tě znám tak to bude víc.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 16:23 #23526 od Petr Heinrich
Jelikož tam mám konektor XT30, tak tam mám tu vrtuli co píšeš. Jen jsem ji trochu zkrátil, aby mi ten konektor nechytl.
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2020 19:05 #23528 od Tomas Hruby

Pavel Svoboda napsal: Tome co má za oběžku Malča ? A neříkej, že to nevíš : - )


Nějaký ten zapouzdřený Dualsky na 4s s malou vrtulí. Popravdě typ ve smyslu kV fakt nevím jistě, tuším ale ten s méně závity a vyšším kV.
Poděkovali: Pavel Svoboda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. říj 2020 07:40 - 17. říj 2020 07:45 #23529 od Pavel Svoboda
Podle zvuku a výkonu bych typoval Axi a převinutýho. Nebo Leoparda LC450 3200KV ...

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 17. říj 2020 07:45 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.426 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám