file FAI - F5J

Více
16. říj 2011 18:43 #5775 od pavol polonec
Odpověděl pavol polonec pro téma FAI - F5J
Joooooo Aleš, dnes by to šlo
ale sutaz bola vcera ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2011 19:06 #5776 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
to ja ale vim... kluci co tam byl za error (na soutezi) ze se ceny posilaji? nejak se nemuzu dopatrat.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2011 19:13 #5777 od pavol polonec
Odpověděl pavol polonec pro téma FAI - F5J
to neviem,chybka pri nahadzovani dat asi sa to zmazlo nejako

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. říj 2011 20:13 #5780 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
aha, a bylo vyhlasovani na miste nebo ne ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MarkoGala
  • Avatar uživatele MarkoGala
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17. říj 2011 15:57 #5784 od MarkoGala
Odpověděl MarkoGala pro téma FAI - F5J
Prikladam svoje letove zaznamy, ktore su dokazom , že ked sa chce, tak sa dá aj v polovici oktobra na ostrej sutazi ulietať 10 minut z výšok spravidla pod 200m a zachranit sa v 3. minute z výšok pod 100m... vdaka Ti teply vzduch :)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. říj 2011 16:09 #5787 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
jj pekne,taky se nam to obcas podari ale na soutezi ani prd :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. říj 2011 17:36 #5791 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma FAI - F5J

MarkoGala napsal: Prikladam svoje letove zaznamy, ktore su dokazom , že ked sa chce, tak sa dá aj v polovici oktobra na ostrej sutazi ulietať 10 minut z výšok spravidla pod 200m a zachranit sa v 3. minute z výšok pod 100m... vdaka Ti teply vzduch :)


Dost se to lišilo mezi koly... Na mém záznamu jsou taky dva lety, kde jsem něco "natočil", ovšem taky jsem v jednom letu bral cca 990b za asi 6 minut a v pro mě zkaženém posledním kole bylo za 6 minut dokonce 1000b (já měl bohužel jen 5:10 a ještě mi malinko ulétla výška nahoru :( ).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. říj 2011 15:24 #5816 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma FAI - F5J
Na http://modelweb.fotozona.cz/2011/10/ohl ... bnici.html jsem napsal něco o soutěži v Dubnici, zejména jsem se pokusil nějak shrnout své pocity z kategorie jako takové...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. říj 2011 06:00 #5817 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma FAI - F5J
zajmave cteni.
me treba desne zajma otazka jak trefit prave tu ci onu vysku abych nebyl krute potrestan za vysku nad ... to fakt musim pocitat cas motoru a vim ze za 15s jsem v 150 atd? asi blba otazka co :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. říj 2011 06:51 #5818 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma FAI - F5J

Aleš Krátký napsal: zajmave cteni.
me treba desne zajma otazka jak trefit prave tu ci onu vysku abych nebyl krute potrestan za vysku nad ... to fakt musim pocitat cas motoru a vim ze za 15s jsem v 150 atd? asi blba otazka co :)


Ahoj, když nechám stranou tu hypotetickou možnost, že bude výškoměr kromě měření umět i vypnutí v předem určené výšce, tak je to o odhadu.
Upozorňuji ale, že ač to byla moje první soutěž, tak jsem z 9ti letů (já a syn, jeden let bylo technické selhání) dokázal trefit výšku do plánovaného rozsahu někam mezi 170-195m tuším 6x, dva lety byly lehounce nad a na 211m jsem ulétl jen jednou a to bylo v kole za extrémního větru, kdy jsem letěl na motor dost dopředu v horizontu a pak šel rozjetý lehký model nahoru jak raketa, což se blbě odhaduje. Celkově si myslím, že to po určitém tréningu asi nebude za normálních podmínek problém, "loterie" vypukne jen za nějak složitého počasí.

Pro ilustraci ještě graf od Martina - tři lety v pohodě, jeden kousek nad. Co se týče toho světle zeleného, tak ten byl také v normě, tam se po vypnutí motoru stoupalo nahoru a "FAI výška" byla něco kolem 200m.
[attachment=0:2lssu51v]<!-- ia0 -->Martin-Dubnica-15-10-2011.png<!-- ia0 -->[/attachment:2lssu51v]
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.515 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám