F5J
- Aleš Krátký
- Offline
- Administrátor
8-0 zkratka je porad co objevovat
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
- Offline
- Administrátor
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Aleš Krátký napsal: jj ale to uz ulitavame trosku off-topic ne ?
To jistě
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jan Kubica
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Tomas Hruby napsal: Já bych to spíš nazval "hraním si" - ano, třeba utrácíme, ale v podstatě si hlavně hrajeme ve stylu "je tenhle motor lepší?" a tak Připadá mi, že narůstající zájem o RCEK je dán hlavně tím, že je u této kategorie to technické hraní a létání dost v rovnováze - je tu velký prostor pro "hračičky", ale přitom se mohou předvést i lidi s dobře zmáklou pilotáží v termice a všichni jsou ve výsledku spokojeni.
Je to OT, ale nedá mi to - v jiném vlákně (<!-- l --><a class="postlink-local" href=" stoupak.cz/portal/forum/viewtopic.php?f=3&t=269 ">viewtopic.php?f=3&t=269) je vyhlášení Eurocupu i s upozorněním, že se nesmí chladit motory - prý je to nebezpečné :o . Komu a čím?
Nicméně když si ještě vzpomenu na vzrušenou diskusi, co je v SOR povolené a co ne, co je sériový motor a co ne, tak se mi zdá, že ty argumenty ohledně "hraní si s pohony" jsou spíše jen takové "řeči" (abych použil slušné slovo). Každý, kdo se bude snažit získat nějakou technickou výhodu, bude zašlapán do země novým paragrafem pravidel, kterým se mu inovace zakáže. Takže pánové, vymyslete si proti výškoměrům nějaký lepší argument H.
"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ludek novotny
- Offline
- Pokročilejší začátečník
- Příspěvky: 98
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 2074
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
....pro mě je inovace zkoušení různých vrtulí o stanoveném průměru a laborování se seřízením modelu, nebo s použitými profily......ještě jedna otázka, jestli někdo k dosažení výsledků použije něco nepovoleného a nepřijde se na to, bude mít dotyčný z toho opravdu radost...vyhrát podvodem?quote]
...a pro někoho jiného to může být najít ideální provozní teplotu jak baterie, tak motoru...
Je to jen o úhlu pohledu.
Jen k těm pravidlům, opravdu je v RCEK zakázáno chladit nebo nahřívat, pokud ne byl bych s tím podvodem opatrnější.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radek Novotny
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 1100
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 36
Cooling...
- it may bring potential risks to competitors and timekeepers, since the cooling sprays will be present at the flying site (sun-heat, explosions, flammable solutions....
- it may also damage the motors, or control electronic devices due to different temperature extensions of different materials, and due to water condensations inside the fuselage
- rapid cooling may cause the props more fragile so they could brake and cause damages
Heating...
- increasing battery temperature by heating by use of active (e.g. electric) devices may cause highly potential riscs, since various uncertified heating devices would be used and may be affected by technical malfunction of the heating device
To jsou odborná vysvětlení, které mají hlavu i patu, pro neagličany přiložím překlad, až najdu pár minut...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
-
- Zimní liga F5J 2024/25 (7 Příspěvky)
- Zimní liga je 23.11.2024 zrušena.
- v Letecké kategorie / F5J
- od Zdeněk
- Včera 20:52
-
- Kluby / individuální členstvi SMČR 2017 (116 Příspěvky)
- Jistě sám dobře víš, že s pojištěním je to trochu složitější, pojistná smlouva SMČR...
- v Vážná témata / Důležité
- od Pavel Svoboda
- 17. lis 2024 13:18
-
- Soutěže 2025 (9 Příspěvky)
- LMK Hořice - zatím nepotvrzené termíny: 19.4.2025 RCEV 8.5.2025 F5L 14.-15.6.2025 F5J...
- v Vážná témata / Důležité
- od Petr Dušek
- 30. říj 2024 19:22
-
- Podzimní RCEP Náměšť nad Oslavou, 27.10. 2024 (4 Příspěvky)
- Po zralé úvaze jsme se kvůli malému zájmu rozhodli naši soutěž zrušit. Bylo by víc...
- v Soutěže / Soutěže v roce 2024
- od Pavel Hloušek
- 25. říj 2024 08:55
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.