file Stavba F5j větroně

Více
12. kvě 2015 07:58 #14871 od Tomáš Hlavinka
Odpověděl Tomáš Hlavinka pro téma Stavba F5j větroně
Tak jsem se konečně dokopal k tomu osadit elektro trup k Maxe, když do konce týdne dorazí Altis tak bych ji mohl v sobotu v Dubu i zalítat. Střed křídla je z mé F3J Light Maxy, dodělal jsem si lehčí uši z bulharského triaxiálu a trup s vakuovanýma ocaskama. Připravená k letu váží 1620g. Trubka je už nové technologie se „sklovitým“ povrchem bez viditelné šroubovice. Spojky 7st. Udělal jsem si jen na zkoušku jak se to bude chovat - uvidíme, kdytak se vrátím k osvědčeným F3J 5st.
Dnes tolik módních 1300g je sice v nedohlednu, ale na mé 2 elektro soutěže za rok to bude asi stačit. Kdyby né vím kde pro příště určitě 150g ušetřit.

Vybavení:
4x MKS DS 6100, 2x Futaba 3150, NTM 2836-kv1400, Castle Ice 50, 3S Nanotech 850, Michna 10x6
jo a profil uši je fakt dodržen (3D sken na optice)










Poděkovali: Aleš Krátký

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. srp 2015 19:39 - 18. srp 2015 19:40 #15405 od Petr Maňásek
Odpověděl Petr Maňásek pro téma Stavba F5j větroně
Zdravím,
pane Koláska
je možné získat plánek na to krásné f5J Alegria co jste stavěl ?
Poslední změna: 18. srp 2015 19:40 uživatelem Petr Maňásek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. srp 2015 20:05 - 18. srp 2015 20:07 #15406 od Petr Koláska
Odpověděl Petr Koláska pro téma Stavba F5j větroně
Samozřejmě - původní od Milana Mačingy jsou k dispozici tady a tady .

Moje lehce upravené mám v Corelu, ale můžu je exportovat do téměř jakéhokoliv formátu (stačí si říct) a pověsit taky někam na Google disk.
Poslední změna: 18. srp 2015 20:07 uživatelem Petr Koláska.
Poděkovali: Petr Maňásek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. srp 2015 10:44 #15416 od Petr Maňásek
Odpověděl Petr Maňásek pro téma Stavba F5j větroně
Díky,
paráda. Jestli by šly ty vaše upravené hodit do dxf, dwg a poslat na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. budu rád :)
Chystám se na jedno retro letadlo , Sagittu 900 zvětšenou na 3,4m. Zachovat vzhled, ale moderní profiláž, klapky křidélka, motor.
Tak sbírám podklady jak se dnes dělá konstrukční stavba :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. lis 2015 08:20 #15784 od Bedřich Koros
Odpověděl Bedřich Koros pro téma Stavba F5j větroně
Tomáši můžu vědet co je to za trup který máš osazen pro F5J???

Asi si také budu u Tebe objednávat další trubku -

v čem se liší proti té co už mám z jara 2015.

Příloha - zkušební výroba pro sezonu 2015.

Díky za odpověď.

Béda
BK-HK
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10. lis 2015 05:30 #15788 od Tomáš Hlavinka
Odpověděl Tomáš Hlavinka pro téma Stavba F5j větroně

Bedřich Koros napsal: Tomáši můžu vědet co je to za trup který máš osazen pro F5J???


Gondola je Maxa od Vladimir´s model, trubka moje - už ta nová, ocas vakuovaný z dílů co jsem měl doma.
Trubka vyrobená novou technologií nemá stopu po pásce - takovou tu šroubovici okolo.
Je hladká a lesklá jako z formy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2016 08:29 #15933 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma Stavba F5j větroně
Mám dotaz na konstruktéry. Stalo se mi, že při zavírání torzky (v celé hloubce) celého středního dílu křídla, se pod tíhou všech závaží, to křídlo zkroutilo nerovnoměrně. Jde o křídlo (pouze střed) pro F5J o rozpětí 1300mm. Levá polovina je naprosto rovná, ale pravá se překroutila o 2mm (negativ). Jde o 0,5°. Uši, které na to přijdou, jsou rovné.
Chci se zeptat, jaké mám možnosti nápravy. Nebo jestli to mám ignorovat. Zatím se mi nic podobného nestalo a takové překroucení jsem nemusel řešit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2016 14:06 #15943 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Stavba F5j větroně
Nahrat laminat a nakroutit.
Hodne neprijemna práce.
Musí se to nahrat tak, aby epoxid zmekl. A pak trošičku prekrouceni prehnat.
Nikde ne nad plynovym varicem, nikdy ne ani nad plotynkou nad takovym varicem. To jsem udelal, ale jen jednou.
Uspech není zarucen.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2016 16:15 #15945 od Martin Beseda
Odpověděl Martin Beseda pro téma Stavba F5j větroně
Není to laminát, je to balzové křídlo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. led 2016 17:48 #15946 od Ivan Horejsi
Odpověděl Ivan Horejsi pro téma Stavba F5j větroně
Pak jsou dve moznosti.
1. Rozriznou podel cely balsovy potah (jiste radeji zdola), nakroutit do roviny a zalit ridkym CA. Napred jen par kapek, po kontrole cely sev.
2.Potahnout a doufat, ze kridlo pujde nakroutit nahratim folie.

Asi bych doporucil 1.
Když se to neopravi, eroplan bude zatacet a mozna dokonce doprava i doleva podle okamzite rychlosti. Let bude nejspis v "esickach", tim se ale prodluzuje draha letu a uleti se mensi draha.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.726 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám