question-circle Motor + vrtule + baterky pro F5J

Více
07. pro 2016 08:27 #17722 od Tomas Hruby
Asi jste si na akcích všimli, že si hraju s race coptery a dovolím si sem pustit jeden poznatek z této kategorie, který se může hodit v F5J.
Do ČR se dováží jeden z "copterových hitů", kterým jsou LiPOL Acehe 75C, dostupné v kapacitách 850 a 1300mAh, viz www.rotorama.cz/baterie .
Podle mého názoru je to za velmi slušnou cenu zajímavá náhrada TP 70C, parametry fakt nevypadají zle. Uživatelé těžších "bitevníků" navíc teď mohou využít vánoční slevu na verze 1300mAh, 850mAh ji bohužel nemají, ale i normální cena ujde.

Osobně mám ověřeny verze 1300mAh a je to fakt slušné, tak na úrovni TP za zlomek ceny. Menší 850mAh jsem ještě nezkoušel, ale docela bych jim věřil. Koupeno u výše uvedeného prodejce, doručení je rychlé a seriózní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. pro 2016 14:57 - 09. pro 2016 15:06 #17733 od Martin Horák
A co dvou článek ,dá se sehnat ? Martin
Poslední změna: 09. pro 2016 15:06 uživatelem Martin Horák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. pro 2016 17:11 - 09. pro 2016 17:23 #17734 od Tomas Hruby
To se v racecopterech vůbec nelétá (myslím v těchto velikostech, nějaké mikro s 2s250-500 by se asi našly), proto je nepravděpodobné, že by se to u značky cílené na coptery dvoučlánky dělaly a i kdyby, tak by to asi těžko vozil do ČR prodejce na copter cílený.
Asi jedině koupit 4s a předělat na dva dvoučlánky, mimochodem v době RCEK jsem to dělal, jednu dobu byl na špičce jeden typ Nanotech, který také jako 2s nebyl, tak jsem "kuchal".

EDIT - dvoučlánky fakt nejsou, viz www.acehe.co/index.php/product/index , není to jen o dovozu do ČR. Jinak tyhle články jsou opravdu míněné vážně, jsou použity i v části strojů, které jsou k vidění už i v přenosech Eurosportu - www.wired.co.uk/article/drone-racing-eurosport . Proti tomu, co se s baterkami dělá v této kategorii, je F5J "pohodová relaxace" :-)
Poslední změna: 09. pro 2016 17:23 uživatelem Tomas Hruby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2017 10:16 #17795 od Ivan Horejsi
Tak jsem konecne (snad a po letech) pokrocil v mereni vlastnosti baterii.
Pomoci PowerLabu je mozno vybijet s rekuperovanim. Do olovene to bohuzel dost dobre neslo, nevezme vetsi proudy. Tim jsem na par let skoncil.
Teprve nekdy zacatkem prosince mne napadlo rekuperovat do LiPo 5000-6S. A to jde a velmi dobre.
Do toho prisel novy Aufwind s mimoradne zajimavym clankem o baterkach, ktery napsal Markus Muller, autor ecalcu.
Musim rict, ze nas navod se s doporucenimi od Markuse velmi dobre shoduje. S jedinou vyjimkou: doporucuje nabijet 1C, bez ohledu na to, co je napsano na baterii.
Odmeril jsem nekolik typu, konkretne Dualsky ULTRA, Acehe, Revolectrix. Vsechno 1300-3S, s vyjimkou Revo HV, to bylo 1500 ale nabijel jsem jen na 4,2. Dnes Tatoo 1500.
Meril jsem vnitrni odpor, vybijel 20C a meril teplotu na povrchu.
Zaver: Je to vsechno stejne. Odpor v ramci presnosti mereni, teplota v podstate stejna 44 stupnu, vybita kapacita prakticky shodna.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 07:09 #17810 od Tomáš Hlavinka
Nezkoušel někdo náhodou inrunnery HET průměr 28mm ??
konkrétně pro tříčlánek HET 5W - 1800kv / 78g / max. 28A
případně pro dvoučlánek HET 4W - 2250kv / 78g / max. 30A pro 2S

za 1200,- kč se mi to jeví jako dobrá alternativa MEGY. Otázkou je jestli je hřídel odpružená, nebo se dá "odpružit" vyndáním pojistného třmenu na hřídelce.

3S varianta: eshop.satria.cz/satria/eshop/3-1-Elektro.../5/456-EDF-5W-1800Kv

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 08:23 #17811 od Pavel Svoboda
ten motor má hřídel 3,17 ... Mega 5 mm

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 09:40 #17812 od Tomáš Hlavinka
v případě, že by byl rotor axiálně uvolněný, stačí cca 1-2mm tak by to možná nemuselo mít na nic vliv. Kužel se opře celou plochou o trup. Popravdě se ni nikdy nestalo, že bych takto hřídel ohnul.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 11:28 - 12. led 2017 11:28 #17813 od Pavel Svoboda
U AXIho třeba hřídel neohneš ale zlomíš.
Nevím jak to řeší Malča tým - lítaj AXI.

I pád na "ústa" je pohyb dopředu !
Poslední změna: 12. led 2017 11:28 uživatelem Pavel Svoboda.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 11:45 #17814 od Tomáš Hlavinka
jednoduše jako na každé oběžce odstraní přední třmínek který zajišťuje rotor na hřídelce s vinutím.
Při přistání se pak hřídel zamáčke tak daleko, než se opře kužel o trup.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. led 2017 13:14 #17815 od Ivan Horejsi
Kdyz se nepochvalim sam, nikdo to za mne neudela.

Mam tam pokon z Kacka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.491 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám