file Stopalcovka

Více
11. zář 2013 11:26 #10703 od Aleš Krátký
v tom pripade ok.

aktualne bych to rad uzavrel do doby,nez se opet posune dalsi kolecko "autoři vs SMČR"

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:06 #10704 od Petr Dušek
Začetl jsem se trochu do návrhu pravidel a jen namátkou vybírám dvě věty, prosím zasvěcené o vysvětlení:
9.6.8.3.3. Zrušení letu a diskvalifikace
g) pilot zapne motor po motorovém okně (tedy po uplynutí 30 sekund od vypuštění modelu z ruky)
- znamená to snad, že pokud opakovaně zapnu motor v průběhu 30 sec. tak k anulování letu nedojde? Proč tam nemůže být prostá věta g) pilot opakovaně zapne motor v průběhu letu.
j) model se zastaví o jakoukoliv osobu - tak tomuto už nerozumím vůbec??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:16 #10705 od Tomas Hruby
Malá poznámka pro Petra D - jestli se na revidovanou verzi koukáš v MS Word, který ukazuje i poznámky, tak to o bodu g) už našel a komentuje Petr Cejnar - taky proti jsem ho tu tak chválil, protože jeho revize mají fakt hlavu a patu a zapracování bude vesměs ku prospěchu :-)

Ale bod j) je od tebe dobrý postřeh a kluci by si to měli poznamenat, tohle je totiž opravdu asi nějak špatně :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:16 #10706 od Aleš Krátký
G) souhlas, to zní logičtěji
j) nějaký zmetek, opravíme.

Díky

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:18 #10707 od Mirek Kotula
Pravidla, co byla teď představena, tak k těm jsem několikrát slyšel, že jsou upravena na míru dvaapůlmetrovému modelu nejmenovaného výrobce. Tak celkem nechápu zastánce proklamace, že klidně můžou modely o menším rozpětí rovnocenně konkurovat modelům o rozpětí 2,5m a s Daidaly klidně konkurovat i modelům F5J. To, že model o malém rozpětí přelétá model F5J, tak to jsou velmi řídké vyjímky, taky by se mohlo tvrdit, že se tato nová kategorie může klidně létat i s házedly. A když to tak je, tak proč se ty modely o rozpětí 2,5m vyrábí a nelétá se nějakýma dvoumetrovkama, a proč nejmenovaný výrobce při vývoji určitého typu modelu zvětšoval rozpětí křídel od nějakých 180cm až na výsledných 230cm. Můžu Vám garantovat, že každý s těch modelů (rozpětí) má své výhody při určitých klimatických podmínkách, ale vždy v průměru bude mít model s větším rozpětí křídel navrch. Tak že, v této kategorii se s malým modelem nedá dlouhodobě konkurovat modelům o rozpětí křídel 2,5m a začne závod v přezbrojování na rozpětí 2,5m a zase pořizovat nový speciál. A proto, že v současné době létá tak 150 modelů do rozpětí křídel do 230cm, tak by stačilo pro využití stávajícího letového parku a upravit pravidla pro tento letový park, třeba tím, že maximální hmotnost modelů by byla 570g.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:27 #10708 od Radim Barč

Mirek Kotula napsal: Pravidla, co byla teď představena, tak k těm jsem několikrát slyšel, že jsou upravena na míru dvaapůlmetrovému modelu nejmenovaného výrobce.


Tak to už je snad trošku moc, nemyslíte pánové! :S

Na éru Vládi Čermáka bylo psáno Brďas 7, já sám v RCEJ skončil S Trumf 10.
Nevím, kdo předpokládá, že dožije se starým érem. Jen říkáme, že to s ním jde.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:31 #10709 od Tomas Hruby
Mirku, pokud tím "nejmenovaným" myslíš YPSI a Daidalos 250, tak jsi podle mě dost vedle. Pro výrobce tohoto modelu by totiž optimem bylo pojetí podle toho loňského návrhu Slováků s 2208, pak by byla výkonem omezena přirozeně hmotnost, což by lehkým Daidalům sedělo. Tato volná pravidla mu naopak moc neprospějí, protože nutně musí vést k tomu, co jsem už zmiňoval, tedy že se postupem času vyrojí modely s větší plochou a o něco větší hmotností pro pronikavost a Daidalos 250 už tak dominantní asi nebude.

A jinak zcela obecně - podle mě je třeba rozlišit okamžitou výhodu od delší perspektivy. Varianta s maximální hmotností a menším rozpětí by jistě byla krátkodobou výhodou pro přechod z RCEK, ale bude to výhoda i když se na to podíváš s perspektivou dvou let? Podle mě ne, protože to zachová nutnost kupovat (či vyrábět) lehké vakuovky, zatímco bez limitu bude stavba modelů jednodušší a domnívám se, že leckdy i levnější...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:32 - 11. zář 2013 12:45 #10710 od Radek Novotny
To je snad každému jasné, že se bude muset pro konkurenceschopnost se špičkou přezbrojit na 2.5m rozpětí. Kdo říká že ne, tak je to nesmysl. Pro klidné podmínky 2.5m co nejlehčí, a do větru a dynamiku opět 2.5m něco kolem 600g-650g, třeba Scorpion, apod... Už jsem slyšel Luďka i Péráka, tvrdí to samé, a už i plánují pro tuto alti kategorii nové 2.5m modely :dry: , hloupí a nebo nezkušení asi nejsou, né...? Nevím, proč se pořád někdo snažíte mystifikovat a chlácholit, že 2metrovky jsou na to v pohodě... nejsou... Jsou samozřejmě horší, i když sem tam to s termikou náhodou vyjde ve prospěch 2m versus 2,5m.

Ohledně letovky, to by jsme tedy měli něco jako stopalcojednacelátřicetvadesetinolibrovky...??? :woohoo:

Ach jo, kdepak jsou naše starý dobrý plechovky s 180cm rozpětím... :unsure:

A když jsem se Luďka ptal, jestli něco přes zimu zase něco konstrukčního postaví s 250cm rozpětím, tak mi řekl že ne, že 2.5m už se na špičkové létání s konstrukčními nedá... Fujtajbl, kam ta ne-modelařina spěje... :unsure:
Poslední změna: 11. zář 2013 12:45 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:48 - 11. zář 2013 12:50 #10711 od Aleš Krátký
tady to uz fakt jak nekde u blaznu na dvorku tyjo :(

doprkna kazdy rok kupujete nebo stavite nove era ! nechapu co se tak trepete s tim,ze aktualne mate 2m ero ? konecne mate moznost si teda postavit neco, co nebude muset vazit 500gr (coz jste vzdy chteli) a najednou pohromáááá, Ypsi vyrabi 2,5M ero...

Sory kluci, ale ty vyrabel uz i do RCEK a vazili 500gr uplne stejne. nema to nic spolecneho s vyskomerem.

Víte co, budeme se o letadlech bavit až si to zalítate jo ? zatím jen plkáte v teoretické rovině a to je vše. Limit je nastaven tak,aby se do něj vešly všechny stávající RCEK modely. To, že Daidal o rozpětí 2,5M existuje už od roku 2011 nemáte ani tušení že?

jako fakt přestávám chápat názory některých lidí.

Radku: Takže postavit 2m model na špičku jde,ale 2,5 metru ne ? blbost. Stejně tam musíš mít dělené křídla, takže povídačky typu "uhlíková trubka je max 2m" si schovejte.

:angry: :angry:

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Poslední změna: 11. zář 2013 12:50 uživatelem Aleš Krátký.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2013 12:51 - 11. zář 2013 12:53 #10712 od Radek Novotny
Aleši, zkus taky jednou něco postavit, ať se nebavíme jen v teoretické rovině... :lol: hihihihihihi...

Já v zimě stavět 100% budu... :evil:
Poslední změna: 11. zář 2013 12:53 uživatelem Radek Novotny.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.477 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám