file Aegea II

Více
24. led 2010 13:58 #1224 od Fanda Kašpárek
Odpověděl Fanda Kašpárek pro téma Aegea II
No motejla mám taky. Zatm je ale placatej :D
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. led 2010 14:52 #1225 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
Najprv si zabrúsim požadované vzopätie, zafixujem a zlepím 5min epoxidom, keď to uschne mám sklenú pásku 15mm širokú 110g, ktorú potom presýtim epoxidom na tom spoji , ale už 24 hodinový a nechám vyschnúť, možno by si sa opýtal či tam nedávam spojku, ale spoj je dostatočne pevný a na daný účel postačujúci.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. led 2010 17:34 #1247 od Petr Jeremiáš
Odpověděl Petr Jeremiáš pro téma Aegea II
Když vidím vaše brusy, kde už máte technologii zmáknutou, tak zatím tiše závidím. Já takhle dělám svoje první křídlo (s balsou mi to jde podstatně líp ;) ) a tak se učím. Jako první jsem vakuoval uši a tam jsem nějak nezvládnul nosník. Pevný je to až moc, ale vzhledově hrůza. Na střední části jsem trošku změnil postup a už to vypadá o poznání lépe :) . Zítra udělám poslední část (ještě nemá ten správný grif a tak si netroufnu na jeden zátah udělat 2 díly křídla) a je to. Ještě pár křídel a už to snad vychytám :) . Ucho váží 50 gr, střed 63 gr, proti plánu mám tak minimálně 5gramů nadváhu. Mohl jsem třeba učetřit na nosníku, ten mi přijde pevný až dost.
Mám ještě dotaz. Jak řešíte ukončení, když říznu křídelka a klapky? Tu spáru a plochy na bocích křídelék a klapek po řezu jen začistíte, či to třeba olaminujete?
Děkuji[attachment=0:z7jxqyu7]<!-- ia0 -->IMG_0860.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:z7jxqyu7]
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. led 2010 18:12 #1248 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
tú špáru len zabrúsim, ja tiež robím krídla na štvrťky a nie jednu celú polku, tak sa tomu môžem aspoň lepšie venovať, ale hlavne mám malú dielničku a hlavne že ju mám. 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2010 13:50 #1250 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Aegea II
Q11 od vcerejska stoji, pro detaily a dnesni prvni foto mrknete na nase stranky, posledni Zpravodaj 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2010 16:46 #1251 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
Ivane veľmi pekne spracovaný stroj gratulujem. Má to, ale len jednoduché V zalomenie ? Presvitajú tam servá v krídle je pojednom? Čiže klapka po celej dĺžke?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. led 2010 08:53 #1252 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Aegea II
Kridlo je laminovane jen ze dvou polovin, vzepeti je uprostred, pak uprostred polovin kridla a jeste dvakrat na konci kridla. To aby se to dalo laminovat vcelku. Na fotce to neni videt.
Zkousel jsem jenom dve serva, napred jenom jako brzdy (neslo to ridit jenom smerovkou), pak jenom jako kridelka (je to rychle, strasne jsem s tim mlatil pri pristani) - nic z toho nefungovalo. Takze bezna slepa ulicka, musel jsem se vratit k osvedcenym ctyrem servum.
Konecne eroplan, co vypada jako volny motorak:)
Az na tu cenu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. led 2010 10:51 #1253 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
Tým laborovaním z dvomi servami po celej dĺžke, alebo len krídielká som si prešiel aj ja ,ale zatial nie je nič nad štyri servá a min dvakrát zalomené krídlo.
Ozaj a aká ti vychádza váha takto komplet osadeného modelu ak to nie je tajomstvo .
A tá cena myslím, že je veĺmi zaujímavá, kto si taký model touto technológiou vyskúšal tak mi musí dať zapravdu. Uvidíme tento rok koľko noviniek sa ukáže na súťažiach.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. led 2010 18:38 #1254 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Aegea II
Ozaj.
Ve skutecnosti jsem to tak odvazit uz nemohl. Celkova odvazena hmotnost je 385 gramu, ale je v tom uz
- ctyri serva GWS PICO BB a vsechny kabliky (v kridle)
- prevodovka (jenom prevodovka Dualsky, bez motoru)
- kuzel a listy vrtule
Tak si myslim, ze to cca 80 gramu muze delat.
Chceme to povesit v Norimberku, bylo to na posledni chvili, proto takova blba sestava. Vyrobit formu na trup je strasne dlouha a nakladna prace, a to kolega pri vyrobe panske formy ufiknul trup Q10, nastavil to koncem trupu hazedla a tmelil a brousil. Rikaji, ze delat to od zakladu by bylo jeste pracnejsi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. úno 2010 20:39 #1275 od Petr Jeremiáš
Odpověděl Petr Jeremiáš pro téma Aegea II
Jak je to vlastně s profilem na Aegea II? Na plánku je uveden profil AG44-AG47 a v popisu na webu jsou ke stažení souřadnice profilů. Samozřejmě jsem podle těch stažených souřadnic v programu Profilli udělal šablony a vyříznul a vylaminoval křídlo. Bohužel když jsem to porovnal s profily na plánku, tak ty, co vypadnou z programu jsou "trošku" jiný. Na plánku má profil prohnutou spodní stranu no a ty profily dle stažených souřadnic mají rovnou spodní hranu :x No alespoň natrénuju výrobu křídla vakuováním ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.389 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám