file FAI - F5J

Více
04. led 2012 08:04 #6290 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
od startu ? ses si jist ? celou dobu ziju s "vypnuti motoru"
prece nema smysl penalizovat cloveka za to,ze si vyleti do pul KM jen tak pro srandu,a pak dolu a vypne v 150 metrech

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:05 #6291 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma FAI - F5J
Jsem si jist! Přečti si pravidla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:10 #6292 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
uprimne ani se mi nechce :-D
ale jo ja ti verim v pohode. ono to je ve vysledku jedno pac stejne nikdo nelita smerem dolu takze co

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:10 #6293 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma FAI - F5J

Aleš Krátký napsal: od startu ? ses si jist ? celou dobu ziju s "vypnuti motoru"
prece nema smysl penalizovat cloveka za to,ze si vyleti do pul KM jen tak pro srandu,a pak dolu a vypne v 150 metrech


Sakra, já už to musím napsat - to si fakt nemůžete přečíst ty články, ve kterých to všechno rozebírám? A co je podstatné - kromě čtení také chvíli přemýšlet... Fakt nevím, proč se s tím píšu, sorry, musel jsem si ulevit :(

A k tvé otázce - samozřejmě že to smysl má!!! Jde právě o to, aby si někdo nehledal 27s termiku pod motorem a v momentu jejího nalezení rychle nevyklesal! Prostě ti to zvedne náročnost - leť do výšky, na jakou si v dané situaci troufneš a tam vypni motor, veškeré finty typu "zoomu" nebo naopak vyklesání by měly být v mezích možností eliminovány.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:12 #6294 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
c) The launch altitude for scoring purposes shall be the maximum altitude recorded from the moment the model
leaves the launchers hand until 10 seconds after the motor is stopped

ale tome ja je cetl,nicmene si nemuzu pamatovat kazdou vetu na internetu

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:25 #6296 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma FAI - F5J
Aleši, právě jsi předvedl jak se zas... (zapleveluje) fórum, bez přemýšlení napíšeš tři zbytečné příspěvky a ty důležité informace už jsou o stránku dál a nikoho to nebaví hledat... a to jsi tu admin kurňa!
Sorry taky jsem si trochu ulevil.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 08:34 #6297 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
tak samozrejmne muzeme plevelit dale, nebo to muzu smazat, a nebo to byla jen otazka,kterou si mozna poklada i vice lidi ... se nedozvis. ok omlouvam se vsem kteri si museli ulevit :-D a ted zpet k tematu a vaznym vecem !

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 09:48 #6298 od Jaroslav Nezhyba
Odpověděl Jaroslav Nezhyba pro téma FAI - F5J
Jen pro zajímavost-zkoušel jsem takovouhle taktiku motorování: vystoupání do cca 100-130m odhadem-pak stažení plynu na vodorovný let a let v kruhu -během letu se mi podařilo naletět stoupák - zapamatoval jsem si místo-pokračoval jsem se staženým plynem asi 5 sec a pak vypl motor-následoval let po okruhu na místo stoupání do 11 sec.sice potřebujete dobrého navigátora ,ale jde to.Je to proti znění zatím nepublikovaných pravidel ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2012 10:46 #6299 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma FAI - F5J

Jaroslav Nezhyba napsal: Jen pro zajímavost-zkoušel jsem takovouhle taktiku motorování: vystoupání do cca 100-130m odhadem-pak stažení plynu na vodorovný let a let v kruhu -během letu se mi podařilo naletět stoupák - zapamatoval jsem si místo-pokračoval jsem se staženým plynem asi 5 sec a pak vypl motor-následoval let po okruhu na místo stoupání do 11 sec.sice potřebujete dobrého navigátora ,ale jde to.Je to proti znění zatím nepublikovaných pravidel ?


Já si myslím, že to je OK - pokud bude ten stažený plyn pořád vyšší než "bod citlivosti výškoměru", tak to není v rozporu s ničím. Tobě nikdo nebrání v tom udělat si pohon, se kterým budeš stoupat 40m/s, takže ve 100m budeš za 2 vteřiny a pak ubrat plyn pro let v horizontu, kdy "hledáš" - pokud nepřekročíš celkovou dobu chodu 30s a zároveň neuděláš nějaký podfuk typu stažení plynu tolik, aby se výškoměr myslel, že už jsi vypnul, tak to nikomu vadit nebude. Jen zkrátka počítej pořád s tím, že penalizace bude podle MAXIMA výšky mezi startem a motor off plus 10s...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2012 06:33 #6314 od Milan Chalupník
Odpověděl Milan Chalupník pro téma FAI - F5J
Jen vložím tuto informaci.Nedávno jsme zde probírali použití různých výškoměřičů pro F5J-FAI, které jsou momentálně na trhu. Unilog bude mít firmware podporující F5J-FAI na jaře (Für F5J werden wir bis zum Frühjahr eine neue Firmware für den UniLog2 zur Verfügung stellen). A také vzniká další nové LOLO5, viz stránky Romana Vojtěcha http://lomcovak.cz/wp_cze/ostatni/2011/12/lehous/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.415 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám