file rcek v praxi

Více
27. čec 2010 16:24 #2150 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma rcek v praxi
No a v dnešní konkurenci stačí tecnický, nebo i jiný problém a vsoutěži si už mimo hru. V případě škrtání je to zajímavé až do konce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 16:25 #2151 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma rcek v praxi
Nejde v RCEK o to dostat se do finále? Má pořadí po základní části vliv na konečné umístění? Je potom ve finále škrtací let? Stačí na finále letět 4x na jistotu a hlavně dobře přistávat? Mně se zdá, že ano, ne, ne a (podmíněně) ano.

Jestli to chcete zajímavější, dejte škrtací kolo do finále, tam už to smysl má. Tu kvalifikační část musí ti lepší piloti nějak protrpět :-) . Nicméně, záleží na tom, co z toho chcete mít.

Možná by stálo za to vytahat z výsledkovek vliv škrtacího kola (námět pro trenéra), aby se ukázalo, zda to význam má či ne. Když jsem si kdysi dělal statistiku na RCEN, tak to moc vliv nemělo (navzdory -60) - i když třeba v RCEN to význam teoreticky má, protože se nepřepočítává a neopravuje. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 16:35 #2152 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma rcek v praxi
Nic ve zlým, ale je vidět že tuto kategorii nelítáš. I např. v atletice máš povolen jeden špatný pokus. V rcek je situace už taková že jedno pokažené kolo tě stojí finále.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 16:53 #2153 od Petr Cejnar
Odpověděl Petr Cejnar pro téma rcek v praxi
Je škoda, že někteří dokáží překroutit text a tím osočit jiného. Nikde ve svém příspěvku jsem neuvedl:... zrušení škrtacího letu-zásadně .... (viz citace z nějakého příspěvku JN). Jestli to někdo nepochopil, tak jsem poukazoval na to, že škrtací let je spíše výhoda pro soupeře než pro mne, a na příkladu statistického porovnání výsledků jsem toto ukázal. Nikde jsem nepoužil slovo zrušit, tak jak JN uvedl.
Aleš to ve svém příspěvku,kde uvádí jeho výsledek Eurocupu ( na eurocupu jsem byl pred seskrtanim po sesti kolech 3 ti !!! a po seskrani 8my ..) jenom potvrzuje. Ano, on létal vyrovnaně, dalších pět s jistými výkyvy, těm pěti se blbé výsledky škrtly a Aleš na to doplatil. To není odborně o meteosituaci, to je o statistické úpravě dosažených výsledků. Jenom tady nechápu proč tedy obhajovat škrtání, když mě to takto vořezalo. ??????? (O nic asi nešlo, neboť se asi Aleš dostal do finále, ale kdyby se finále letělo jenom v sedmi lidech ????). A taktika, ta platí ať se škrtá nebo neškrtá. Prostě to je můj názor, škrtáním výsledků toho moc nezachráním a ani nenahradím moje pilotní a modelářské neumění.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 17:05 #2154 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma rcek v praxi
Zbyňku, úplně v pohodě. Já myslel, že v atletice jsou 3 kvalifikační pokusy a potom další už v užším výběru, taky se počítá jen jeden výsledek - ten nejlepší. Nicméně by třeba bylo zajímavé, kdyby se v běhu na 10 km počítalo jen těch nejlepších 8 :-) . Ve volňáskách se nic neškrtá, ve V2 se škrtá, ale nepřepočítává mezi rundami.

Chtěl jsem jen říci, že podle mého (určitě nesprávného) názoru škrtací start rozhodně není taktický prvek, jen opatření proti smůle. Proč ne, když ho tam většina chce. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 17:25 #2155 od Zbyněk Smola
Odpověděl Zbyněk Smola pro téma rcek v praxi
S atletikou jsem to myslel tak že kdyby např.běžci (jiné disciplíny si přiřaď) měli stop při prvním ulitém startu, taky by byli opatrnější(sázeli by na jistotu). V rcej se škrtá, většině to nevadí a je o co závodit do posledního kola. O mě nejde já přistávám při závodech běžně v lese, ale někomu pokažené první kolo sebere trochu vítr z plachet.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 17:54 #2158 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma rcek v praxi
tak mi nevadi skrtani (vesmes jsem bez neho jeste lepe umisteny) nicmene jde o to,ze se tim vytraci atraktivita souteze, protoze vetsina lidi lita jistotu.to je cele, jak jednoduche

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27. čec 2010 18:49 #2161 od Jaroslav Nezhyba
Odpověděl Jaroslav Nezhyba pro téma rcek v praxi
Proč tedy škrtací let ? Trenéři zamyslete se ! Toto jsou poslední dvě věty z příspěvku Petra Cejnara.Vyslovil jsem jako řadový soutěžící svůj názor na škrtací let v kategoriích,které létám,nebo jsem dříve létal soutěžně(F5B-F5F-RCE7-RCEO).Ono hodně záleží na pravidlech,jak jsou postavena.Tam,kde musím kalkulovat s dalšími veličinami-doba chodu motoru + let.čas + na př.počet průletů ,je škrtací nejhorší výsledek pro soutěžícího výhodnější.To potvrzují i některé příspěvky diskutujících.Naproti tomu se objevily názory o jakési objektivitě neškrtacího kola (RCEN,možná i RCEO).Můj názor je...pokud zalétnu horší výsledek řádově o 20 bodů od ostatních suotěžících ,kteří létají vyrovnaně všechny lety,nemám už nárok dostat se mezi prvních,dejme tomu 5 nejlepších,což bývá při dnešní vyrovnanosti problém.Jestliže zaletím na př.v 1.kole špatný výsledek,mám ještě naději,že se mohu probojovat na přední místa.Proto také obhajuji a jsem pro škrtací nejhorší výsledek ve všech národních kategoriích elektroletů.Ale od toho jsou trenéři RCE7-RCEO-RCEK-RCEJ,aby s e k této diskuzi vyjádřili....za sebe -trenér F5B-F5B jsem pro škrtací let,je-li počet kol 4 a více.Naštěstí o změně mezinárodních pravidel elektroletů se rozhoduje v komisi elektro FAI.
Takže-páni trenéři máte možnost se vyjádřit ! Jarda Nezhyba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. čec 2010 06:25 #2165 od Petr Janků
Odpověděl Petr Janků pro téma rcek v praxi
Vše je vždy jen věcí pravidel a každý se s tím musí vyrovnat, ale pokud by se neškrtal nejhorší výsledek a v prvním kole budu mít "nulu", tak ušetřím čas a můžu frčet rovnou domů, což je výhoda. Ovšem jenom jak kdy, plácat se 200km na soutěž a pak 200 zase zpět třeba jen kvůli vyhořelému regulátoru? Přijde mi, že škrtání je ve více kategoriích a funguje. Ale jak jsem psal na začátku, pravidla jsou pro všechny stejná.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. čec 2010 08:03 #2166 od jan kadlec
Odpověděl jan kadlec pro téma rcek v praxi
Můj názor na škrtací let je jednoznačný - nejsem dobrý pilot a tak mě může alespoň trochu zachránit před totální katastrofou.
Nicméně nemohu souhlasit, že mi dává možnost více taktizovat. Např. Aleš ( jen jako příklad, nic víc) Proč létá 40s motoru ? Protože je to "jistota". Ale proč tedy nelétá 35s ? Odpověď je jednoduchá - nemá jistotu. Ale pokud zariskuje a začne takto létat, ostatní se určitě "chytí" a budou motorovat také méně. A pokud se nechytí ? Pak je to jednoduché, buď nalétám a vyhraju nebo nenalétám a budu se litovat - proč sem nešel na jistotu.

Padla tady i přirovnání ke sportu ( atletice ) - proč ne. Můj návrh je tedy jednoduchý - škrtat ano, jeden nejlepší výsledek. Pokud sem dobrý pilot, mám jich dost na vítězství, pokud sem špatný a byla to náhoda, odhalí mě to a dostanu se zpět do "svého" průměru. ( viz. skoky na lyžích, krasobruslení, gymnastika - také škrtají nejlepší a nejhorší "známku" ) ;)

Jan Kadlec

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.550 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám