file Stopalcovka

Více
10. čen 2013 08:31 #9855 od Petr Koláska
Pokud jsou všechny současné výškoměry schopné samostatně odblikat / zobrazit výšku (až tak se v tom sortimentu neorientuju), pak jsem klidně pro napsat do pravidel, že výšku musí zobrazit přímo výškoměr ihned po přistání a finito.... Aspoň v tom bude jasno a Aleš si udělá pořádek v elektrice :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 08:38 #9856 od Radim Barč

Petr Koláska napsal: Pokud jsou všechny současné výškoměry schopné samostatně odblikat / zobrazit výšku (až tak se v tom sortimentu neorientuju), pak jsem klidně pro napsat do pravidel, že výšku musí zobrazit přímo výškoměr ihned po přistání a finito.... Aspoň v tom bude jasno a Aleš si udělá pořádek v elektrice :D

Nejsou!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 08:42 #9857 od Aleš Krátký

"Externí zobrazovací jednotkou se rozumí zařízení přímo určené výrobcem výškoměru k signalizaci F5J výšky. K tomuto účelu nelze požít přenosný nebo stolní počítač, případně jakékoliv jiné zařízení, které nebylo k tomuto účelu dodáno výrobcem výškoměru"


toto bych asi použil. je jasně řečeno co lze a nelze.
příšti stopalce by jsme mohli už zkusit s tímto (nebo podobným) dodatkem.

jak jsem psal, u mne to konkrétně způsobovaly výpadky signálu a poté nahození fail-safe

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 09:03 #9858 od Radim Barč
Petře, nevím jestli je to problém, ale v pravidlech si odporují body 1.3.j + Příloha A, 1.g. s bodem 5.1.b

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 09:58 - 10. čen 2013 09:59 #9859 od Petr Koláska
Ano, to je pravda. Do bodů 1.3.j a Přílohy A, bod 1.g bude doplněno toto: V případě, že je výškoměr zapojen dle bodu 5.1.b, zodpovídá za vypnutí motoru v limitu 30 vteřin soutěžící a dodržení tohoto limitu je v tomto případě kontrolováno časoměřičem.
Poslední změna: 10. čen 2013 09:59 uživatelem Petr Koláska.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 10:31 #9860 od Jaroslav Nezhyba
"Externí zobrazovací jednotkou se rozumí zařízení přímo určené výrobcem výškoměru k signalizaci F5J výšky. K tomuto účelu nelze požít přenosný nebo stolní počítač, případně jakékoliv jiné zařízení, které nebylo k tomuto účelu dodáno výrobcem výškoměru"


Aleši-tohle je ,myslím, vyčerpávající definice.Příští předháňky zkuste podle tohoto.Jinak současná pravidla F5J mají trochu burčákovou příchuť....nějakou dobu potrvá,než získají definitivní znění-bez dvojího výkladu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 12:30 #9861 od Aleš Krátký
definice to je vycerpavajici,ale tu az ted vymyslel Petr Koláska. takze ji dame to RCE100 a bude to :)

povazoval bych tedy toto téma za uzavrene.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 15:21 #9863 od Radim Barč

Petr Koláska napsal: Ano, to je pravda. Do bodů 1.3.j a Přílohy A, bod 1.g bude doplněno toto: V případě, že je výškoměr zapojen dle bodu 5.1.b, zodpovídá za vypnutí motoru v limitu 30 vteřin soutěžící a dodržení tohoto limitu je v tomto případě kontrolováno časoměřičem.


A co kdyby jsme zapojení přes V kabel zcela vypustili. Je to další zbytečná odchylka od F5J a komplikace pro časoměřiče. Veškeré výškoměry se sériovým zapojením počítají.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 18:16 #9867 od Petr Kurjan
V-kabel byl nutný pro případy, kdy výškoměr vůbec neumí povolit nouzové spuštění motoru. Je to čistě softwarový problém a nové verze by už tohle měly umožnit. Na RCE100 nebude striktně vyžadován software F5J a proto by opravdu mohlo stačit pouze povolení nouzového restartu motoru za cenu nulování výsledku soutěžního letu.

Na poslední akci jsem měl možnost posoudit potíže s Altisem V3 kolegy Vohralíka, který si neuměl poradit s nastavením a měl proto jeden let za 0 bodů. Byly zde 2 problémy: velmi stará verze firmwaru a nevhodné nastavení výškoměru. Výsledkem byl chybějící záznam startovací výšky a současně i nemožnost přečtení v novém programu. Po vytažení dat a přehrání FW na poslední dostupnou verzi již odlétal zbytek soutěže bez problémů. Před zahájením soutěže je nutné upozornit na požadované nastavení výškoměrů. Zde vidím úskalí pro počítačově méně zdatné kolegy (ale jinak skvělé piloty!), kterým občas bude nutno pomoci s nastavením a kontrolou instalace nejlépe ještě před soutěží. Problémy ale mohou být i se zbytkem elektroinstalace, jak už zjistil A. Krátký. Příprava techniky a její zvládnutí tedy bude důležitou součástí tréningu a není dobré ji podceňovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. čen 2013 18:58 #9869 od Aleš Krátký
no dovol,já mam vždy techniku na špičkové úrovni :)
hold fail-safe je sviŇka no :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.454 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám