file RCEP a nebo něco podobného

Více
30. bře 2016 08:07 #16459 od Aleš Krátký
Předskokanem F5J je právě RCEV, kde letadlo nehraje až tak velkou roli.Tam se naopak od odlehčování začalo přidávat olovo

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 08:22 #16460 od Miroslav Rišo
Neviem ako u Vas s RCEV ale u nas pri F5J-400 co je podobna kategoria sa odlahcuje resp prichadzaju nove lietadla s lepsimi profilmi a vypinacie vysky tento rok ocakavam ze budu niekde okolo 100m resp. pod tuto hranicu. A ak nie tento rok na nabuduci sa zacnu modely tejto kategorie pohybovat velmi blizko hmotnostnemu limitu 500g.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 08:25 #16461 od Pavel Hloušek
Já věřím, že i při létání téhle kategorie se budeme bavit, je to vlastně hlavní důvod proč to děláme. A vůbec si při tom nebudeme potřebovat na něco hrát :) A souhlasím s Mirem, třeba by to mohla být i finančně nenáročná přípravka pro F5J, i když to nebylo záměrem. Kolega začal lítat před dvěma lety, poskládal si obyčejný éro a začal s náma jezdit na RCEO. Naučil se soutěžit a přistávat, další krok je tahle kategorie, pořád se stejným érem. Časem třeba zainvestuje do éra a ukáže se na F5J čkách. Pro někoho to ale může být ztráta času a začne rovnou v F5J. Že s tím nejsme první ti věřím. Důvody proč, sem popsal na začátku vlákna. Uvidíme jak se to bude vyvíjet. Pokud se to bude toho 10.4. líbit, zkusíme najít další termín aby nekolidoval především s RCEO. Uvidíme, určitě dám vědět.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 09:44 #16462 od Aleš Krátký

Miroslav Rišo napsal: Neviem ako u Vas s RCEV ale u nas pri F5J-400 co je podobna kategoria sa odlahcuje resp prichadzaju nove lietadla s lepsimi profilmi a vypinacie vysky tento rok ocakavam ze budu niekde okolo 100m resp. pod tuto hranicu. A ak nie tento rok na nabuduci sa zacnu modely tejto kategorie pohybovat velmi blizko hmotnostnemu limitu 500g.


tak to už máme za sebou :-D

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 10:28 #16466 od Tomas Hruby

Aleš Krátký napsal: tak to už máme za sebou :-D


Na to zapomeň, klidně se vsadím, že se to zase zhoupne váhově dolů...

Jinak ale k RCEP - já mám totiž ze zkušenosti s jinými kategoriemi docela problém s tím názorem "A souhlasím s Mirem, třeba by to mohla být i finančně nenáročná přípravka pro F5J,". Bohužel postřehy z jiných kategorií mě vedou k vážné obavě, že to bude vypadat dost jinak. Ono se totiž brzy vyrojí "RCEP (či RCEV) experti", kteří si v této kategorii budou honit ego s investicemi, které by klidně stačily na F5J, jenže holt tady to půjde snáze. Ve výsledku pilotů v F5J spíše ubyde, protože prosadit se tam bude náročnější, ale situace nebude ideální ani v RCEP, protože piloti, kteří by byli její cílová skupina, budou stavem poměrně otrávení.
Příklady se najdou velmi snadno, koneckonců stačí i dění v RCEN někdy kolem roku 2007 :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:29 #16470 od Petr Koláska

Tomas Hruby napsal: Příklady se najdou velmi snadno, koneckonců stačí i dění v RCEN někdy kolem roku 2007 :-(


Ony existují i mnohem čerstvější, například když Aleš loni znovuobjevil kouzlo Óček :whistle: :lol: :lol: Naštěstí to k žádnému kolapsu kategorie nevedlo :lol: Zatím.... :whistle:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 11:44 #16472 od Aleš Krátký
proč já ? já jsem ten druhý ... jsou tam na to větší machři, a je třeba před nimi smeknout klobouk z hlavy

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 15:22 - 30. bře 2016 15:23 #16477 od Tomas Hruby
Aleše jsem fakt nemyslel a i bez větší znalosti dění v RCEO dovolím si tvrdit, že proti tomu, na co narážím, je to asi jeho návrat k RCEO dost slabý odvar :-)
Jinak ale v RCEO/RCEN je to ještě legrace, tam pokud to někdo začal hrotit, tak se to projevilo "jen" ve vynaloženém čase na tréning, získat nějaké větší výhody technikou a přeneseně financemi ale moc nejde. U jiných zmíněných kategorií už to ale tak idylické být nemusí :-(
Poslední změna: 30. bře 2016 15:23 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. bře 2016 16:47 #16478 od Pavel Hloušek
Aleš a óčka? Ahá, to je ten borec co vozí baterky kvůli úspoře místa přidrátovaný pod érem.Toho znám ;) Promiň Aleši, já musel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. bře 2016 06:09 #16480 od Aleš Krátký

Pavel Hloušek napsal: Aleš a óčka? Ahá, to je ten borec co vozí baterky kvůli úspoře místa přidrátovaný pod érem.Toho znám ;) Promiň Aleši, já musel


si to nechám patentovat :lol: :lol: :lol:

hold pro příště na RCEO vyhodit výškoměr, a pořádně upevnit kabinku ;)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.443 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám