Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013
- Aleš Krátký
- Autor tématu
- Offline
- Administrátor
na EC v madarsku se predbezne dohodlo ze jedine omezeni motoru bude rozmer statoru a to 22mm a 9mm
jsou povolene veskere upravy.
nevim jak nase narodni, ale teoreticky by mely jit ruku v ruce s temi "evropskymi". je to sice jine nez jsem chtel ja (seznam povolenych motoru aby z nich nikdo nevybocoval z rady, nebo omezit KV ale co uz)
teoreticky se tedy toto tema tyka i Pravidla pro RCEK na rok 2013
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Radim Barč
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
RB
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr Dušek
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 2074
- Karma: 7
- Obdržená poděkování 75
K návrhu EC - omezit pouze stator mi nepřijde úplně správné, minimálně by tam měl být ke statoru ještě vnější průměr, jinak vzniká neomezený prostor pro větší magnety.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
- Autor tématu
- Offline
- Administrátor
Koneckonců můžeme udělat anketu zde na stoupáku (chodí tady snad většina soutěžících co lítají RCEK)
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Jsem tedy zpátečník! O tom, že jsem všemi deseti pro seznam povolených motorů je všeobecně známo a nevidím v tom zásadní problém.Petr Dušek napsal: Radime, domnívám se, že současný stav je neudržitelný. Buď je možno omezit pouze rozměry, jak je navrhováno dle EC, nebo udělat krok zpátky a předepsat opravdu "monotyp" max 3-4 typy motorů o známém výkonu, a jiné zakázat. Dnes jsou sice úpravy zakázány a motor musí být z "běžné obchodní sítě", ale případný podvod je nezjistitelný.
K návrhu EC - omezit pouze stator mi nepřijde úplně správné, minimálně by tam měl být ke statoru ještě vnější průměr, jinak vzniká neomezený prostor pro větší magnety.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
Jinak můj názor na tuto problamatiku sepíšu snad už dnes večer podrobněji do samostatného článku (asi mne na blogu, ale odkazy či citace dám i sem), nicméně tvoje reakce na tu kontrolu mě dost zajímá. Sám na to nemám jasný názor a rád se poučím.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš Krátký
- Autor tématu
- Offline
- Administrátor
Imho tome chapu ze mas svuj web, ale takove "zasadni" veci bys mohl klidne resit i tady (a to uz jsem ti psal i o F5J cos chtel psat)
Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Radim Barč
- Offline
- Expert
- Příspěvky: 567
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 35
Na soutěžích se schází poměrně stálá parta, občas někdo přibude a jiný zase chybí. Prakticky všichni ví, jak výkonné jsou současné motory a podle toho vypadá stoupání modelů po startu. Pokud někdo začne vybočovat příliš je to signál, že něco není v pořádku. Ale hlavně budu vycházet z toho, že nejsme podvodníci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Tomas Hruby
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
To, co podle mě patří k veřejné diskusi sem dávám tak jako tak, ale celému článku s nějakým dlouhodobějším tématem je lépe "samostatně", než aby se zamotal mezi balastem v diskusi anebo krátce svítil na titulní stránce Stoupáku, odkud za chvíli zmizí a už ho nikdo nenajde.
Jinak právě tahle problematika pravidel "outrunnerů" má v sobě daleko víc úhlů pohledu (zdaleka to není jen o diskusi kolem motorů!!!!), něco jsem říkal i v Maďarsku a ač se ti to právě moc nelíbilo, tak se to prostě nedá opominout. Pokusím se to nějak naformulovat, ale nebude to snadné.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Přihlášení
Poslední příspěvky
- Nejsou žádné příspěvky k zobrazení.
Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.