file Co byste si koupili za letadlo na nové F5J FAI?

Více
03. lis 2011 11:49 #5923 od Tomas Hruby
Tak na okraj - všiml jsem si, že na Arthobby mají jednu novinku - Odysey, tentokrát 2,7m - viz http://www.arthobby.com/index.php?page= ... 0&item=400 . Je to jen na US webu, na evropském ne, takže negarantuji dostupnost. Nicméně se mi tento model docela líbí jak esteticky (hlavně v té "ušaté" verzi), tak ale i tím zavedením nové velikosti mezi 2,5 a 3 metry.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. lis 2011 20:05 #5927 od Bohuslav Reichard

jiri kotrba napsal: Chtěl bych se ještě vrátit k F5J Cummulus-u o rozp.2,5m na obrázku ( a nebudu asi sám) :
- není nutné chválit to letadlo se na první pohled chválí samo, takovou odolnost křídla jsem ještě nezažil u ELANu nemám po dvou haváriích na křídle ani stopu po poškození, uhlík.gondola u.s. a nahrazena lamin.gond.
Mám jen dva dotazy spíš na p.Reicharda :
- nabylo by od věci nabídnout v další 3m verzi F5J dva trupy/gondoly ----uhlíková lehká bez pylonu


lamin. s pylonem
t.zn. pro toho kdo nechce u rozpětí 3m vláčet klapky po zemi a po drnech a kdo je nestíhá včas zatáhnout ?
Druhý dotaz je jen proč je SOP tak vpředu před VOP?


Cumulus neměl být eroplán pro F5J,to bych určitě postavil rovnou 3a více metrovku.Na novém modelu bude pylon a gondola už zas nemusí být tak lehká.
Směrovka u Cumula je na svém místě,posunutá dozadu je výškovka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. lis 2011 15:59 #5949 od Tomas Hruby
Nafotil jsem Shocka trochu lépe - konečně bylo sluníčko...
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. lis 2011 10:48 #5955 od Radek Novotny
Je užitečné na snímku velikost modelu porovnat s velikostí známých přemětů... :ugeek: Dříve se používaly krabičky od sirek, a nebo kovové mince...

A přemýšlivý modelář si hned odvodí, že při velkosti pilota 120cm je Shock velice vydařená 2.5 metrovka... :ugeek: :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. lis 2011 16:22 #5999 od Tomas Hruby
Dneska jsem ověřil Shocka s lehkou baterkou - 3s 1300mAh. Naprostý úspěch - pokles stoupavosti mizivý, ale 100g hmotnosti dolů...
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2011 09:15 #6000 od Jaroslav Lnenicka
Na tuto kategorii by rozpětí do 2,8 m mělo být vyhovující. Záleží ještě na štíhlosti nosné plochy. Profil s max. tloušťkou pod 8% a prohnutím do 2,5%, pokud to bude kompozit.
J.Lněnička

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. lis 2011 09:59 #6001 od Tomas Hruby

Jaroslav Lnenicka napsal: Na tuto kategorii by rozpětí do 2,8 m mělo být vyhovující. Záleží ještě na štíhlosti nosné plochy. Profil s max. tloušťkou pod 8% a prohnutím do 2,5%, pokud to bude kompozit.
J.Lněnička


Moc nesouhlasím - tohle je totiž názor platný jen z hlediska aerodynamiky... Jenže ono jde i o viditelnost modelu a možnosti v taktickém létání a tam je každý nárůst dobrý - třeba zrovna s nafoceným Shockem o rozpětí 3,5m i při celkem opatrném tréningu běžně létám do vzdáleností, které byly se Scorpionem pro RCEK (232cm) na hranici rizika i v soutěži. A situace, kdy člověk potřebuje postupovat se stoupákem po větru je naprosto běžná a v ní je zcela zásadní, jestli z něj budu muset vyletět za 3 minuty anebo si troufnu pokračovat třeba o 2 minuty déle...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. lis 2011 18:13 #6014 od Jiří Kotrba
Ještě bych se rád vrátil k fy Reichard : Při další volbě mezi Elan , Maxx , Magic a Cumulus by také pomohlo
mít někde srovnání v podobě alespoň třípohledového plánku , zejména se jedná o porovnání vzepětí jedotlivých
modelů. ( měl to na př. LS Model).Na E-shopu Reichard , nebo v Katalogu jsem to nenašel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. led 2012 17:51 - 03. led 2012 21:00 #6265 od F5J pilot
nový model z tvorby Vaňurovců a jedná se o model Futtura I a II .
Tyto 2 modely jsou speciálně stavěny pro kategorii F5J FAI aby vše splňovalo pravidla této kategorie a zároveň dovýšilo vysoké úspěšnosti na závodech ( pretěkoch).Modely budou stavěny z carbonu a pevnostně atd.. vše by mělo sedět. Teď záleží na závodech jak se osvědčí ,ale data která jsem shromáždil po dnech testování jsou taková to : :arrow:


dne: 28.12.2011
vítr: 5m/s v nárazech 8m/s
teplota : 2°C
Počasí : oblačno a místy zataženo :?
Výška vypínání motoru po 30sekundách 178m
Testovací výška : 143metrů
celkový čas kluzu po vypnutí motoru : 13:01 minut ;)

Futtura I je vyráběna ze skla a s letovou váhou 980g :idea: na rozpětí 330cm :roll:
Poslední změna: 03. led 2012 21:00 uživatelem F5J pilot.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. led 2012 17:59 #6266 od Aleš Krátký
no nazdar lubosku

zni to fajn ale :

1) zajmaji nas spise rozmery (rozpeti,profil, technologie, prazdna vaha,plna osazena vaha (a cim) , prumerne opadani)
2) fotky ?
3) cena

diky :-D

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.483 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám