- Příspěvky: 457
- Obdržená poděkování 8
Motor + vrtule + baterky pro F5J
- Pavel Svoboda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- FAI ID CZE 16942
I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ivan Horejsi
-
- Offline
- VIP EXPERT
-

Pozadavek na vetsi vykon se objevil po lonskem mistrovstvi v Bulharsku. Obcas je nutne dostat se daleko proti silemu vetru. Ale to uz ptaci chodi pesky a normalni zavody se ukoncuji.
Delali jsme hodne jednotek HED+Kontronik. To je asi nejvic vykonu.
Proc to hlavne pisu: Kontronik nam na opakovany dotaz znovu potvrdil, ze jejich prevodovky jsou bezudrzbove ...
Udrzba: Kazdej neni tak sikovnej jako Ty, coz mne stve.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan Chalupník
-
- Offline
- Expert
-
- Příspěvky: 468
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 15
horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.aspx?objcislo=3359
stejný motor s Micro Edition 5:1 kolega s party provozuje s XPower 900-3S ULT 120C na GM13/10 přes Castle Talon 60 k plné spokojenosti, takže i s převodovkou Kontronik 5,2:1 bych se té 13/10 vůbec nebál, cena příjemná, váha vyšší, ale kdo chce klid a sílu, tak dobrá volba, pokud ne, tak XM3040EG-9 s 3S a 11/7 nebo 4S a 10/6.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Ivane strašně to utíká, ale už to bylo předloniIvan Horejsi napsal: Pozadavek na vetsi vykon se objevil po lonskem mistrovstvi v Bulharsku. Obcas je nutne dostat se daleko proti silemu vetru. Ale to uz ptaci chodi pesky a normalni zavody se ukoncuji.

Jinak osobně si myslím, že to chování při extrémním větru je jedna věc, druhá (a možná důležitější) ale je možnost "závěrečné forsáže" - přibývá startů, kdy se opravdu do 25-27s drží pilot extra nízko a když se mu vzduch nezdá, tak prudce stoupá. A tady je rychlá akcelerace a velká stoupavost kladem, přidat si za 3 sekundy třeba víc než 40 metrů je hodně velká výhoda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Svoboda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- FAI ID CZE 16942
- Příspěvky: 457
- Obdržená poděkování 8
Jinak Mega nemá pastorek (s převodovkou Kontronik), ale vyfrézovanou hřídel ... s motorem 16/15/x a touto převodovkou vychází váha na 135 g (s Micro Edition cca 105 g ). 30 gramů na převodech musí být znát .
- převodový poměr 5,2:1
- 3 satelity na jehlových ložiskách
- průměr převodovky 27 mm
- výstupní hřídel průměr 6mm x délka 18 mm
- uchycení : 4 x M3 na d= 22mm
- hmotnost s motorem MEGA 16/35 : 214 g
- možná kompletace s motory MEGA AC16 serie
I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Přílohy:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Heinrich
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 20
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Svoboda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- FAI ID CZE 16942
- Příspěvky: 457
- Obdržená poděkování 8
Petře jaká je vrtule ? Myslím si 14x10 .. ale jak tě znám tak to bude víc.
I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Heinrich
-
- Offline
- Pokročilejší začátečník
-
- Příspěvky: 20
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
-
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
-
Pavel Svoboda napsal: Tome co má za oběžku Malča ? A neříkej, že to nevíš : - )
Nějaký ten zapouzdřený Dualsky na 4s s malou vrtulí. Popravdě typ ve smyslu kV fakt nevím jistě, tuším ale ten s méně závity a vyšším kV.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Pavel Svoboda
-
Autor tématu
- Offline
- Expert
-
- FAI ID CZE 16942
- Příspěvky: 457
- Obdržená poděkování 8
I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
-
- S-BUS serva (1 Příspěvky)
- Má někdo zkušenosti, nebo někdo prosím ví, jak napárovat S-BUS serva na jednotlivé kanály...
- v Ostatní / Technika
- od Ondřej Vinklář
- Včera 18:34
-
-
-
- RCEV 2020 - žebříček SMČR (1 Příspěvky)
- Zde je konečný stav žebříčku RCEV za 2020. Opět se i v 2020 létálo o krásné...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2020
- od Radek Novotny
- 18. led 2021 16:00
-
-
-
- Nový směr v F5J strojích ? (58 Příspěvky)
- Dnešní trend, méně materiálu, vyšší cena (míněno na výrobce obuvi, Samba není obuvnický...
- v Ostatní / Technika
- od Milan Chalupník
- 15. led 2021 06:21
-
-
-
- Motor + vrtule + baterky pro F5J (589 Příspěvky)
- Celý život je co se učit ... Jeti v manuálu píše Ložiska motoru i převodovky jsou již z...
- v Ostatní / Technika
- od Pavel Svoboda
- 13. led 2021 12:31
-
-
-
- SORG AIR (88 Příspěvky)
- A vítězem se stává ... :-D
- v Vážná témata / Důležité
- od Aleš Krátký
- 09. led 2021 08:47
-
-
-
- Žebříček F5J za rok 2020 (8 Příspěvky)
- Máš recht Tome, četl jsem stanovy a takhle blbě to tam je :lol: :lol: :P Tak to dále neřešme...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2020
- od Martin Rajšner
- 07. led 2021 10:00
-
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.