file Eurocup pravidla 2013 - ČR RCEK Pravidla 2013

Více
01. čen 2012 12:26 #7272 od Tomas Hruby
Ale návrh seznamu motorů právě to převíjení vůbec neřeší!!! To je to, co jsem tady už dvakrát psal - napište mi, jak budete neupravenost motoru kontrolovat, ale prosím doopravdy, ne prázdné fráze typu "to bude hned vidět" nebo "lidi přeci nepodvádějí".
Máš naprostou pravdu, když píšeš "je důvod vyřešit problém" - ano je, ale pak dejte návrh, který to opravdu vyřeší!!!!!

Tuhle odpověď prostě nikdo nedal a je to podstata problému - on totiž vlastně nikdo nemá ponětí, jak to reálně kontrolovat, proto se objevil návrh to nekomplikovat, na nic si nehrát a raději to uvolnit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 13:52 #7273 od Radim Barč
Kontrola je problém, všichni to ví a bude to problém vždy. I když budou dány jen rozměry, předpokládám, že se motory příliš často rozebírat nebudou.
Kontrolou standardního motoru by bylo třeba změření otáček před startem +- 200 otáček by to mělo sedět. S přihlédnutím ke kapacitě aku a rozměru vrtule. Není to zdaleka optimální, ale něco to napoví.
Připadá mi a nejsem sám, že tady řešíme soutěž, na které je vítězství odměněno minimálně dovolenou v Karibiku.

Tomas Hruby napsal: Jenže tenhle tvůj návrh dotazu už je čirá demagogie až lež - ona ta úprava pravidel pro EC2013 je totiž navržena hlavně právě proto, aby "nabušené" motory nemělo jen pár vyvolených, kteří se dostanou k nějakému rádody továrnímu speciálu, který ale nikdo jiný nemá možnost sehnat.

Vidíš, já si myslím, že to lež není a dovedu si to klidně představit. Nebyli bychom jediní, kde nejšpičkovější vybavení mají jen některé týmy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 14:35 #7274 od Aleš Krátký
Tome děláš ze mně nějakého vyděšeného maniaka který chce za každou cenu vyhrávat.

až mi OCITUJEŠ tu pasáž "neumím to,tak to zakážu ostatním" řeknu žes měl pravdu, ale do té doby mi jen podsouváš pod ústa to,co se hodí tobě.
stejně tak jako tvé příklady s seznam motoru a netransparentnosti nebo rozmery a transparentnosti. Dokážu ti to napsat přesně naopak než jsi to napsal ty...

Tak jinak : co konkrétně ti vadí na stávajícím stavu (jen by se nynejši motory daly do tabulky???)

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 15:14 #7275 od Petr Slezák
Pořád dokola :roll:
Nedodržování stávajících silničních předpisů se řeší účinnou Policejní kontrolou (restrikcí). Pokud je stav nadále opravdu neudržitelný (což v našem případě není ani náhodou) tak to dospěje k jednání o nových úpravách zákonů.
Z toho vyplývá, jádro pudla je v kontrole dodržování pravidel :x .
A místo toho se jen hledá zástupné řešení za pomocí tzv. plastických teorií. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 15:21 #7276 od Tomas Hruby
Já si ani nemyslím, že bys ve skutečnosti byl až takový maniak, komentuji pouze tvé reakce v této diskusi, kdes to prostě místy psal řekněme "svérázně"... Nechci to hrotit nějak osobně, tak nad tím raději mávnu rukou, pokud jsi schopen si to projít s nadhledem, tak ti to dojde, pokud ne, tak nemá cenu něco psát.
Proto zareaguji jen na to poslední:

Aleš Krátký napsal: Tak jinak : co konkrétně ti vadí na stávajícím stavu (jen by se nynejši motory daly do tabulky???)

Pokusím se to seřadit podle závažnosti výhrad (to řazení samozřejmě není jednoznačné, ale orientačně to sedí)...

1. S ohledem na princip tvorby pravidel SMČR je zcela nejasný postup aktualizace tabulky. Vyloženě "monotyp" AXI by asi neprošel, u čínských variant je ale velká variabilita produkce, kdy se klidně mírně změní název po půl roce, viz můj příklad PowerHD-Fusion-Himodel. Změna pravidel je víceméně možná nejdříve po roce. Mohu garantovat, že zejména nový zájemce s cílem pořídit něco levného bude jistě "štěstím bez sebe", až v dubnu bude osazovat motor a shledá, že musí vypláznout peníze za AXI, protože alternativa zrovna není dostupná a úplně stejný motor s jinou nálepkou jaksi nikdo do seznamu nedal. Kromě toho jste se evidentně vůbec nezamysleli nad tím, kdo a jak bude autoritou v údržbě této tabulky, nikdo nepřemýšlel nad ochotou SMČR rok co rok schvalovat aktualizaci atd.

2. Návrh vůbec neřeší podvody s úpravou motoru v tabulce, nezlobte se , ale ty teorie, že "měření něco naznačí" jsou prostě blábol, který snad není hoden komentáře. Tohle by se možná dalo nějak nadefinovat aby se to vyřešilo, ale zatím to nikdo neudělal.
Návrh mimochodem tak docela neřeší ani rozeznání jednotlivých typů, třeba zcela jistě legální AXI 2208/20 od pro někoho možná již diskutabilního 2208/18, to samé Mega F5J 1975 a 2500 (nelze vyloučit, že se někomu přeci jen podaří tu verzi 2500 uchodit) atd. Doufám že nikoho nenapadne vážně navrhovat nálepky výrobce - představa, že po poškození nálepky mohu motor vyhodit by byla opravdu "hustá" :D

3. Obecně jsem příznivcem co nejjednodušších pravidel, což tento návrh ani náhodou neplní. Nic proti komplikovanosti pokud má nějaký velký přínos, v tomto případe ale opravdu nemám pocit, že by přínosy byly zas tak zásadní,

4. Je to roztržení našich pravidel od Eurocupu. Tohle dávám až jako poslední bod, protože si myslím, že stejně outrunnery "mezinárodně" skončí, nicméně dokud se to opravdu nestane, tak bych to neopomíjel. Pokud bych se mýlil a EC outrunnerů pokračoval, tak se to posune tak na druhé místo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 15:59 #7277 od Tomas Hruby
Jo jen tak okraj, právě jsem se od debat v diskusi odsunul něčemu rozumnějšímu a trochu chystal a měřil letadla na Chomutov. AXI 2208/20 mi točí cca 8800 ot/min, Mega F5J cca 9300 ot/min (mimochodem ji mám skoro rok, odlétal jsem s ní pěkných pár startů a neshořela). Oba motory jsou bez nejmenší úpravy. Tak by mě zajímalo, jestli je ta Mega podle "příznivců stálé výkonnosti" ještě OK anebo jestli by se neměla raději zakázat?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 16:29 #7278 od Radim Barč
Máš to zapotřebí?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 17:31 #7280 od Tomas Hruby
Dávám i sem link na http://modelweb.fotozona.cz/2012/06/int ... dil-1.html - ve své reportáži se trochu zamýšlím i nad věcmi, souvisejícími s pravidly...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 18:07 #7281 od Petr Slezák
Pěkný článek 8-) . Ale vždyť máme stejný zájem. RCEK funguje a zkušenosti v monoha oborech říkají,
pokud to šlape neřešit, nehledat, často se to pak podělá :D .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. čen 2012 19:27 #7282 od Aleš Krátký
už se v tom ztrácím kolegové.

zítra uděláme (respektive Radim) průzkum, a uvidíme co z toho vyleze za výsledky.

Je to rebel ! při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil a jednoho... jednoho zesměšnil, navrhuji zavřít ho nadoživotí! To jako do konce života?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.395 sekund

Stoupák.cz je nezávislým komunitním webem. Pokud máte cokoliv, co by jste chtěli zde uveřejnit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi se podělíme o zajímavé informace, reportáže nebo návody.

Weby přátel

vpmodel

Chceš tu být ? napiš nám

Koho podporujeme a kdo nás ?

Chceš tu být ? napiš nám