file F5J

Více
30. dub 2011 19:34 #3765 od jan kadlec
Odpověděl jan kadlec pro téma F5J

Aleš Krátký napsal: a proc myslis honzo ze skonci vyskomery ? ja nechci dostat ze hry ten prvek napeti a taktiky. vyskomery to vse zmizi ! zadny stres jak dlouho motorovat, zadne napeti jak dlouho motoroval kolega vedle. vse spatne....
tot je zase muj nazor :)

A hlavně "škrtací" lety jinak je to nuda...... :lol:

Jan Kadlec

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2011 19:45 #3766 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma F5J
jenze tim ze nemusis rikat "motor stop" a vsichni konci ve stejne vysce proste vypousti ze souteze to kouzlo "nevim jak vysoko [jak dlouho motoroval] kolega vedle" a o tom to je.

kdyz budeme mit vsichni stejnou vysku (FXJ atd.) tak proste to bude zase treba o strojich. lidi jsou proste zkoumavi a proc ma vyhravat nekdo kdo ma stroj za 80 000 a ne ten kdo ma ero za 3000 ? to by urcite nastalo kdyby byl pevny motor, pevna vyska atd.

nyni to neni tak markatni,nikdo neda o 73 000 vice za ero,kdyz staci treba jedna jedina vterina motoru navic (nebo nadeje ze to kolega posere a vypne moc brzo)

tak to zase vidim ja :) at kazdy lita co chce,mi se libi to napeti a limitovane vysky,casy me moc nelakaji (ne ze by mi to neslo mozna,toho se extra nebojim) ale proste mam rad to napeti, tu strategii jakou zvolit podle pocasi.

imho. to same mas i v RCEX :) tam taky dost zavisi na tom kdy si reknu "TED POLETIM" protoze je pekne. a ne ze vsichni musi letat ted v sobotu v 14:00 a zacinat vsichni v 20m nad zemi.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2011 19:59 #3767 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma F5J

Aleš Krátký napsal: jenze tim ze nemusis rikat "motor stop" a vsichni konci ve stejne vysce proste vypousti ze souteze to kouzlo "nevim jak vysoko [jak dlouho motoroval] kolega vedle" a o tom to je.

kdyz budeme mit vsichni stejnou vysku (FXJ atd.) tak proste to bude zase treba o strojich. lidi jsou proste zkoumavi a proc ma vyhravat nekdo kdo ma stroj za 80 000 a ne ten kdo ma ero za 3000 ? to by urcite nastalo kdyby byl pevny motor, pevna vyska atd.


Aleši, jen jedna technická - v F5J NENÍ stejná výška jako ve starých FXJ. Za každý metr výšky se odečítají body. Když vypneš motor v 50 m, odečtou Ti 25 bodů, když ve 100 m, odečtou 50, za 200 m výšky je 100 bodů, ale potom každý metr nad 200 je už za 3 body dolů. Takže taktika tam je, když si bude pilot věřit a vypne v 50 m, bude mít oproti jinému, který poletí do 200 m, navíc 75 bodů (tedy pokud uletí maxe). Takže všechna ta Tebou zmiňovaná taktika tam je.

O penězích to bude - F3jéčko bude podmínkou, ale bude stačit pohon za pár stokorun. H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 09:15 #3770 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma F5J
tak to ano,to je fakt ze se muzes vypnout drive.nicmene si porad myslim ze omezovani vysky je pro mne spatne.

jak rikam to je muj nazor, a sto lidi sto jinych nazoru.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 17:55 #3778 od Palo Lišhák
Odpověděl Palo Lišhák pro téma F5J
od Ludek Novotny » čtv 28. dub 2011 23:41:16
Tak tu konečně máme novou kategorii ....na F5 mi stačí na soutěž donést váhu a občas soutěžícímu zvážit baterku, a může se létat a létat.....na F5J budu potřebovat výškoměry, čtečky, Waty a spoustu dalších nesmyslů....že já se líp neučil a nešel studovat ČVUT, aby jsem se v tom všem vyznal (*1)..místo odpočinku po letu a nabíjení baterií se bude na startovišti z modelu načítat cosi...a v tom se přiřítí další skupina na start...to bude paráda naštěstí se tohle bude odehrávat snad jen v Holíči (*2) a nikde jinde a jestli se to objeví i u nás, tak ti dva až tři soutěžící co se tam sejdou se snad na startovišti neušlapou....myslím že mluvím za velkou většinu lidí co velké elektry létají: bojkotovat, bojkotovat a bojkotovat tenhle výplod nesmyslů, který si vymyslelo pár důchodců (*3) a taky si ho na FAI prosadilo...jak se říká: o nás bez nás..tak ať vám to pánové létá!

od Jaroslav Nezhyba » pát 29. dub 2011 11:27:57
Vypadá to, že staří pánové při hlasování zapomněli použít hlavu a trochu přemýšlet (*4). Horší pravidlový paskvil jsem ještě nečetl (*5) Přitom původní návrhy o použití wattlimiteru nebyly špatné (*6)...
... Zase se vymyslely nějaká pravidla,aby někomu vyhovovaly-ale komu ? No,tahle sezona ukáže, zda jsou pravidla F5J FAI života schopná....o čemž silně pochybuji (*7)...


Nechcem zasahovať do vnútorných vecí Českej F5 komunity, ale aspoň pár poznámok k *) zvýrazneným odsekom pre istotu predsa pridám:

*1 ... je naozaj na škodu veci, že si to neskúsil. Možno by teraz Tvoje komentáre neobsahovali toľko nezmyslov
*2 ... musím Ťa sklamať, už sa to odohráva aj v rade iných krajín (pozri si napríklad F5J-FAI-UK )
*3 ... myslím, že nemáš mandát hovoriť za „velkou většinu“, ale Tvoj postoj vítam. Nielen mne v F5J chýbať nebudeš
*4 ... ale, ale ... predsa tam bol jeden pán z Kazachstanu, ktorý bol proti !
*5 ... 35 rokov vo funkcii moderátora CERN (EU centra jadrového výskumu) asi redaktorovi pravidiel neprospelo (?)
*6 ... a že práve autor wattlimitera bol hlavou skupiny, ktorá F5J-FAI pravidlá vypracovala – nie je to divné ?
*7 ... O ČEMŽ SILNĚ POCHYBUJI sme počuli s Kornelom Némethom od českých „F5 expertov“ už v roku 2001. Vyjadrili sa tak o budúcnosti terajšej F5J-euro, keď sme prišli do Čiech pozvať českých F5 pilotov do tohto – vtedy ešte len slovensko-maďarského seriálu...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 18:51 #3781 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma F5J
Palo, budeš lítat kromě FAI i EURO? A nebo už se budeš specializovat jen na jednu kategorii...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 19:52 #3784 od ludek novotny
Odpověděl ludek novotny pro téma F5J
Palo, myslím že takových odpůrců nového nesmyslu je spoustu...u nás i u vás....hodně jich o tom mluví akorát se nikdo neobtěžuje sem o tom psát....stejně už tím nic nezměníme....za sebe říkám, že budu bojovat za to, aby žádná taková soutěž u nás nebyla a když už bude, aby na ní nikdo nejezdil a dali jsme tak najevo svůj odpor.....máme demokracii, tak by jsme měli naše názory brát.....já beru Tvůj, máš na něj právo.....a ještě něco, jestli někdo u nás v Čechách jen vypustí úvahu, že sprzní RCEK nějakým limiterem, osobně ho zašlapu do země i s letadlem..klidně si pak půjdu sednout na Bory :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 20:01 #3785 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma F5J
nono kluci ...
v klidecku jo. 8-)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 20:09 #3786 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma F5J
Palo, ono je pochopitelné, že jako člověk angažovaný v dodávkách výškoměrů jsi nadšený, ale mohu ti garantovat, že mezi elektroletci nejen v ČR to zas tak extrémní nadšení nebudí.

Vcelku to asi nejlépe vystihl Honza Kubica v tom, že tato kategorie může být zajímavá jako přímá náhrada F3J, ovšem jako elektroletecká kategorie to moc neřeší zejména na národní úrovni - tohle je z hlediska nutných modelů to nejdražší, co vůbec mohlo být přijato :(
Je to docela škoda, ten původní "limiterový návrh" v MMR létání by mohl vést ke vzniku kategorie,která by byla koncepcí modelu tak trochu v "RCEN stylu", kdy by se dalo létat se vším možným, bohužel ale došlo na něco jiného...

A mimochodem, vůbec nejsem proti změnám, taky si myslím, že u "F5J EURO" došlo k dost velkému "zvrhnutí", kdy jednak narůstá cena, ale hlavně se lety začínají lišit příliš nepatrnými rozdíly, tohle nevypadá moc udržitelně, ovšem současná FAI F5J moc jako řešení nevypadá, je to spíš cesta k tomu, "jak se dostat do stejných problémů jinou cestou".

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2011 20:16 #3787 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma F5J

Jan Kubica napsal: O nic bleskového nešlo. Na RCG je 2 roky stará diskuse F5J FAI. Před rokem CIAM FAI návrh na F5J smetla se stolu, ale ustavila se pracovní skupina, která "vyplodila" návrh přijatý. Takže 2 roky diskusí, žádný blesk.


Tohle je dobrá demagogie - před rokem byl smeten návrh s limiterem energie, po roce byl najednou přijat návrh úplně jiný - kde prosím máš ty dva roky diskusí? Mimochodem krajně pozoruhodné je, že byl jako oficiální FAI (byť předběžný) přijat návrh na pravidla, podle kterých se vlastně nikde soustavně nelétá. S energy limitery je spousta zkušeností z F5B/F, klasické switche na fixní výšku jsou taky ověřené ledaskde, F5J Euro je taky otestované - přijetí čehokoli z toho by dávalo smysl, ale prošlo něco úplně jiného? Tohle je opravdu ukázka drsného lobování...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.523 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám