file RCEV/FXJ - výškový spínač

Více
08. říj 2010 12:56 #2770 od Petr Dušek

Aleš Krátký napsal: 5 metru rozhodne neni k sobe , to sory

Zkus tohle říct někomu, kdo přistává s F5B/F modelem .. :D

Aleš Krátký napsal: radeji ztratit par bodu (ti dobri zjiskaji) nez byt bez bodoveho rozdilu kdyz maji vsichni stejne

Tady jaksi všichni stejně mít nemůžou, když se odečítá počáteční výška! V tom je to kouzlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 12:59 #2771 od Petr Dušek
Abychom nedebatovali o fiktivním návrhu, hodil jsem to narychlo do odstavců. Teď můžete vesele hledat mouchy na tomto návrhu:

[attachment=0:q44qcjec]<!-- ia0 -->Návrh_pravidel_RCEV_08-10-2010.pdf<!-- ia0 -->[/attachment:q44qcjec]
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 13:37 #2772 od Palo Lišhák
Petr, je to perfektne vystihnutý zámer autorov "red point" paragrafu... ;)
Vidím tam však rozdiel v porovnaní s overenými FXJ pravidlami - limit pre max dobu chodu motora 30 sekúnd prináleží k štandardnej výške 200 m.
Mala by sa v tomto bode ponechať variabilita, aká platí doteraz - 200m/30s alebo 150m/25 s prípadne 100m/20s .... atď. Pre naše stredoeurópske pomery je štandardná výška 150 m dobré riešenie, ale povolená doba chodu motora je trochu dlhá.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 14:15 #2773 od Petr Dušek
30sekund je takové kulaté číslo, pak je to bez problému i pro modely mezy 5-10 m/s. Když bude většinový názor jiný není problém tam dát 25 nebo 20s. ale to už nehraje podstatnou roli. Do vzorce jsem dal referenční výšku 150 a koeficient 1 (1metr=1bod), dá se debatovat o jiných parametrech. Při počítání od nuly, bez referenční výšky, tzn. T-H+P by bylo nebezpečí, že při krátkém letu a špatném přistání se výsledek dostane do mínusu. Koeficient 2,5 jak někdo navrhoval na RCG se mi zase už zdá příliš, podle mě je ta jednička akorát... Ubral bych na přistání, ale takhle to vidím jako rozumný kompromis mezi 20cm a 5m.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 14:58 #2774 od ludek novotny
Tak jsem tady jeden den nebyl a nestačím se divit.... :D ...připadá mi, jako když něco složitého má být pro jistotu ještě složitější :D ....jako za hluboké totality, pořád něco omezovat a zakazovat...ale proboha proč?Naštěstí tu Aleš a Tomáš vyjádřili moje myšlenky...třeba se v budoucnu posuneme někam, kde soutěžící aby pochopil pravidla a uměl všechny ty vymoženosti obsluhovat a nastavovat, bude muset absolvovat minimálně dvě vysoké s červeným diplomem :ugeek: Pořád se oháníte virtuální šnůrou, ale kdo byl na soutěži F3J, a já to i kdysi létal, tak ví že sice soutěžící má vlasec o nějaké délce, ale každý vypíná v úplně jiné výšce...záleží na podmínkách.Omezujte výkon, příkon, proudy, napětí....ale proboha nekecejte pilotům do toho, jak vysoko mají vypínat, nebo jak dlouho mají motorovat ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 15:48 #2776 od Palo Lišhák

ludek novotny napsal: Omezujte výkon, příkon, proudy, napětí....ale proboha nekecejte pilotům do toho, jak vysoko mají vypínat, nebo jak dlouho mají motorovat ;)


Ty predsa s posr---mi spínačmi lietať nebudeš - tak prečo Ťa to tak vzrušuje ? ;)
Mimochodom - hádať sa vieš perfekne, ale s čítaním je to zrejme horšie...
Prečítal si si vôbec Petrov návrh pravidiel ? A pochopil si o čo v nich ide ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 15:57 #2777 od ludek novotny
Palo...já se přeci nehádám....u nás tomu říkáme konstruktivní debata o daném tématu :D ....jen chci, aby měli modeláři z létání radost, aby ihned po přistání věděli na čem jsou a aby přemýšleli hlavně o termice a taktice....aby neměli plnou hlavu něčeho.....snad mě chápeš ;) ještě jeden dotaz...proč tolik prosazuješ spínače a jiné vymoženosti k omezování všeho možného?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 16:25 #2778 od Tomas Hruby

Petr Dušek napsal:

Aleš Krátký napsal: 5 metru rozhodne neni k sobe , to sory

Zkus tohle říct někomu, kdo přistává s F5B/F modelem .. :D


Ehm, víš že jsem jsem v Holíči dva roky po sobě se Surprise 15 (což je plnokrevné F5F) snad neměl jediné přistání pod 80 bodů? Jo, s F5B naloženým na limit 75g/dm2 to je o něco horší, ale podobné letadlo asi moc s tímto threadem nesouvisí, že?
Prostě zas jen takový další výkřik do tmy k zdůvodnění nezdůvodnitelného :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 16:53 #2781 od Jan Kubica

Tomas Hruby napsal: Prostě zas jen takový další výkřik do tmy k zdůvodnění nezdůvodnitelného :(


Co je nezdůvodnitelné na tom, že netřeba honit bodíky na přistání, jestliže lze již po letové části očekávat rozdíly v řádu desítek či stovek bodů? H.

"Stoupáme?"
"Ne! Naopak! Klesáme!"
"Je to ještě horší, pane Smithi! Padáme!"
(Jules Verne, Tajuplný ostrov)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. říj 2010 16:57 #2782 od Tomas Hruby

Jan Kubica napsal:

Tomas Hruby napsal: Prostě zas jen takový další výkřik do tmy k zdůvodnění nezdůvodnitelného :(


Co je nezdůvodnitelné na tom, že netřeba honit bodíky na přistání, jestliže lze již po letové části očekávat rozdíly v řádu desítek či stovek bodů? H.


Nezdůvodnitelné je přistání 10-20-30m - to pak můžeš přistání úplně zrušit a nebodovat ho...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.428 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám