file F5J

Více
02. kvě 2011 20:20 #3834 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma F5J
no a to nehlede na to, ze se zacina jevit lepsi a lepsi nez axi a 10/6 snad dualsky 1700+- a vrt 11/7

8-0 zkratka je porad co objevovat :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. kvě 2011 20:53 #3835 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma F5J
Tak naokraj prozradím jiné téma k laborování - zajímavý je i klasický AXI, ale k němu vrtule 11x6 v kombinaci s kuželem RFM s malou roztečí (tuším jen 32mm). Při 11x6 je průměr plně podle pravidel i s takto malým kuželem, motor to přitom snese. Opravdu lze zkusit leccos, další možnost je vrtule 10x7 atd...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. kvě 2011 21:08 #3836 od Aleš Krátký
Odpověděl Aleš Krátký pro téma F5J
jj ale to uz ulitavame trosku off-topic ne ?

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. kvě 2011 06:48 #3837 od Tomas Hruby
Odpověděl Tomas Hruby pro téma F5J

Aleš Krátký napsal: jj ale to uz ulitavame trosku off-topic ne ?



To jistě :roll:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. kvě 2011 16:56 #3850 od Jan Kubica
Odpověděl Jan Kubica pro téma F5J

Tomas Hruby napsal: Já bych to spíš nazval "hraním si" - ano, třeba utrácíme, ale v podstatě si hlavně hrajeme ve stylu "je tenhle motor lepší?" a tak :D Připadá mi, že narůstající zájem o RCEK je dán hlavně tím, že je u této kategorie to technické hraní a létání dost v rovnováze - je tu velký prostor pro "hračičky", ale přitom se mohou předvést i lidi s dobře zmáklou pilotáží v termice a všichni jsou ve výsledku spokojeni.


Je to OT, ale nedá mi to - v jiném vlákně (<!-- l --><a class="postlink-local" href=" stoupak.cz/portal/forum/viewtopic.php?f=3&t=269 ">viewtopic.php?f=3&t=269) je vyhlášení Eurocupu i s upozorněním, že se nesmí chladit motory - prý je to nebezpečné :o . Komu a čím?

Nicméně když si ještě vzpomenu na vzrušenou diskusi, co je v SOR povolené a co ne, co je sériový motor a co ne, tak se mi zdá, že ty argumenty ohledně "hraní si s pohony" jsou spíše jen takové "řeči" (abych použil slušné slovo). Každý, kdo se bude snažit získat nějakou technickou výhodu, bude zašlapán do země novým paragrafem pravidel, kterým se mu inovace zakáže. Takže pánové, vymyslete si proti výškoměrům nějaký lepší argument :( H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. kvě 2011 18:29 #3856 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma F5J
Ani nahřívat aku, 38°C v pohodě, 40°C je už moc? Při zvýšené tělesné teplotě je zákaz strkat baterku do kapsy!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. kvě 2011 21:15 #3858 od ludek novotny
Odpověděl ludek novotny pro téma F5J
Chlapi, neblázněte....technická inovace nespočívá v tom, že budete používat nepovolený motor, nebo stříkat nějaký dusík či co to je do motoru před startem....pro mě je inovace zkoušení různých vrtulí o stanoveném průměru a laborování se seřízením modelu, nebo s použitými profily.....prostě využít povolený materiál k dosažení co nejlepších výkonů a nevymýšlet blbosti.....myslím, že takový dusík na vrtuli by s ní mohl při roztočení dělat divy.....ještě k baterkám a jejich ohřevu, klidně si je před startem strčte do slipů, nikdo vám nic neřekne, ale ohřívat je na nějakém zařízení asi neprojde...ještě jedna otázka, jestli někdo k dosažení výsledků použije něco nepovoleného a nepřijde se na to, bude mít dotyčný z toho opravdu radost...vyhrát podvodem?Já osobně by jsem se propadl hanbou.....tak nevymýšlejte hovadiny a raději choďte lítat a trénovat.....to vám dá určitě víc!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. kvě 2011 21:58 #3859 od Petr Dušek
Odpověděl Petr Dušek pro téma F5J
Zakažte si co chcete, je to čistě na tvůrci pravidel, ale zatěžovat studenou baterku je pitomost už jenom kvůli životnosti baterie... doufám, že slunce není považováno za zakázané aktivní zařízení... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. kvě 2011 05:40 #3860 od Radim Barč
Odpověděl Radim Barč pro téma F5J
ludek novotny\n

....pro mě je inovace zkoušení různých vrtulí o stanoveném průměru a laborování se seřízením modelu, nebo s použitými profily......ještě jedna otázka, jestli někdo k dosažení výsledků použije něco nepovoleného a nepřijde se na to, bude mít dotyčný z toho opravdu radost...vyhrát podvodem?quote]

...a pro někoho jiného to může být najít ideální provozní teplotu jak baterie, tak motoru...
Je to jen o úhlu pohledu.
Jen k těm pravidlům, opravdu je v RCEK zakázáno chladit nebo nahřívat, pokud ne byl bych s tím podvodem opatrnější.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. kvě 2011 07:46 #3861 od Radek Novotny
Odpověděl Radek Novotny pro téma F5J
Ohledně zahřívání a chlazení, v RCEK to podchyceno není, zatím je to jen v pravidlech F5J EuroCup. Důvodem proč to tam dát je bezpečnost v depu a na ploše nejen pro piloty, ale pro všechny, t.j. časoměřiče, pořadatele, mažoretky...


Cooling...
- it may bring potential risks to competitors and timekeepers, since the cooling sprays will be present at the flying site (sun-heat, explosions, flammable solutions....

- it may also damage the motors, or control electronic devices due to different temperature extensions of different materials, and due to water condensations inside the fuselage

- rapid cooling may cause the props more fragile so they could brake and cause damages

Heating...
- increasing battery temperature by heating by use of active (e.g. electric) devices may cause highly potential riscs, since various uncertified heating devices would be used and may be affected by technical malfunction of the heating device

To jsou odborná vysvětlení, které mají hlavu i patu, pro neagličany přiložím překlad, až najdu pár minut...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.462 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám