file Aegea II

Více
09. bře 2010 14:41 #1423 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Aegea II
Jen mě zajímá kdo se odváží přijít s motorem nad 2000kV.
Takový Scorpion( http://www.satria.cz/catalog/product_in ... 1b16682759 ) by s uhlíkovou vrtulkou 10/5 určitě 15s snesl. Pssst

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 15:05 #1424 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Aegea II
Nevím kdo, ale tuším, že brzy se něco objeví. Jen se modlím, aby to bylo co nejpozději. Jedna sezóna bez hádek a úprav pravidel by bodla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 15:29 #1425 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Aegea II

Zbyněk Smola napsal: Jen mě zajímá kdo se odváží přijít s motorem nad 2000kV.
Takový Scorpion( http://www.satria.cz/catalog/product_in ... 1b16682759 ) by s uhlíkovou vrtulkou 10/5 určitě 15s snesl. Pssst


Zatím se to asi zarazilo na problému, kde vzít vhodnou vrtuli. A ještě bych dodal, že mi to ani moc nevychází, právě proto, že zisk výkonu motoru vrtule už nedokáže předat do vzduchu. Ale už jsem se mýlil mockrát :) . Možná hodně štíhlé listy, aby bylo možné zvětšit průměr vrtule, zmenšování stoupání společně s růstem otáček už moc nikam nevede. Podle mě je lepší cestou vývoje motor - tenčí plechy a silnější magnety (teda, jestli to není zakázaný :lol: ). H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 15:39 #1426 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma Aegea II

Karol Chyba napsal: Je tam AG25, čo máš voči véčkovým chvostom :mrgreen:


Re profil: Zajímalo by mě, jak to funguje s klapkou? AG25 totiž není profil navržený pro klapku, na klapku jsou lepší ty AG4x, co tam má Petr (samozřejmě teoreticky :) ). Jsou totiž navržené tak, že pro pomalý let je "plynulá" horní strana profilu, pro rychlý let potom zase spodní. Říkal jsem si, že to budu muset zkusit ...

Re chvost: nelíbí se mi, divné, nepřirozené, nehezké. Ale na Castorovi ho nechám, takže nejde o nenávist absolutní, a taky lid je názorově rozdělen :) .

Opakuji, moc pěkný model a závidím vám všem odvahu se do vakuování pustit a hlavně tu šikovnost, s jakou to dotáhnete až do vzduchu. Já mám "polystyrénofóbii" :-( . H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 16:18 #1428 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Aegea II

Radim Barč napsal: Nevím kdo, ale tuším, že brzy se něco objeví. Jen se modlím, aby to bylo co nejpozději. Jedna sezóna bez hádek a úprav pravidel by bodla.

Motor s vyšším Kv není snad proti pravidlům..? Dnes se ale zdá, že kombinace 1900kv (resp.1820kv) s vrtulí 10x6 funguje překvapivě dobře a ani směrem nahoru, ani dolu není široko daleko srovnatelný pohon. Jen aby nám v létě ty motorky nezačaly hořet...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 16:38 #1429 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma Aegea II
Loni, na konci léta vydržely i 50sec. To ale bylo za silného větru, standardních 30 vteřin bych se nebál i když v pětatřiceti ve stínu jsem to ještě nezkoušel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 19:08 #1442 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
Zatial som mal asi len 5 letov tak to bolo len o nastavení výchyliek, ale letí to dobre aj keď sú klapky nastavené v nule, mám tam potom ešte dve zakryvenia, ale zatial to ešte neviem ako to bude aj keď nejaké tam určite na krúženie v stupáku budú, treba ešte testovať, len počasie ešte je také ako je. Ale predvčerom som bol z práce lietať okolo 17.15 hod výškomer som mal nastavený na 100m dva krát sa mi podarilo 6minút a raz bol taký dobrý vzduch že to vydalo niečo málo pod 10min.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 21:02 - 11. bře 2010 08:10 #1452 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma Aegea II

Jan Kubica napsal: chvost: nelíbí se mi, divné, nepřirozené,

Též mám véčko, asi nějaká nákaza.
http://zs59.rajce.idnes.cz/
Aegea byla inspirace profilem a klapkováním.
Rozpětí 1720mm, plocha cca29dm, váha těsně pod 500g,bohužel bez baterie.
S loňskou studenou baterkou 8-9m/s.
Poslední změna: 11. bře 2010 08:10 uživatelem Zbyněk Smola.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2010 21:18 #1454 od Karol Chyba
Odpověděl Karol Chyba pro téma Aegea II
Možno V1H5 :lol: treba sa dať zaočkovať :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. bře 2010 19:45 #1460 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma Aegea II
Hoši, svým seriálem jste mě vyprovokovali k tomu, abych to taky zkusil. Při teoretické přípravě jsem nastřádal několik dotazů na zkušenější kolegy, omlouvám se, pokud už tady taková informace proběhla.
1) dáváte nějakou výplň na odtokovku do místa kde se spojuje horní a dolní potah? XPS nejde vybrousit úplně do nuly a mám obavu, že se tam bude potah propadat, nebo tam budou vzduchové bubliny.
2) zkoušel někdo tónovat epoxy nebo stříkat barvu na separovaný durofol?
3) v místě kde je závěs křidélka (klapky) přidáváte na zesílení pásek tkaniny, nebo stačí ta 2x25g ?
3) jak máte namontovaná serva - používáte nějaké krabičky, nebo je jenom lepíte na horní potah?
Předem díky za užitečné rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.428 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám