file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
29. kvě 2012 06:17 #7176 od Aleš Krátký
Tak kluci nejake info ohledne pravidel.

na EC v madarsku se predbezne dohodlo ze jedine omezeni motoru bude rozmer statoru a to 22mm a 9mm
jsou povolene veskere upravy.


nevim jak nase narodni, ale teoreticky by mely jit ruku v ruce s temi "evropskymi". je to sice jine nez jsem chtel ja (seznam povolenych motoru aby z nich nikdo nevybocoval z rady, nebo omezit KV ale co uz)

teoreticky se tedy toto tema tyka i Pravidla pro RCEK na rok 2013

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

vpmodel

Více
29. kvě 2012 09:22 #7178 od Radim Barč
Jen upozorním, že na soutěži v Polance se budou ohledně motorů dodržovat pravidla RCEK, SMČR 2012. Motor musí být dostupný v běžné obchodní síti. Strejda Google bude k dispozici.
Radim Barč

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 09:44 #7179 od Radim Barč
Ještě doplním, nevím jakou má tato kategorie s neomezením motoru v Evropě budoucnost. Jsem ale přesvědčený, že u nás toto pravidlo odradí velkou část pilotů a byla by škoda pokazit tak rozšířenou kategorii. Možná by stalo za úvahu, zeptat se na soutěžích, co si o této změně pravidel myslí většina modelářů a ne jen slepě přijmout to, co se dohodne v Maďarsku nebo někde jinde.
RB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 10:30 #7180 od Petr Dušek
Radime, domnívám se, že současný stav je neudržitelný. Buď je možno omezit pouze rozměry, jak je navrhováno dle EC, nebo udělat krok zpátky a předepsat opravdu "monotyp" max 3-4 typy motorů o známém výkonu, a jiné zakázat. Dnes jsou sice úpravy zakázány a motor musí být z "běžné obchodní sítě", ale případný podvod je nezjistitelný.

K návrhu EC - omezit pouze stator mi nepřijde úplně správné, minimálně by tam měl být ke statoru ještě vnější průměr, jinak vzniká neomezený prostor pro větší magnety.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 10:42 #7181 od Aleš Krátký
já zase navrhoval seznam motorů, kde by se prostě nedostaly motory "výkonově mimo". elegantní a jednoduché a přitom 100% účinné.

Koneckonců můžeme udělat anketu zde na stoupáku (chodí tady snad většina soutěžících co lítají RCEK)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 10:54 #7182 od Radim Barč

Petr Dušek napsal: Radime, domnívám se, že současný stav je neudržitelný. Buď je možno omezit pouze rozměry, jak je navrhováno dle EC, nebo udělat krok zpátky a předepsat opravdu "monotyp" max 3-4 typy motorů o známém výkonu, a jiné zakázat. Dnes jsou sice úpravy zakázány a motor musí být z "běžné obchodní sítě", ale případný podvod je nezjistitelný.

K návrhu EC - omezit pouze stator mi nepřijde úplně správné, minimálně by tam měl být ke statoru ještě vnější průměr, jinak vzniká neomezený prostor pro větší magnety.

Jsem tedy zpátečník! O tom, že jsem všemi deseti pro seznam povolených motorů je všeobecně známo a nevidím v tom zásadní problém.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 11:00 #7183 od Tomas Hruby
Radime a jak budeš rozumně řešit kontrolu? Zkus na to prosím konkrétně odpovědět, protože to je základ diskuse o variantě "seznam motorů", bez jasného názoru na tohle je to dost o ničem :(

Jinak můj názor na tuto problamatiku sepíšu snad už dnes večer podrobněji do samostatného článku (asi mne na blogu, ale odkazy či citace dám i sem), nicméně tvoje reakce na tu kontrolu mě dost zajímá. Sám na to nemám jasný názor a rád se poučím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 11:06 #7184 od Aleš Krátký
netreba kontrolovat. kdyz nekdo vali o 5 m/s vice nez ostatni, vsimne si toho kazdy. po pripadnem vyndani motoru KAZDY pozna ze je brouseny / previnuty / ruzne upravovany.

Imho tome chapu ze mas svuj web, ale takove "zasadni" veci bys mohl klidne resit i tady (a to uz jsem ti psal i o F5J cos chtel psat)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 11:19 #7185 od Radim Barč
Předesílám, že teď neřeším rozdíl jednoho, nebo dvou metrů ve stoupavosti.
Na soutěžích se schází poměrně stálá parta, občas někdo přibude a jiný zase chybí. Prakticky všichni ví, jak výkonné jsou současné motory a podle toho vypadá stoupání modelů po startu. Pokud někdo začne vybočovat příliš je to signál, že něco není v pořádku. Ale hlavně budu vycházet z toho, že nejsme podvodníci.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. kvě 2012 11:35 #7186 od Tomas Hruby
Aleši na férovku - myslím si, že sem pouštím knowhow a postřehů víc než velká většina ostatních, ale opravdu se mi nechce sem dávat i souvislé články, které jdou nějak víc do hloubky.
To, co podle mě patří k veřejné diskusi sem dávám tak jako tak, ale celému článku s nějakým dlouhodobějším tématem je lépe "samostatně", než aby se zamotal mezi balastem v diskusi anebo krátce svítil na titulní stránce Stoupáku, odkud za chvíli zmizí a už ho nikdo nenajde.

Jinak právě tahle problematika pravidel "outrunnerů" má v sobě daleko víc úhlů pohledu (zdaleka to není jen o diskusi kolem motorů!!!!), něco jsem říkal i v Maďarsku a ač se ti to právě moc nelíbilo, tak se to prostě nedá opominout. Pokusím se to nějak naformulovat, ale nebude to snadné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.473 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám