file RCEV/FXJ - výškový spínač

Více
08. říj 2010 11:05 #2760 od Aleš Krátký
tak je neco jineho rikat " ten aleš ale přistava jako machr, a jak pekne lita" ... to nikomu nevadi, ale malo kdo rekne " ten aleš je ale mamlac, pořad s tím máchá, neumí lítat a to trenuje jako ocas, a ty přistani, no je rad že trefi vubec misto, a nalitava jako blbec" .. pak je jasne ze se na neho snese hromada posmesku a nadavek kdyz se mu neco neporadi...

chvalit = ano
kritizovat = ano,ale malo kdo se do toho pusti (ja treba jo,mi to nevadi viz muj nazor na novotneho l. posledni let v F5J-slovinsko) (notak ludo,beru si te jen jako priklad,neber to vazne :) ))) )

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:06 #2761 od Aleš Krátký

Petr Dušek napsal: Napadá mne, že v této kategorii by možná byl prostor pro to, nechat okamžik startu na pilotovi. Například po vzoru britských pravidel létat 10 minut z 11 (pracovní čas) ?? Druhý dotaz, v hodnocení přistání se neuvažuje žádná změna? Myslím, že tady by klidně stačilo jak navrhoval S. Neu - kruh 10/20/30m za 30/20/10 bodů ?


to muzes pristani rovnou vypustit :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:12 #2762 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: to muzes pristani rovnou vypustit :)

To si rozhodně nemyslím, mám čerstvý příklad z RCEK v Horní Branné, trochu foukalo a na spoustu přistání 15m páska nestačila, a to i u lidí od kterých bych to nečekal...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:18 #2763 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal:

Aleš Krátký napsal: to muzes pristani rovnou vypustit :)

To si rozhodně nemyslím, mám čerstvý příklad z RCEK v Horní Branné, trochu foukalo a na spoustu přistání 15m páska nestačila, a to i u lidí od kterých bych to nečekal...


Hm, jenže tohle je opravdu v lidech... Dál od bodu se dá zahučet při celkově problémovém letu - nějaké točení v pár metrech po větru do poslední chvíle a pak nedoletět, to se stane. Ale pokud jdu opravdu na přistání stylem, kdy mohu o přistání přemýšlet, tak pak se fakt nedá kruh cca 5m prakticky minout ani za poměrně silného větru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:20 #2764 od Aleš Krátký
to teda fakt neda... a zvlaste kdyz je vice lepsich pilotu,vsichni trefujou i za vetri v klidu 97-96 , trefit 10 metru, to i na zadech v klidecku fakt.uz vidim jak 99% pilotu ma 30b za pristani, o jak to zamicha poradim :)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:26 #2765 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: ...uz vidim jak 99% pilotu ma 30b za pristani, o jak to zamicha poradim :)

Možná sis toho ještě nevšiml, ale v této kategorii přistání pořadím míchat nemá. Je to jen malá odměna za to, že jsi doletěl zpátky bodu. Ale chápu, že v rámci zachování "tradice" tam asi zůstane to klasické bodování od 100b po 5b za každý metr...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:40 #2766 od Aleš Krátký
no pristani je nedilna faze letu ! jesti umis litat,a pak s tim praskas nekde do pole nebo mezi auta,tak nejsi u mne pilot.
podle me je snad dost dulezite dostat ero dolu do nejake umerne vzdalenosti a v case.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:50 #2767 od pavol polonec
presne tak ako pise Aleš
odletiet termiku tak aby som sa nemusel vratit je lahke!ina situacia je ked treba ratat s navratom vid v Ziline (let c.4) ked som letel proti vetru od 7:30 minuty (nasiel som termiku daleko a nizko) takmer po lajne k bodu!
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.stoupak.cz/viewtopic.php?f=3&t=198&start=0 ">viewtopic.php?f=3&t=198&start=0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 11:59 #2768 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: no pristani je nedilna faze letu ! jesti umis litat,a pak s tim praskas nekde do pole nebo mezi auta,tak nejsi u mne pilot.
podle me je snad dost dulezite dostat ero dolu do nejake umerne vzdalenosti a v case.

5 metrů od bodu přeci není do pole ani mezi auta! Je to přesně o tom jak píše PP, dokázat se vrátit, když létáš termiku daleko a nízko. Otázkou pouze zůstává, jestli ta úměrná vzdálenost je 20cm, 1m, nebo 5m.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 12:06 #2769 od Aleš Krátký
5 metru rozhodne neni k sobe , to sory (nezapomen na to,ze se to nasobi dvema,vetsina lidi se postavi na konec kruhu ve kterem chce pristat a ne doprostred,proto mit rozptyl 10 metru mi uz pripada opravdu dost.

ono neni jedno jetli bude 30,20,10 (bodu vs metru) (protoze budou mit vsichni 3O a defacto muzes pristani uplne vypustit.), nebo 100,99,98 po 20 cm, protoze vetsina pilotu trefuje ALESPON 90 a to neni tak velka ztrata ....
radeji ztratit par bodu (ti dobri zjiskaji) nez byt bez bodoveho rozdilu kdyz maji vsichni stejne

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.443 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám